net als mijquote:Op woensdag 28 september 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat het zo goed gaat. Koppeltjes kittens hebben echt veel aan elkaar.Manolo mist zijn nestgenootjes toch wel een beetje. Hij woont nog steeds op zijn oude kamer maar als de deur daar dicht gaat en hij hoort mij in huis dan is het één groot miewconcert. Normaal deed de Puma dat.
En hij is ontzettend op mij gericht, ik kan geen stap zetten zonder dat hij rond mijn voeten buitelt. heel vaak heel leuk, maar soms ook ronduit vervelend.
![]()
Omdat ik deze week zoveel weg benmag hij elke nacht bij mij slapen. Zijn favo plekje: ter hoogte van mijn hoofd, recht voor mijn gezicht. Als ik 's morgens de wekker uitzet dan raak ik hem 9 van de 10 keer met mijn hand: knul blijft rustig liggen.
En prrrrr.....
![]()
Zodra het licht aangaat is het spelenspelenspelen. Als het donker is slaapt hij gelukkig, net als mij.
Ja Ollie kan ontzettend ver springen, niets te merken van zwempootjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ze doen het lekker en die laatste foto is briljant!![]()
Wie had dat gedacht na de scheve-pootjes-schrik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |