Achter het fornuis zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik weet mn plek ook weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Achter het fornuis zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn loempia's die ik bakte eens werden zwart en toen ging het rookalarm af. Jup ik hoor achter het fornuis ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww we have a dealll.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
Klinker ik wil elke dag voor je koken toch en stokbroodjes kruidenkaas maken
Nu is het wel leuk geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
KIELE KIELE KIELE EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN
zanger rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
KIELE KIELE KIELE EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN
DUCKTALES WHOEHOEquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het wel leuk geweest.
DUCKTALESquote:
NOU GEWOON HALLO DAN SOORY.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die nog steeds hallon zeggen.
hallonquote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die nog steeds hallon zeggen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben niet kut en Sander ook niet en Jordy ook niet en KB ook niet, krijg een ziekte Joost.
Troll.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben niet kut en Sander ook niet en Jordy ook niet en KB ook niet, krijg een ziekte Joost.
Ik ben al ziek.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Half Nederland is ziek momenteel
WE HEBBEN EEN WINNAARquote:
Ben ooit een keer naar een John Deere show geweest bij de Amishquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN WINNAAR
Fucking bruut.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben ooit een keer naar een John Deere show geweest bij de Amish
Net schuurpapier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
Ja is niet leuk hoor.quote:
heee luekjen ttquote:
Dat kusje en hartje was voor Jan hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja is niet leuk hoor.Dan komt zo'n opmerking van HJ hard aan
JA GODVER NU WORDT IK NOG SUICIDAAL OOK!!!@!111111quote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kusje en hartje was voor Jan hoor!
Hemeltje doe het niet, het is het niet waard! Ik ben het maarquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
JA GODVER NU WORDT IK NOG SUICIDAAL OOK!!!@!111111
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet trouwens m'n waffel van Jordy houden, zijn jullie het daar mee eens?
Ja na die opmerking wel ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Stomme Friezen.quote:
Jordy moet zelf zn waffel houden met zn kankerlelijke schoenenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Je bent hyperactieverderder dan ik ooit geweest ben hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Heroinjunk het volgende:
In het hart van mijn gevoel gast, die is gewoon in het Nederlandsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stomme Friezen.
IN NIJEEJEJEJEJE DIJJJJJJJJJ
Donder op man, praat normaal, mafkees.
IK KAN ER NIET MEE OMGAAN DAT ZEG IK TOCH IK MOET MIJN FRUSTRATIE KWIJTquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent hyperactieverderder dan ik ooit geweest ben hier.
]mooi woord.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent hyperactieverderder dan ik ooit geweest ben hier.
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In het hart van mijn gevoel gast, die is gewoon in het Nederlands
[..]
IK KAN ER NIET MEE OMGAAN DAT ZEG IK TOCH IK MOET MIJN FRUSTRATIE KWIJT
Sybquote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.
Nee, ik vraag al teveel aandacht, dat is het punt jwt jwtquote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef Joosterd het volgende:
DAN GA JE GEWOON IN CAPS PRATEN OM EXTRA AANDACHT TE KRIJGEN!!!
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stomme Friezen.
IN NIJEEJEJEJEJE DIJJJJJJJJJ
Donder op man, praat normaal, mafkees.
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iets met je mening of niet? moeilijk moeilijk...
De bezuiningen op school en gezondheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet een betoog schrijven? Welke is het beste?
• De armoede in de wereld.
• De bezuinigingen op school en gezondheid.
laatstequote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet een betoog schrijven? Welke is het beste?
• De armoede in de wereld.
• De bezuinigingen op school en gezondheid.
Gast...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iets met je mening of niet? moeilijk moeilijk...
vergeet de inleiding nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De bezuiningen op school en gezondheid.
Wordt wel een kort betoog overigens.
De bezuinigingen zijn kut en de regering heeft er helemaal niets van begrepen, dat was het. Houdoe.
Zeg jij dan eens wat beters.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De bezuiningen op school en gezondheid.
Wordt wel een kort betoog overigens.
De bezuinigingen zijn kut en de regering heeft er helemaal niets van begrepen, dat was het. Houdoe.
Ik doe het graag dunnetjes over.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik emo.gif mezelf al, dat is al meer dan genoeg
Ver van m'n bed show, de bezuiningen zijn voor ons veel interessanter.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja in de wereld beetje uitgebreid, maar vooral hoe het in Afrika er aan toe gaat en hoe wij het hier zo goed hebben enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat is wel een interessante vernieuwende insteek. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef ThaTim het volgende:
Betoog dat je voor armoede in de wereld bent.
Schattig.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark met z'n dramanummers teringik ga dadelijk nog janken
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke talen spreekt men in Griekenland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik tochquote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben al sad en nu helemaal met die shiten zo en kut en weet ik veel
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke talen spreekt men in Griekenland?Tudung TssjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik denk dat als andere mensen niet zo arm waren, wij niet zo rijk waren.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:42 schreef ThaTim het volgende:
Betoog dat je voor armoede in de wereld bent.
Graag, lekker rustig.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Mag ik terug naar de tijd dat ik nog niet in de sc kwam?
Oeeeeiiiiiquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als andere mensen niet zo arm waren, wij niet zo rijk waren.
Professionelequote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Relatieve armoede, professionele armoede en biologische armoede bestaat er.
Je vergeet bloedarmoede.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Professionele armoede, like a boss.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
HAHA HAHAHA IK MOEST LACHEN.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je vergeet bloedarmoede.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA HAHAHA IK MOEST LACHEN.
Klinkt wat logischerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh wacht official poverty is het, dat is waar ook.
Lollers, doet me denken aan nog een grapquote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sinds ik wakker ben heeft mijn kat 2x mijn kledingkast verlaten, een keer om te eten en te schijten en een keer om snel wat rauwe kip weg te werken. Ik ben jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lollers, doet me denken aan nog een grap
Waarom komt een homo uit de kast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt hij aan.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poverty doet me aan poffertjes denken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lollers, doet me denken aan nog een grap
Waarom komt een homo uit de kast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
nouen, dan doen we dat samenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Anders vraag ik teveel aandacht.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Anders vraag ik teveel aandacht.
Oscarriequote:
Vorige week vrijdag nog eentje aangevraagd, kwam er toch langs.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nos.nl/artikel/274(...)gen-niet-gratis.html
Kijk dit nou
nicequote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag nog eentje aangevraagd, kwam er toch langs.
Ik ook, ID dan. Maar ouders betaalden jwz.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb net afgelopen juni een nieuwe ID en paspoort geroggeld
omdat nu al bezuinigignen etcquote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik zie het nut niet van het weer betaald laten worden, over een paar weken is de grote drukte over en zullen mensen weer in een normaal tempo ID;s aanvragen
quote:
Zo koud dat je er twee keer van gaat quoten. Dat moeten Siberische temperaturen zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo koud dat je er twee keer van gaat quoten. Dat moeten Siberische temperaturen zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben echt extreem drama deze week.NORMAAL HEB IK ER NOOIT ZOVEEL LAST VAN IK MOET DADELIJK ECHT EVEN JANKEN tering
Ik ben altijd tegelijk ongesteld met Marks zusje. Dat merk ik dan ook wel heel goed, want ze is altijd extreem chagrijnig.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waren we maar samen ongesteld.
waarom dan opeens?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat ik beetje depressief ben en alles
Ik heb geen psychologie hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Relaties & Psychologie
die post moest je met een knipoog lezenquote:
ik heb beide nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen psychologie hoor.
Da's meer PUB. Ook wel een genot trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Bazentopics over "Help, mijn ex-vriendin is 14 en ze is zwanger, wat nu?"
Ja zo een stond er dus laatst ook in R&P, was ook nog een vervolg op. Even opzoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's meer PUB. Ook wel een genot trouwens.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn rooster overgeschreven in mijn agenda. En nu geef ik elk vak een ander kleurtje. Prr.
Ik zie geen probleem: ex-vriendin.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Bazentopics over "Help, mijn ex-vriendin is 14 en ze is zwanger, wat nu?"
Lees het topic gastquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem: ex-vriendin.
Geil verhaal.quote:
een vriendin van me was ook op dr 14de zwangerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
14 en dan zwanger, begaaid leven.
kut voor d'r, wel abortus laten plegen hoop ik?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
een vriendin van me was ook op dr 14de zwanger
ja, natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kut voor d'r, wel abortus laten plegen hoop ik?
gelukkigquote:
hehehequote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Fakking geil ja, je kleuter zwanger neuken
Was 't ook nog eens z'n dochter? Tof.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Fakking geil ja, je kleuter zwanger neuken
Sukkelquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Was 't ook nog eens z'n dochter? Tof.
je moet dat ene knopje indrukken gr grquote:
wollahquote:
Jaloers. Ik nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
WOLLAH AKA BILA JONGUH
jaja ik zat bij mocro's in de klas
kan gebeurenquote:
H&M?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
KB weet je nog een site waar ze leuke jurken hebben voor een bruiloft en dan een Nederlandse site
hierquote:
op mijn kamerquote:
ik ben erquote:Op woensdag 21 september 2011 21:45 schreef xCore het volgende:
verdomme, altijd is 'ie er, behalve nu![]()
wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
omgg ik heb zoveel zin in vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag![]()
vrijdag t/m zondag komt een goeie vriendin van mij die ik al 2 weken niet meer gezien heb, en daarvoor al 1,5 jaar niet.quote:
omdat ik doof ben?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
pfff druk en leuk weekend dan!
hoe kom je erbij om naar de wereld doven dag te gaan?
Een ex-klasgenoot van mij ookquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef tdrone het volgende:
Ik word trouwens echt oud![]()
Ik kreeg vandaag een brief dat ik vanaf nu pensioen begin op te bouwen bij mijn bijbaantje van 7 uur per week
meer loonquote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
19 is zon kutleeftijd want dan mag je niks meer dan 18
oeeeh mij hadden ze toen nog bijna ontslagenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
aantal jaren dat je werkt ofzo
ik werk ook 3,5 jaar en heb ook een vast contract, raak me aan
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
dus ik kan nog altijd stoppen met school/studie en terugvallen op 7 uurtjes per week bij albert heijn
supermarkten en hun leeftijdsmaffiaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
mij ook, toen heb ik om overplaatsing gevraagd naar een ander filiaal en daar wilden ze me wel houden
Hele mooie plant.quote:
nee jy nie meer egt stomme keus omgquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k heb geen vast contract meer
tijdelijk contract is toch ook niet zo ergquote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k heb geen vast contract meer
heeft ze ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
tijdelijk contract is toch ook niet zo erg
whehe en bijna Stufi!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een jaarcontract BIJNA SALARIS
ik krijg 103 en nog wat hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
klacht: etsu die meer geld krijgt omdat hij nog een middelbare scholier is
ja, dat zeg ik, meer dan wat studenten krijgen als basisquote:
had je ook moeten zakkenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, meer dan wat studenten krijgen als basis
witte hoe weinig pils da isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
96 ofzo, schrale griepzooi
ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
96 ofzo, schrale griepzooi
nah, moet ik nog regelen enzoquote:
60?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nah, moet ik nog regelen enzo
mrja ik weet ook niet of m'n ouders dan die 100 euro gaan betalen en mij dan die 60 gunnen, kleine kans
ben je mongol ofzo? gij hoeft helemaal geen geld uit te geven, terwijl wij fucking veel geld moeten uitgevenquote:
dudequote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ben je mongol ofzo? gij hoeft helemaal geen geld uit te geven, terwijl wij fucking veel geld moeten uitgeven
dan is het gewoon debiel dat jij meer krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |