VVV - Heerenveen live op EL1quote:Dinsdag 20 september
Montfoort - Sparta Rotterdam (17.00 uur). Scheidsrechter: Otto. Assistent-scheidsrechters: Vandeursen en De Wit.
VVV-Venlo - sc Heerenveen (18.45 uur). Scheidsrechter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Meenhuis en Jansen. Vierde official: Van den Hurk.
Feyenoord - AGOVV (19.45 uur). Scheidsrechter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Schiphorst en Strijker. Vierde official: Bax.
Cambuur Leeuwarden - FC Zwolle (20.00 uur). Scheidsrechter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Goossens en Geutjes.
Bennekom - Roda JC (20.00 uur). Scheidsrechter: Honig. Assistent-scheidsrechters: Diks en Lapar.
Harkemase Boys - Willem II (20.00 uur). Scheidsrechter: Janssen. Assistent-scheidsrechters: Bexkens en Buijk.
IJsselmeervogels - FC Dordrecht (20.00 uur). Scheidsrechter: Bekebrede. Assistent-scheidsrechters: De Vries en Dobre.
Go Ahead Eagles - Helmond Sport (20.00 uur). Scheidsrechter: Blom. Assistent-scheidsrechters: Siebert en Langkamp.
Fortuna Sittard - N.E.C. (20.00 uur). Scheidsrechter: Ketting. Assistent-scheidsrechters: Mulder en Schuitemaker.
WKE - FC Den Bosch (20.00 uur). Scheidsrechter: Sanders. Assistent-scheidsrechters: Kleinjan en Steinhauser.
Sparta Nijkerk - Staphorst (20.00 uur). Scheidsrechter: Dieperink. Assistent-scheidsrechters: Steur en Willems.
Zwaluwen’30 - GVVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Wijbenga. Assistent-scheidsrechters: Terol en Vijftigschild.
EVV - FC Oss (20.00 uur). Scheidsrechter: Gerritsen. Assistent-scheidsrechters: Bluemink en Balder.
Excelsior’31 - Excelsior (20.00 uur). Scheidsrechter: Kamphuis. Assistent-scheidsrechters: Hoekstra en Van Zuilen.
ARC - MVV (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Heuvel. Assistent-scheidsrechters: Van der Heijden en Stuifzand.
Vitesse - NAC Breda (20.45 uur). Scheidsrechter: Van Boekel. Assistent-scheidsrechters: Droste en Slot. Vierde official: Van de Graaf.
Woensdag 21 september
Scheveningen - ADO Den Haag (17.00 uur). Scheidsrechter: Van Hulten. Assistent-scheidsrechters: Boonman en Van Dongen.
VVSB - PSV (17.00 uur). Scheidsrechter: Higler. Assistent-scheidsrechters: Schenkels en Grosveld.
HBS - FC Lisse (17.00 uur). Scheidsrechter: Pérez. Assistent-scheidsrechters: Zoutendijk en Van Galen.
Noordwijk - Ajax (18.45 uur). Scheidsrechter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: De Vree en Hoksbergen. Vierde official: Van der Lip.
Zwaluwen - FC Twente (20.00 uur). Scheidsrechter: Van Sichem. Assistent-scheidsrechters: Inia en Polman.
sc Genemuiden - HSC’21 (20.00 uur). Scheidsrechter: Martens. Assistent-scheidsrechters: Boland en Huisman.
Argon - Almere City FC (20.00 uur). Scheidsrechter: Van den Kerkhof. Assistent-scheidsrechters: Brondijk en Hubers.
JVC Cuijk - Heracles Almelo (20.00 uur). Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Janson.
De Treffers - HHC (20.00 uur). Scheidsrechter: Oostrom. Assistent-scheidsrechters: Jaspers en Vermeer.
UNA/Brinvast - FC Volendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Abbink. Assistent-scheidsrechters: De Nas en De Smalen.
Berkum - sc Veendam (20.00 uur). Scheidsrechter: Boot. Assistent-scheidsrechters: Nanninga en Zwagemaker.
Barendrecht - RKC Waalwijk (20.00 uur). Scheidsrechter: Heida. Assistent-scheidsrechters: Zijlstra en Matthijssen.
FC Eindhoven - FC Emmen (20.00 uur). Scheidsrechter: Van de Graaf. Assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Rutgers.
De Graafschap - FC Utrecht (20.45 uur). Scheidsrechter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Zeinstra en Simons. Vierde official: Otto.
Donderdag 22 september
Achilles’29 - Telstar (20.00 uur). Scheidsrechter: Mulder. Assistent-scheidsrechters: Meints en Van der Werff.
AZ - FC Groningen (20.45 uur). Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Gerritsen. Vierde official: Lindhout.
Den Haag is echt slecht dit seizoen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef Caland het volgende:
Den Haag staat na 75 minuten 1-1 in en tegen Scheveningen.
In de sportzaal 'de overkant' zijn ze lekker aan het aftappen. Ken Noordwijk op mn duimpje.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Gingen de rebelse jongens van Noordwijk op de kabel staan?
Wat heb jij hier te zoeken? Dat Noordwijk speelt in de topklasse maar is nou niet zo fantastischquote:
Wat heb ik hier niet te zoeken?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken? Dat Noordwijk speelt in de topklasse maar is nou niet zo fantastisch
Hij kan wel schuddebuiken als die zijn salaris elke maand ontvangt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom "voetbalt" Verhoeven bij Ajax? die beste man kan toch beter gewoon elke wedstrijd bij Volendam het doel verdedigen...
Jong Ajax speelt ie he.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom "voetbalt" Verhoeven bij Ajax? die beste man kan toch beter gewoon elke wedstrijd bij Volendam het doel verdedigen...
Noordwijk ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Wessiej het volgende:
JA MET DIT SPEL WORDT AJAX NOOIT KAMPIOEN.
Achilles '29 20:00 SC Telstarquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
Vanavond loting of zijn er morgen ook nog wedstrijden?
Donderdag zijn er nog 2 duelsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
Morgen 2 wedstrijden o.a. AZ - Groningen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Net 6 weken geblesseerd, kun je gelijk weer zitten.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
Nu moet Lodeiro de leidersrol op zich nemen
lol, maar ook weinig spanning, weinig kansen, weinig overtredingen, er zit weinig inquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, het is geen Manchester United - Chelsea om maar wat te noemen.
Noordwijk doet aardig mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
lol, maar ook weinig spanning, weinig kansen, weinig overtredingen, er zit weinig in
Kun je nagaan hoe goed Noordwijk is.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
En dit team speelde een week geleden 0-0 tegen Lyon
2 spelers van dit team speelden 0-0 tegen Lyon ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Dat lijkt er nu ook wel in te zitten hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Noordwijk > lyon.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Een Rotterdammer met humorquote:Op woensdag 21 september 2011 19:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt er nu ook wel in te zitten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef Godtje het volgende:
Noordwijk gaat winnen met een counter!
KutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie goal!![]()
Zou gvd eens tijd worden
Drie keer letterwaarde en dubbele woordwaardequote:Op woensdag 21 september 2011 19:25 schreef maickeltje het volgende:
bijna helemaal precies in de kruising, goeie woordkeuze
Het is zijn debuut, hij faalde nogal bij zijn eerste 2 acties, logisch dat je dan even rustig aan doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef maickeltje het volgende:
De Sa....8 van de 10 ballen gaan een tikje terug
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kortquote:Op woensdag 21 september 2011 19:34 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Het is zijn debuut, hij faalde nogal bij zijn eerste 2 acties, logisch dat je dan even rustig aan doet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kort
Piet de Visser op FOK, wat een eer.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
is niet wat en word niet wat, komt fysiek te kort
Niet haten op Noordwijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Schitterende goal, tegen noordwijk![]()
Interesse?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook...
Kutreclame met dat spraakgebrekwijf
Ben jij niet gelukkig dan? Het resultaat is ernaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook...
Kutreclame met dat spraakgebrekwijf
Heb gewoon een hekel aan die stemquote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ben jij niet gelukkig dan? Het resultaat is ernaar.
Zal wel een dove echtgenoot zijn dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan die stem
Dan spelen er ook wat betere spelersquote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
zo zo, dit wordt leuk tegen real.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit echt te trillen van spanning hier!!!111
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit echt te trillen van spanning hier!!!111
De helft hier zal niet eens in die wedstrijden spelen, dus als er een moment is om je te bewijzen.....quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Kremers het volgende:
Het is lastig om gemotiveerd te zijn voor deze wedstrijd denk ik wanneer Twente en Real zo kort volgen.
Ach hoeveel scheelt noordwijk nou van Real qua spelers? Ik bedoel een Marcel Akerboom doet niet onder voor een C. Ronaldo.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan spelen er ook wat betere spelers
Hoezo? 8 spelers die nu op het veld staan, spelen helemaal niet tegen Twente en Real. Dan moet je JUIST nu gemotiveerd zijn om wat te laten zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef Kremers het volgende:
Het is lastig om gemotiveerd te zijn voor deze wedstrijd denk ik wanneer Twente en Real zo kort volgen.
net 2 minuten ofzo.quote:
Die had ik ook nog wel gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef maickeltje het volgende:
de Sa ik zei toch die kan goed voetballen!
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die had ik ook nog wel gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]Dat bedoelde ik helemaal niet sarcastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar mijn reactie was dat wel, dat had jij niet doorquote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet sarcastisch.
Goh echtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef maickeltje het volgende:
[..]
maar mijn reactie was dat wel, dat had jij niet door
Sowieso, Ajax en stilstaande fasesquote:Op woensdag 21 september 2011 20:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Ook nu weer niet de nul kunnen houden
Sowieso, Ajax en de 0 houdenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sowieso, Ajax en stilstaande fases![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je Kozakken Boys - Ajax?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als Twente er niet stond had ik ze lekker gevonden
Knooijer, goed gevonden dudequote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef vincerusso het volgende:
Frank de Boer en Blind zijn denk nu nog betere verdedigers dan die arrogante belg en Knooijer
Is dat op tv?quote:
goed verhaal, goed verhaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Verdomme, ik moet die mug nog pletten die op mijn kamer is, ben ik straks weer druk
Lintje van de Koningin moet ie krijgenquote:
huur plet inquote:Op woensdag 21 september 2011 20:16 schreef Saekerhett het volgende:
Verdomme, ik moet die mug nog pletten die op mijn kamer is, ben ik straks weer druk
Leuke stream heb jij. Je loopt 10 minuten achterquote:
Ik heb EL en Sport 1 abquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke stream heb jij. Je loopt 10 minuten achter
Kutjoch moet z'n smoel houdenquote:
Ja, kijk maar naar RKCquote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Paar versterkingen halen en Noordwijk doet gewoon mee in de top van de Eredivisie.
Inderdaad, kijk maar naar Nac Breda.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Paar versterkingen halen en Noordwijk doet gewoon mee in de top van de Eredivisie.
Plet is een superheld hoor ik netquote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan Plet daar ook voor zorgen?
ja hij plet hem zijn bek dicht jonge!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan Plet daar ook voor zorgen?
EL ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Komen er nog ergens samenvattingen op vanavond ?
HOEST NOU?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja hij plet hem zijn bek dicht jonge!
Echt????quote:Op woensdag 21 september 2011 20:20 schreef mihai het volgende:
zo'n kutkind staat de hele tijd 'bulykin' te roepen.
eh okequote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef maickeltje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeei sieem!! sieem!! HOUD JE BEK JONGE! ANDERS KOM HELD PLET LANGS OM JE BEK TE PLETTEN JONGE!
1-0 voor op de belastingbetalersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |