SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn paracetamol wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef BasvB het volgende:
Hoe haal je een neger uit een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn paracetamol wit?oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
had jij geen ban spermaman? kom je nog in UDOWU?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Geen banquote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
had jij geen ban spermaman? kom je nog in UDOWU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is hard, stijf, en vrouwen worden er gek vanDa's al de 3e keer in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk gejat van @PuistenSlager vriendquote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef FrankSpam het volgende:
Betere naam voor dit topic: Voor alle zieken geesten, laat hier je creatieve fantasie de vrije loop!
Oke even een vraagje, ik heb 'm al 3 keer langs zien komen : de wiegedood.
Kan iemand mij vertellen WTF dat is?
Om ook nog even iets bij te dragen aan dit topic:
Waarom is 'The Sims' zo'n geweldig spel?
Je kan het bed van je vrouw in de keuken zetten!
M'n vrouw zei pas dat ik haar als een kind behandel,
Daar had ik niks op terug, dus gaf ik haar een sticker omdat ze zo goed voor zichzelf opkwam.
Je meent serieus dat je niet weet wat wiegendood is?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef FrankSpam het volgende:
Betere naam voor dit topic: Voor alle zieken geesten, laat hier je creatieve fantasie de vrije loop!
Oke even een vraagje, ik heb 'm al 3 keer langs zien komen : de wiegedood.
Kan iemand mij vertellen WTF dat is?
Om ook nog even iets bij te dragen aan dit topic:
Waarom is 'The Sims' zo'n geweldig spel?
Je kan het bed van je vrouw in de keuken zetten!
M'n vrouw zei pas dat ik haar als een kind behandel,
Daar had ik niks op terug, dus gaf ik haar een sticker omdat ze zo goed voor zichzelf opkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
quote:Op donderdag 22 september 2011 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat doe je als je schoonmoeder tegen het ruitje tikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:14 schreef 2slow4anything het volgende:
het zit in een hoekje , en het wordt steeds kleiner en roderWat is de overeenkomst tussen een Marokkaan met kanker en een auto met airco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef Nickjuh16 het volgende:
Hoe noem je 10 Marokkanen op de maan?hoe noem je alle marrokanen op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noem een andere naam voor jan smit/joling/gordon/henk-jan fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why do brits turn left when everything is failing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: