quote:Jongens, voordat hier racistische opmerkingen komen wil ik vooropstellen dat aanvallen op jonge vrouwen door getinte jongeren op scooters uiterst zeldzaam zijn. Plus dat wij de kant van die jongeren niet kennen. Wat ik wel weet is dat er veel racisme heerst en ik kan niet uitsluiten dat dit de aanval van die jongeren heeft getriggerd. Normaal rustige jongeren kunnen zo veranderen door racisme. Iedereen heeft zijn breekpunt.
quote:Ten eerste wil ik geen racistische reacties, ten tweede wie heeft er vroeger geen kattekwaad uitgehaald en ten derde geen geroep om strengere straffen want dat helpt toch niet, kijk maar naar Singapore
quote:Ik wil wel even benadrukken dat, hoe erg deze daad ook is, we mogen geen racistische kreten gaan plaatsen want we weten niet wat de achtergrond is van het gebeuren.
quote:Ik wil nu geen racistische opmerkingen want er staat duidelijk "vermoedelijk" Marokkaanse afkomst.
quote:Ja haha ik weet al wat de eerste reacties zullen zijn: die "Nederlandse" jongeren zijn vast Marokkanen van de 3e generatie. Laten we met zn allen er even heel hard om lachen: HAHAHA
Wat is er mis met mijn kruistocht tegen racisme? Ben jij soms een racist?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef kLowJow het volgende:
Is TS onze eerste echte NWS-bot, compleet met standaard OP?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Obvious troll...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:58 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn kruistocht tegen racisme? Ben jij soms een racist?
Dit dus. Ik denk dat die jongens het slachtoffer zijn van deze harde racistische maatschappij.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Jongens, voordat hier racistische opmerkingen komen wil ik vooropstellen dat aanvallen op jonge vrouwen door getinte jongeren op scooters uiterst zeldzaam zijn. Plus dat wij de kant van die jongeren niet kennen. Wat ik wel weet is dat er veel racisme heerst en ik kan niet uitsluiten dat dit de aanval van die jongeren heeft getriggerd. Normaal rustige jongeren kunnen zo veranderen door racisme. Iedereen heeft zijn breekpunt.
Een medium moet informeren op basis van feiten. Wat blijkbaar zeker is, is dat ze getint zijn. Dat ze Marrokaans zijn is niet zeker. Ze kunnen ook Turks, Algerijns, Syrisch, Libanees, Irakees of weet ik veel wat zijn. Dat de kans groot is dat ze Marrokaans zijn, maakt wat dat betreft niets uit.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef VladimirPoetin het volgende:
"getinte jongeren"Is het nou zo moeilijk om te zeggen dat het marokanen zijn?
Welke andere kant? Het zijn gewoon teringlijertjes die opgejaagd en afgestraft dienen te worden, lijkt me dat elke discussie hieromtrent overbodig is.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
Ben wel benieuwd naar de andere kant van dit verhaal.
Precies, iedereen die hier racistisch over gaat lopen doen is stout.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:37 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Jongens, voordat hier racistische opmerkingen komen wil ik vooropstellen dat aanvallen op jonge vrouwen door getinte jongeren op scooters uiterst zeldzaam zijn. Plus dat wij de kant van die jongeren niet kennen. Wat ik wel weet is dat er veel racisme heerst en ik kan niet uitsluiten dat dit de aanval van die jongeren heeft getriggerd. Normaal rustige jongeren kunnen zo veranderen door racisme. Iedereen heeft zijn breekpunt.
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daarnaast komt het uit de Telegraaf en dat is volgens Xa1pt is dat geen nieuwskrant
Dit was hopelijk sarcastisch bedoeld?quote:Jongens, voordat hier racistische opmerkingen komen wil ik vooropstellen dat aanvallen op jonge vrouwen door getinte jongeren op scooters uiterst zeldzaam zijn. Plus dat wij de kant van die jongeren niet kennen. Wat ik wel weet is dat er veel racisme heerst en ik kan niet uitsluiten dat dit de aanval van die jongeren heeft getriggerd. Normaal rustige jongeren kunnen zo veranderen door racisme. Iedereen heeft zijn breekpunt.
Inderdaad, hier valt niemand iets te verwijten, lijkt me een klassiek gevalletje 'nature/nurture' waar je het product van de opvoeding niet moet straffen. We gaan zwangere vrouwen toch ook niet van de trap af duwen?quote:
Wat een onzin, alsof jij weet wat die vrouwen überhaupt hebben gezegd gedaan of gekleed waren. Altijd maar weer dat selectieve kantje-kiezen op basis van beperkte informatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit was hopelijk sarcastisch bedoeld?
Racisme is geen excuus om willekeurige mensen aan te vallen. Einde discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |