Doe ik dus ook, een meestal meteen erna spijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige peuteraar was!
Daarom zei ik maar niet dat ik ze uitkneep
ja, preciesquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe ik dus ook, een meestal meteen erna spijt.
Het zelfde korstje eraf pulken...quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, precies
en dan zweer je dat je het niet meer zal doen
en 3 dagen later...
Ben ook geinteresseerd! (hoewel ik eerder te weinig dan teveel melk heb)quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef wickie het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje gaan kolven om een voorraadje aan te gaan leggen en zodat we altijd wat achter de hand hebben. Dan kan ik straks een keertje met Mette op stap bijvoorbeeld, maar als Wies dan toch iets wil drinken, dat er dan wat is.
Gelukkig ben ik deze keer niet zo ziek van de trombosebeen en trek ik de nachten nog wel ok, maar het is fijn als R. eventueel de nachtvoeding kan doen. Ik ben momenteel echt gezegend met maar 1 nachtvoeding, dan is in de situatie heel goed vol te houden.
Maar wat is wijsheid in hoe dat aan te pakken? Ik ben namelijk net blij dat m'n productie begint te kloppen met haar vraag en dat de stuwing weg is. Als ik extra ga kolven dan trigger ik toch ook de productie weer omhoog te gaan toch? Of kan ik ergens er over lezen hoe dat aan te pakken?
Das echt heel goed hoor... Niets te weinig, echt prima.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ben ook geinteresseerd! (hoewel ik eerder te weinig dan teveel melk heb)
Mupke was deze week 230 gram aangekomen!
hmz, lastige vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Linda2205 het volgende:
Tico, bestaat er bij bv zoiets als teveel aankomen?
En wickie, herkenbaar. Dat je denkt: Als ik *nu* nog even snel wat doe, kan dat net. En dat dan de sirene afgaat zodra je 1 stap hebt gezet
Whehe, dat had ik ook, wtf, daar hoort de melk toch helemaal niet uit te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie overigens soms vlak voor het voeden het vocht uit die kliertjes komen. De eerste keer dacht ik dat het melk wasToen ben ik maar eens gaan googlen.
Het kan 2 kanten opquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Keshet het volgende:
Jawel joh! Tepels werken toch net als douchekoppen enzo?
Tico, als je overproductie hebt komt een kindje toch juist minder aan? Doordat de melk minder vet is? (Of is dit een klok/klepel verhaal van me?)
Toen E. in het ziekenhuis lag werd haar groei altijd gecontroleerd. Als ze te hard groeide was dat niet goed, dat was een teken dat ze vocht vasthield. Maar ik ga er vanuit dat dat bij gezonde kindjes allemaal niet echt van toepassing is.
Ik lees hier trouwens nog altijd met veel plezier mee. Zo fijn om te zien hoe goed iedereen hier elkaar probeert te helpen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |