Achter het fornuis zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok ik weet mn plek ook weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Achter het fornuis zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn loempia's die ik bakte eens werden zwart en toen ging het rookalarm af. Jup ik hoor achter het fornuis ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww we have a dealll.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
Klinker ik wil elke dag voor je koken toch en stokbroodjes kruidenkaas maken
Nu is het wel leuk geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
KIELE KIELE KIELE EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN
zanger rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
KIELE KIELE KIELE EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN
DUCKTALES WHOEHOEquote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het wel leuk geweest.
DUCKTALESquote:
NOU GEWOON HALLO DAN SOORY.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die nog steeds hallon zeggen.
hallonquote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die nog steeds hallon zeggen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben niet kut en Sander ook niet en Jordy ook niet en KB ook niet, krijg een ziekte Joost.
Troll.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben niet kut en Sander ook niet en Jordy ook niet en KB ook niet, krijg een ziekte Joost.
Ik ben al ziek.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Half Nederland is ziek momenteel
WE HEBBEN EEN WINNAARquote:
Ben ooit een keer naar een John Deere show geweest bij de Amishquote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN WINNAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |