Jaaaaaaquote:
Geweldig nr, nog een geweldigere clipquote:
Ja he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef indaha het volgende:
O heerlijk allemaal songs die ik nog ken, jeugdsentiment
quote:
Ooh geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Ja man, geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
O ja dat was zo treurig voor Laura en dan ook nog tell Laura not to cry, my love for her will never diequote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
Elvisquote:
Ik hou echt enorm van die oude nummers. Ik heb echt 100x liever Ray Charles, Everly brothers, ect dan lady gagaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeft(zei de oude doos
)
Ik heb ervan genoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Oe, jullie zouden genieten van mijn muziek-pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |