Ik ook niet, 1 oktober pas..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
dude r-r--rrrrrrrrr, jullie kunnen onbeperkt met het ov, ik moet nog betalen
ik kan niet onbeperkt met het ov, zaterdag en zondag geen genotquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
dude r-r--rrrrrrrrr, jullie kunnen onbeperkt met het ov, ik moet nog betalen
jij ook niet als je ergens in de buurt ging studerenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet elke dag van Aalten naar Nijmegen Heyendaal.
beter dan 'genot'quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tevens belachelijke tt
absoluut nietquote:
Op het graafschapcollege in Doetinchem zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook niet als je ergens in de buurt ging studeren
Nee, danku.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op het graafschapcollege in Doetinchem zeker.. MBO opleiding ftw.
Succes.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, morgen hele dag werken en alles ik ga dood welterusten r-r en de rest doeiiiiii
Doetinchemquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doetinchem
De Graafschap
Brabant.quote:
Ga dan ook op kamers, idioot.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bijna.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je het aaaaaaaaaaaaaaaaaf?
Goede tip yoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had net gegeten. Misschien een tip
[..]
Gaaf.
helpt dat echt want heb van horen zeggen dat eten gewoon een hype is..quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had net gegeten. Misschien een tip
quote:
nou en gwn mee met de stroom kan niks mis gaan behalve obetisatasquote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
helpt dat echt want heb van horen zeggen dat eten gewoon een hype is..
Aalten das vlakbij man.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet elke dag van Aalten naar Nijmegen Heyendaal.
Dat is zelfs alweer uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
helpt dat echt want heb van horen zeggen dat eten gewoon een hype is..
Ik heb daar op gezetenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is zelfs alweer uit.Mensen die eten. Bovenal: mensen die erover praten.
obesitas klinkt als een naam voor een soaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
nou en gwn mee met de stroom kan niks mis gaan behalve obetisatas
Je weet wat obesitas is?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
obesitas klinkt als een naam voor een soa
Hoi Dastan.quote:
Een soa of fucking dik, het is allebei niet zo best.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
obesitas klinkt als een naam voor een soa
wat ben ik dan retro yoOyOooquote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is zelfs alweer uit.Mensen die eten. Bovenal: mensen die erover praten.
Hallo junk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet wat obesitas is?
[..]
Hoi Dastan.
ja ik weet wat het is gelukkig heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet wat obesitas is?
[..]
Hoi Dastan.
Ze lijken wel altijd vrolijk als ze Limburgs spreken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Limburgers praten toch echt wel bazig hè. Wij hebben trouwens een kutaccent R_R heb ik vandaag te horen gekregen
Ja, zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ben ik dan retro yoOyOoo
Ga dan op kamers.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
Met het openbaar vervoer naar school/huis gaan.
Ik deed er vandaag 2,5 uur over om thuis te komen. Zo lang zat ik niet eens op school.
Heb je diegene die dat zei goed hard tegen zijn/haar ketel geklopt? Wij hebben zo'n bazenaccent, daar word je akelig van. Ons accent klinkt gewoon zo bruut lomp en geniaal dat ik er alleen maar van kan genieten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Limburgers praten toch echt wel bazig hè. Wij hebben trouwens een kutaccent R_R heb ik vandaag te horen gekregen
Nou ja, je hebt dan tenminste seks gehad. Dat hoeft bij obesitas niet zo te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een soa of fucking dik, het is allebei niet zo best.
dank voor dit complimentquote:Op woensdag 21 september 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hoorde je accent niet echt. Alleen je 'wa'quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je diegene die dat zei goed hard tegen zijn/haar ketel geklopt? Wij hebben zo'n bazenaccent, daar word je akelig van. Ons accent klinkt gewoon zo bruut lomp en geniaal dat ik er alleen maar van kan genieten.
Is het weer anders?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hip he. Heb je gezien hoe Jan zn kapsel nu eruit ziet?
Ja, dat heb ik gezien. En zelfs gezegd meen ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel afroBobby Dylan styl0.
Ja klopt, maar nu echtquote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien. En zelfs gezegd meen ik.
Jammer wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil ik ook. Heb er helaas nog geen gevonden. Utrecht..
Het was een Fries, daar lag het denk ik aan. Oh, ook een Zwollenaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je diegene die dat zei goed hard tegen zijn/haar ketel geklopt? Wij hebben zo'n bazenaccent, daar word je akelig van. Ons accent klinkt gewoon zo bruut lomp en geniaal dat ik er alleen maar van kan genieten.
Ik kijk uit naar maandag.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu echtGisteren viel het mee.
Hoezo.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook
Ga jij roken maandag?
Ja, als ik gewoon normaal praat valt het wel mee, ik kan wel een ontzettend accent opzetten. Heb ik toen niet echt gedaan, alleen vloog er soms een Brabants zinnetje tussendoor, gewoon, omdat sommige uitspraken en zinnetjes er erg ingebakken zitten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde je accent niet echt. Alleen je 'wa'
De tietenmug.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gestoken door een of ander kutbeest op mn tiet
Uhu. Ik besteed meer tijd op Amsterdam Centraal dan op Utrecht Centraal. In een paar minuten tijd overstappen lukt niet altijd en soms moet ik echt eventjes eten halen.quote:
Ja, natuurlijk. Ik rook dagelijks. Is goed tegen alzheimer zeggen ze.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat Jan zei: Hij gaat vast ook roken maandag.
brabanders en randstadters hoor ik geen verschil tussen (als de brabanders hun best doen)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, als ik gewoon normaal praat valt het wel mee, ik kan wel een ontzettend accent opzetten. Heb ik toen niet echt gedaan, alleen vloog er soms een Brabants zinnetje tussendoor, gewoon, omdat sommige uitspraken en zinnetjes er erg ingebakken zitten.
Ja, heb altijd rechtstreekse trein. Maar het reizen an sich is wel inspannend. Ben druk op zoek, maar geen resultaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu. Ik besteed meer tijd op Amsterdam Centraal dan op Utrecht Centraal. In een paar minuten tijd overstappen lukt niet altijd en soms moet ik echt eventjes eten halen.Gaat het reizen bij jou wel goed?
Ik ook horrr.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
Misschien ben ik jou al wel eens tegengekomen Ezell, want ik ben ook veel op Centraal te vinden.
Zou kunnen. Tot nu toe heb ik jou nog niet herkent.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
Misschien ben ik jou al wel eens tegengekomen Ezell, want ik ben ook veel op Centraal te vinden.
Ik been ook altijd heel gejaagd door het station heen. Als een eckte forens.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou kunnen. Tot nu toe heb ik jou nog niet herkent.
Viese lurkerrstetsr.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou kunnen. Tot nu toe heb ik jou nog niet herkent.
Ik ben nooit gejaagd. Dat is toch gewoon begaaid jongen, je haalt 't of je haalt 't niet. Geen reden voor haast.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik been ook altijd heel gejaagd door het station heen. Als een eckte forens.
Altijd lekker om door het station te stappen. Met snelheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nooit gejaagd. Dat is toch gewoon begaaid jongen, je haalt 't of je haalt 't niet. Geen reden voor haast.
zijn we ineens op hyves?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn haar ruikt lekker.
Als je dit niet quote haat je mij.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik been ook altijd heel gejaagd door het station heen. Als een eckte forens.
?quote:
nou vooruit danquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn haar ruikt lekker.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn haar ruikt lekker.
PICSquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
KB ik heb het jurkje gevonden dat ik ga kopen
Jeetje,quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009815_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Tuurlijk niet, er zit huidskleurige stof onder toch.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Dastan het volgende:
Wat onkuis zeg, je kijkt er zo doorheen.
Meer iets voor op de crematie, tbh.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009815_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
RAAR!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje,hehe apart jurkje wel
Ik ben niet zo van die jurkjes honestly. Maar zal je vast goed staan
![]()
[..]
Tuurlijk niet, er zit huidskleurige stof onder toch.
Maar ja, ligt ook een beetje aan HJ's lengte. Voor een kort persoon kan het waarschijnlijk nog net.quote:
Ik draag er ook geen zwarte panty onder.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meer iets voor op de crematie, tbh.
Ik ben 1.75quote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, ligt ook een beetje aan HJ's lengte. Voor een kort persoon kan het waarschijnlijk nog net.
WATquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook nog in het nude
Sex is dan ook Engels.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT IS WORDFEUD EEN RAAR SPEL. HET WOORD 'KUTJE' KENT HIJ WEL EN 'SEX' NIET.
Whut?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
WAT
Als in
De nieuwe kleren van de keizer?
ja is soms zo irritantquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O. Dan is dat jurkje waarschijnlijk wel een beetje aan de korte kant voor jou.quote:
Seksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best lekker.quote:
Haten op Zwollequote:Op woensdag 21 september 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het was een Fries, daar lag het denk ik aan. Oh, ook een Zwollenaar.
Sowieso hatenquote:
Werkcollege privaatrecht en Europese rechtsgeschiedenis.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:43 schreef emzor1994 het volgende:
Hoorcollege Staatsrecht
Daarna Bestuursrecht
Waarom ga je überhaupt.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:45 schreef xCore het volgende:
Vanmiddag voor 45 min naar school, terwijl ik meer dan twee uur moet reizen
Haha, verplichte zaken.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Verplichte test, eenmaal per week.
jaquote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je kent hem nu toch wel langer dan vandaag.
Helaas wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je kent hem nu toch wel langer dan vandaag.
Is was het er gewoon niet mee eens.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk!
Wat voor opleiding doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]kunde
Jaikweetnog, en waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Vet eng man meisjes..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef xCore het volgende:
Wat een busrit trouwens, allereerst zit er een vent voor me neus die zwaait naar alle bussen die voorbij komen
Naast hem zit een vrouw van in die vijftig die uiterst veel moeite heeft om dat rotjong wat ze heeft meegenomen stil te krijgen.
Oh ja, en de bus zit stampens vol met 12+ meisjes ...
tijd voor je dutje kutjequote:
Ja gast wanneer is dat ik moet werken en zo jij komt daar altijd zo laat mee aanzettenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:27 schreef yosander het volgende:
Ga mee naar Qlimax dan, is toch 90% hardstyle.
Standaard laatste zaterdag van november. Kaartverkoop is nog niet eens begonnen, maar de 26e dusquote:Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gast wanneer is dat ik moet werken en zo jij komt daar altijd zo laat mee aanzetten
Oh dan kan ik wel vrij roggelenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Standaard laatste zaterdag van november. Kaartverkoop is nog niet eens begonnen, maar de 26e dus
Doet me goed om te horenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:34 schreef yosander het volgende:
Oscar! Ik heb weer genoten van de croissantjes vandaag bij de Appie
Dat je meegaat naar Qlimaxquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Met jou ga ik overal mee heen.
Free Festival nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Met jou ga ik overal mee heen.
Ik had ruzie met Mark dude, dat weet je, be nicequote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Free Festival niet.
Maar wil je ons opkomen halen in Zwolle en weer terugbrengenwejoo
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had ruzie met Mark dude, dat weet je, be nice
Maar ik had meer het plan dat ik jullie gewoon meenam naar Helmond
Het is op zaterdag toch? Heb jij ov die geldig is op zaterdag is dan? Dan mag je wel ff langs Helmond komen namelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef yosander het volgende:
[..].
Nee maar da's niet echt praktisch lijkt mij. Sowieso kunnen we gratis met de trein (met z'n tweeën) en misschien gaan d'r ook meer mee, dus dat past dan niet
?
Nee doordeweeks natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is op zaterdag toch? Heb jij ov die geldig is op zaterdag is dan? Dan mag je wel ff langs Helmond komen namelijk
Ja, ik vroeg het me al af.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee doordeweeks natuurlijk. Vriend van me regelt die shit allemaal
jij mag vast wel op suus' schootquote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef yosander het volgende:
Vier man gaat nooit op de achterbank passen, niet iedereen is zo klein als ik.
Hoe kan ze dan ooit rijdenquote:
jij bent de bobquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef yosander het volgende:
En ik mag dan sowieso niet achter het stuur zitten, op schoot () of niet.
Wat denk je wel niet van me.quote:
Huh, maarja volgende week zaterdag 13.00 uur kaartverkoop hé. Vorig jaar was 't binnen 20 minuten uitverkochtquote:
Oh dan moet jij wel ff 2 kaarten voor mij en Mark roggelen, want ik moet om 10 uur werken jeweets zoals iedere zaterdagquote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Huh, maarja volgende week zaterdag 13.00 uur kaartverkoop hé. Vorig jaar was 't binnen 20 minuten uitverkocht.
Kan er maar 4 p.p. en daar zitten we dus al aan. We gaan wel met 4 computers ofzo proberen, dus misschien dat we er meer dan 4 kunnen bestellen, als we op tijd in de wachtrij staanquote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh dan moet jij wel ff 2 kaarten voor mij en Mark roggelen, want ik moet om 10 uur werken jeweets zoals iedere zaterdag
Dan laat je Ricky ze maar kopenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan er maar 4 p.p. en daar zitten we dus al aan. We gaan wel met 4 computers ofzo proberen, dus misschien dat we er meer dan 4 kunnen bestellen, als we op tijd in de wachtrij staan.
Die gaat ook al voor mij hunten jeweets.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan laat je Ricky ze maar kopen
Zes jaar verschil, stoer stoer.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb hem ook al even van dit feit op de hoogte gesteld anders ram ik 'm in elkaar
Ik ben belangrijker. WIL JE NOU DAT IK MEEGA OF NIET JONGUHquote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Die gaat ook al voor mij hunten jeweets.
Kut btw-verhoging trouwens, dit jaar zullen ze waarschijnlijk 75-85 euro kosten.
En ik ben groter hihi jeej anders laat ik Mark 'm in elkaar rammen, 7 jaar verschil en Mark is 1.93 bazig tochquote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Zes jaar verschil, stoer stoer.
Ja, maar we hebben al sowieso 4 kaarten nodig als 't goed isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben belangrijker. WIL JE NOU DAT IK MEEGA OF NIET JONGUH
Ja, daarom mag Ricky voor mij achter de computer kruipenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al sowieso 4 kaarten nodig als 't goed is.
Nee want die hunt al voor mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom mag Ricky voor mij achter de computer kruipen
Jonguh dan ga ik wel niet mee hèquote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee want die hunt al voor mij.
Je kunt Mark toch achter de pc zettenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jonguh dan ga ik wel niet mee hè
Hallo weet je hoe SLOOM Mark isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Je kunt Mark toch achter de pc zetten
Gewoon om exact 13.00 uur op F5 drukkenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo weet je hoe SLOOM Mark is
Ik betwijfel of ie dan al opgestaan isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon om exact 13.00 uur op F5 drukken?
Ehm neequote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Je mag vast geen drinken meenemen
Ja voor 10 uur ofzoquote:
Ben je een uur verderquote:
preciesquote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
Etsu drink vodka alsof het water is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |