Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:08 schreef emokid het volgende:
Voor mij is het Murmur.. legendarische plaat. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er R.E.M. fans zijn die een album na de IRS years beter vinden.
Anders was de drummer ook al weer een paar jaar terug geweest.quote:Op zondag 25 september 2011 11:12 schreef nipeng het volgende:
Een van de bands waarvan ik niet verwacht dat ze over 5 jaar weer bijelkaar zijn (voor het geld).
Geen idee, ik ken bijna alle nummers van R.E.M., maar je moet bij mij niet aankomen met datquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:11 schreef emokid het volgende:
Heb je weleens het debuut gechecked, en de vier platen erna, RadioSlut?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Great_Beyondquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef Norrage het volgende:
Ik had een vraagje: Ondanks dat ik niet echt REM fan ben en dat ook maar niet kan worden, heb ik al wel 15 jaar ofzo 1 waanzinnig favoriet nummer; The great beyond...maar op welk album staat dat? Is het een b-side ofzo? Hi staat wel op mijn bestof, maar hij hoort nergens bij?
Ik hoopte op een mooie anekdote!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef BobW het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Great_Beyond
Is natuurlijk ook fantastisch als je zo'n grote band in zo'n locatie kan zien, speelden waarschijnlijkook niet een standaard setlist?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef IAmKloot het volgende:
heb ze een aantal keer live mogen zien en het was elke keer een feest. Vooral het optreden in Tivoli van een paar jaar geleden zal me altijd bij blijven, een meer euforisch publiiek moet ik nog mee maken
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:30 schreef IAmKloot het volgende:
Begin the Begin
Animal
(Premiere: First time ever)
The Great Beyond
Drive
Welcome to the Occupation
Bad Day
Imitation of Life
Daysleeper
All the Way to Reno (You're Gonna Be a Star)
So Fast, So Numb
Maps and Legends
(Premiere: first time since 1989)
Losing My Religion
Electrolite
At My Most Beautiful
The One I Love
Life and How to Live It
She Just Wants to Be
Walk Unafraid
Man on the Moon
Encore:
Everybody Hurts
Favourite Writer
(Magnapop cover) (with Linda Hopper)
Little America
People Have the Power
(Patti Smith cover)
It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |