quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
Nu moet Lodeiro de leidersrol op zich nemen
lol, maar ook weinig spanning, weinig kansen, weinig overtredingen, er zit weinig inquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, het is geen Manchester United - Chelsea om maar wat te noemen.
Noordwijk doet aardig mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
lol, maar ook weinig spanning, weinig kansen, weinig overtredingen, er zit weinig in
Kun je nagaan hoe goed Noordwijk is.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
En dit team speelde een week geleden 0-0 tegen Lyon
2 spelers van dit team speelden 0-0 tegen Lyon ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Dat lijkt er nu ook wel in te zitten hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Noordwijk > lyon.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Een Rotterdammer met humorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt er nu ook wel in te zitten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Godtje het volgende:
Noordwijk gaat winnen met een counter!
KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie goal!![]()
Zou gvd eens tijd worden
Drie keer letterwaarde en dubbele woordwaardequote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef maickeltje het volgende:
bijna helemaal precies in de kruising, goeie woordkeuze
Het is zijn debuut, hij faalde nogal bij zijn eerste 2 acties, logisch dat je dan even rustig aan doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef maickeltje het volgende:
De Sa....8 van de 10 ballen gaan een tikje terug
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kortquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Het is zijn debuut, hij faalde nogal bij zijn eerste 2 acties, logisch dat je dan even rustig aan doet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kort
Piet de Visser op FOK, wat een eer.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kort
Niet haten op Noordwijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schitterende goal, tegen noordwijk![]()
Interesse?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook...
Kutreclame met dat spraakgebrekwijf
Ben jij niet gelukkig dan? Het resultaat is ernaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook...
Kutreclame met dat spraakgebrekwijf
Heb gewoon een hekel aan die stemquote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ben jij niet gelukkig dan? Het resultaat is ernaar.
Zal wel een dove echtgenoot zijn dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan die stem
Dan spelen er ook wat betere spelersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
zo zo, dit wordt leuk tegen real.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit echt te trillen van spanning hier!!!111
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit echt te trillen van spanning hier!!!111
De helft hier zal niet eens in die wedstrijden spelen, dus als er een moment is om je te bewijzen.....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Kremers het volgende:
Het is lastig om gemotiveerd te zijn voor deze wedstrijd denk ik wanneer Twente en Real zo kort volgen.
Ach hoeveel scheelt noordwijk nou van Real qua spelers? Ik bedoel een Marcel Akerboom doet niet onder voor een C. Ronaldo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan spelen er ook wat betere spelers
Hoezo? 8 spelers die nu op het veld staan, spelen helemaal niet tegen Twente en Real. Dan moet je JUIST nu gemotiveerd zijn om wat te laten zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Kremers het volgende:
Het is lastig om gemotiveerd te zijn voor deze wedstrijd denk ik wanneer Twente en Real zo kort volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |