Bij Cameratools is er iig niet veel veranderd. Zou wel een naaistreek van Nikon zijn als dat gebeurt btwquote:Op maandag 26 maart 2012 11:34 schreef Danny het volgende:
[..]
In engeland zijn de D4 en D800 opeens een paar honderd pond duurder. Vermoeden is dat Nikon de prijs opvoert vanwege de grote vraag én omdat canon de 5d mk III 500 euro duurder prijst dan de momenteel beste camera in de wereld, de D800. Of dat daadwerkelijk zo is zal nog moeten blijken. Er is nog geen enkel ander land waar de prijs omhoog is gegaan iig.
http://nikonrumors.com/20(...)ras.aspx/#more-36520
G versie heeft een interne focusmotor en zal sneller focussen. Volgens mij scheelt het iets van 150,- eur nieuw en zou voor mij het wel waard zijn, ware het niet dat ik die D al eerder had gekocht.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
85 mm Af-S f/1.8G of D?! Gaat ook op een D700 gebruikt worden. D is wat goedkoper natuurlijk. Heb een occassion zien staan van ¤279. Is de G zijn meerprijs waard?
En de 28-70 tov de 24-70?
Nee hoor, niet echt. De D700 is rap genoeg. Ik heb wel enorme afwijking van de autofocus, maar de D700 kan dat compenseren (AF-fijnafstelling).quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar de D laat jou ook nooit in de steek?
Occassion is gewoon bijna in nieuwstaat daarvan.
Mja, check deze reviews anders even:quote:Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm.. Nja de G is natuurlijk wel wat nieuwer, zegt meestal ook wel wat.
28-70 vraag ik me nog steeds af wat mensen ervan vinden
http://www.dpreview.com/n(...)k-d4-d800-price-risequote:Op maandag 26 maart 2012 13:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij Cameratools is er iig niet veel veranderd. Zou wel een naaistreek van Nikon zijn als dat gebeurt btw
in de comments op bijna alle fotosites waar dit besproken wordt denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 19:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Misschien meer gelijkstellen aan de 5d Mark III?! Terwijl ik de D800 alsnog een betere camera vind trouwens.
Maar ik heb zoiets ergens gelezen... Weet niet meer waar...
24-70 is wel een prachtig ding hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Geen idee. Ik nam het ook niet heel serieus hoor.
Maar het zou best kunnen. In vergelijking met de 5DIII is de D800 vrij 'goedkoop'.
Anyhow: Morgen komt mijn D700 binnen, met MB-D10Even kijken of ik er een 85 f1.8G + 50mm f/1.8G bij haal, of meteen gek doe en de 24-70 koop...
quote:
Bereik is wel fijn en lekker lichtsterkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja daarom... Ben ik iets flexibeler dan met een 50 en een 85. Beide gaan er wel komen trouwens hoor. Maar denk dat het meteen de 24-70 wordt. Kan landschap en ook portret mooi mee
Bezorgdag is trouwens aangepast door TNT, naar morgenochtend
Kut... nou ziet dat er toch wel erg geyl uitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef Danny het volgende:
Er begint al wat aan D800 materiaal op FlickR te verschijnen:
http://www.flickr.com/cameras/nikon/d800/
Zit er niet standaard bij dus? Dat dacht ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:58 schreef Ener-G het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb je nodig. Batterijdeksel, kost een euro of 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |