Ieg in het dagcijfertopicquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar hangt JJH tegenwoordig uit? Ik moet hem nog een foto showen van Puck in zijn secret santa outfit.
Die is gisteren uit z'n huis gezet ivm gaslek en madly in lurvvve atm.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar hangt JJH tegenwoordig uit? Ik moet hem nog een foto showen van Puck in zijn secret santa outfit.
JJH heeft besloten dat wij te verstikkend waren omdat we oprecht interesse toonden over het wel en wee van zijn vermiste SeSa-pakketje, dus hij post hier niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat heb ik dan weer gemist....serieus?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JJH heeft besloten dat wij te verstikkend waren omdat we oprecht interesse toonde over het wel en wee van zijn vermiste SeSa-pakketje, dus hij post hier niet meer.
Zoiets heb ik in ieder geval vernomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist....serieus?
Ik ook!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil gewoon een vork en mes....mag dat wel?
Hier hebben ze een buitenren en ze weten niet beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
Wat een naar bericht, Ing
Op zich snap ik wel dat mensen hun kat naar buiten willen laten, maar toch zou ik het (nog) niet durven. Een tijdje geleden werd mij verteld dat het dierenmishandeling is dat mijn katten niet buiten komen
Ooh, dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval liet hij sindsdien NOOIT meer iets van zich horen hier, dus dat zal dan welquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik in ieder geval vernomen.
We hadden in Haarlem echt geen t-bone plakjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Q nu twijfel ik
Ja toch? Die kaart was er in Haarlem ook toch?
Of ben ik in de war met Amsterdam waar ik laatst met Co en Vivi heb geShabuuuuut?
In elk geval was ik toen ook blij verrast door de t-bone plakjes
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer culinair doen en de hachee de laatste finishing tutsjjj geven![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoor
Ik dacht dat ie eigenlijk voor SS al niet meer hier kwam, toen besloot mee te doen, maar al gaande alle interesse alweer verloor. En destijds had ie problemen toch?
Nja...
Ik verheug me nu alweer op de nieuwe SS soap, moeten jullie niet es gaan roepen?
Komen vast weer leuke mensen op af
baaibye!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer culinair doen en de hachee de laatste finishing tutsjjj geven![]()
Echt geniaal jaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]SS soap
![]()
Die van vorig jaar was wel aan ja
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoor
Ik dacht dat ie eigenlijk voor SS al niet meer hier kwam, toen besloot mee te doen, maar al gaande alle interesse alweer verloor. En destijds had ie problemen toch?
Nja...
Ik verheug me nu alweer op de nieuwe SS soap, moeten jullie niet es gaan roepen?
Komen vast weer leuke mensen op af
Gezelligquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik begin d'r niet meer an hoor, aan dat Secret Santa
We doen wel een kerstmeet ergens in december voor hen die willen.
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik begin d'r niet meer an hoor, aan dat Secret Santa
We doen wel een kerstmeet ergens in december voor hen die willen.
En dan lekker ergens begin december al ofzo, dat men niet in de knel komt met al die familieverplichtingen enzo. Combineren we Sint en Kerstquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, we kregen vandaag Viking dozen binnen.
Nieuwe bic pennen oa.
Blijken we een doos bicpennen in kekke kleurtjes te hebben gekregen![]()
![]()
Roze paars turquoise groen geel en zo![]()
Alle vrouwen vliegen in die doos en zijn dan helemaal teleurgesteld dat ze blauw schrijven.
Alle mannen kijken vies naar die doos en brommen die schrijven toch wel gewoon blauw he?
Ja, tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lekker ergens begin december al ofzo, dat men niet in de knel komt met al die familieverplichtingen enzo. Combineren we Sint en Kerst![]()
Ohhhhhhhh ik zou ook teleurgesteld zijn dat ze blauw schreven geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, we kregen vandaag Viking dozen binnen.
Nieuwe bic pennen oa.
Blijken we een doos bicpennen in kekke kleurtjes te hebben gekregen![]()
![]()
Roze paars turquoise groen geel en zo![]()
Alle vrouwen vliegen in die doos en zijn dan helemaal teleurgesteld dat ze blauw schrijven.
Alle mannen kijken vies naar die doos en brommen die schrijven toch wel gewoon blauw he?
You dirty girl.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Crap, das balen, VIPSeSa![]()
Ik SeSa gewoon weer wie ik zelf wil
Isse niet blunt, isse gewoon zoquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.
Doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Crap, das balen, VIPSeSa![]()
Ik SeSa gewoon weer wie ik zelf wil
Oh nee eens hoor. En zelfs even praktisch gezien, ik vind het ook lastig voor mensen om dan een gedicht en kado te gaan bedenken voor iemand die ze echt amper/nooit sprekenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.
Ja die smileys zijn ook totaal niet meer relevant. Behalve het draaiorgel want die is tof.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, die irc kanaal mededeling mag wel uit de op gesloopt worden maar ik ben te lui
Die ruk smiley met die wink wenkbrouwen is ook wel tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die smileys zijn ook totaal niet meer relevant. Behalve het draaiorgel want die is tof.
Ik doe het wel even. Ik zat namelijk net in de wiki te turen waarom hij mijn usericon niet weergeeft terwijl deze met een correcte URL er in staatquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, die irc kanaal mededeling mag wel uit de op gesloopt worden maar ik ben te lui
Nee dat is ook niet leuk. En ik moet toch wel eerlijk zeggen dat jouw shit altijd wel briljant is, want mijn b-day cadeau met die pizza doos was geniaalquote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap ook nooit waarom die mensen dat uberhaupt willen, zoiets is toch ook alleen maar leuk met een groep bekenden???
Daarom deed ik die eerste keer al niet mee, dat trok ook nogal wat aasgieren aan zeg.
En als ik zoiets doe wil ik het ook goed doen, leuke kadootjes, leuk gedicht, ik sloof me altijd onwijs uit. Das echt niet leuk voor een vreemde hoor
Maar we kunnen toch ook afspreken dat het alleen gedaan wordt met mensen die in de SC posten?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap ook nooit waarom die mensen dat uberhaupt willen, zoiets is toch ook alleen maar leuk met een groep bekenden???
Daarom deed ik die eerste keer al niet mee, dat trok ook nogal wat aasgieren aan zeg.
En als ik zoiets doe wil ik het ook goed doen, leuke kadootjes, leuk gedicht, ik sloof me altijd onwijs uit. Das echt niet leuk voor een vreemde hoor
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doe het wel even. Ik zat namelijk net in de wiki te turen waarom hij mijn usericon niet weergeeft terwijl deze met een correcte URL er in staat
Done!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
Dan nog. Met de 1 heb je meer dan de ander.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch ook afspreken dat het alleen gedaan wordt met mensen die in de SC posten?
Wenkwattes?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ruk smiley met die wink wenkbrouwen is ook wel tof
Oh da's van de tijd dat je er vrij lang niet was denk ikquote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah ik zie het al. De OP wordt gewoon gekopieerd uit het vorige deel en daar sta ik niet meer in. In de wiki nog wel.
uhu. Dus gebruik je knopjequote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
Oh maar die wiki gebruiken we toch nooit meer?
Het is met Nieuw Deel toch gewoon steeds de vorige OP?
Ja dat hou je altijdquote:Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog. Met de 1 heb je meer dan de ander.
Ja, daarom doe ik ook nooit meequote:
Waarom staat die rare chick met die konijnenavatar er dan nog in?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's van de tijd dat je er vrij lang niet was denk ik
We hielden nogal eens 'grote schoonmaak'. Wil je er weer in?
Mijn naam staat er nog welquote:Op woensdag 21 september 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's van de tijd dat je er vrij lang niet was denk ik
We hielden nogal eens 'grote schoonmaak'. Wil je er weer in?
Kijk, aai over je bol voor de moeitequote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het toch meteen er uit gehaald, die irc?
Wat zei ze?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Biet helemaal over de plint... er zat een vreemde kat in de tuin
Voor het eerst in ruim 6 jaar!
+1!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus post vast achter de feiten aansint/kerst meet mag bij mij
Ja, dat snap ik ook niet. Die zou ik gelijk deletenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom staat die rare chick met die konijnenavatar er dan nog in?
No comprende senorita!
Biet itquote:
Ooh ja. Die pizza doos was omdat ik zat te janken dat cheese ONION er niet meer was, en jij hem een dag ervoor had lopen vretenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
+1!
![]()
Mn pizzadoos was gewoon zomaar volgens mij, dat was niet eens verjaardag toch?
Voor je verjaardag kreeg je volgens mij gewoon een standaard Chicometslingers
Oh. Ruk. Er is een volgorde...quote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
GreysieAlleen nu klopt de volgorde van namen niet meer
![]()
Gadverdepielekes Qquote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja. Die pizza doos was omdat ik zat te janken dat cheese union er niet meer was, en jij hem een dag ervoor had lopen vreten
Ik ben sinds jouw b-day present NOOIT meer mijn sleutels vergeten als ik naar buiten gingquote:Op woensdag 21 september 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
+1!
![]()
Mn pizzadoos was gewoon zomaar volgens mij, dat was niet eens verjaardag toch?
Voor je verjaardag kreeg je volgens mij gewoon een standaard Chicometslingers
Psies.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja. Die pizza doos was omdat ik zat te janken dat cheese union er niet meer was, en jij hem een dag ervoor had lopen vreten
Ooh my, fuck me. Die is wel vet asoquote:
schaapquote:Op woensdag 21 september 2011 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ruk. Er is een volgorde...
Moment
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben sinds jouw b-day present NOOIT meer mijn sleutels vergeten als ik naar buiten ging![]()
Die is echt zo hoerend lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh my, fuck me. Die is wel vet aso
Is dat een eufemisme?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal. Heb je gewoon een pizzadoos in de brievenbus geramd oh-oh of wat?
Die smileeeeys kloppen niet. Alleen de 'wenkbrouwen' moeten erin blijven, voor Q.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Dusssssss
Moet er nog weer gewijzigd?
Now is the time, morgen heb ik geen zin meer
Nee, zo saai ben ik echt nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal. Heb je gewoon een pizzadoos in de brievenbus geramd oh-oh of wat?
Gebruikt er iemand OOIT die smilies dan, ongeacht welke we er neer zetten?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die smileeeeys kloppen niet. Alleen de 'wenkbrouwen' moeten erin blijven, voor Q.
De rest gebruiken we nooit
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik meld me ook vast af voor SeSa![]()
De SinterKerstmeet lijkt me veel leuker.
Zuwwe um dit jaar bij oh oh doen?
Kan ze lekker Zuurvlees met versche frietjes voor ons maken
Yayyyyy!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh ik kom ook. En ik neem de mini gherkins mee!
Deze:quote:Op woensdag 21 september 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gebruikt er iemand OOIT die smilies dan, ongeacht welke we er neer zetten?
If so, gil dan maar welke daar in moeten
Zonder restanten pizza er in? Hoe braafquote:Op woensdag 21 september 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, zo saai ben ik echt niet![]()
Qwea zat telkens te brullen over die pizza's en hier hadden ze ze wel, bij haar niet![]()
En toen heb ik es een geniaal kunstwerk voor haar gemaakt, met een episch gedicht.
Al zeg ik het zelf
Ik ben Qwea nietquote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zonder restanten pizza er in? Hoe braaf
Ik ben nog nooit bij je geweest, dus ik val niet onder de "nooit MEER"- categorie.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck de tyfus, groot deel van deze SC komt dr bij mij nooit meer in hoor
En ik pinda?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij je geweest, dus ik val niet onder de "nooit MEER"- categorie.
Mag ik appelmoes met mayo bij de frietjes?
Heddegijdernuookalzinan?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee, want diegenen die zichzelf uitnodigen, dat zijn de ergsten, sorry Ing, ik leef en leer
quote:
Ik hou je op de hoogte hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe ik las serieus preischetenschotel.
Het zal niet veel schelen denk ik
Oh very classy!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje! Ik ga voor de verjaardagparty van de meneer deze maken![]()
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje! Ik ga voor de verjaardagparty van de meneer deze maken![]()
[ afbeelding ]
Ik wel, oh-oh kennelijk niet zo.quote:
Waarom blauw?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zaterdag een blauwe cake stomen, voor op show zondag
Omdat al mn andere kleurtjes op zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom blauw?
En muis, kenne gij deze al? http://thecakedcrusader.blogspot.com/
Wat las ik niet goed dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel zin in friet zuurvlees, alleen geen zin in mensen die zichzelf uitnodigen![]()
Lezen Greyske![]()
Jij meet sowieso iedereen behalve mij, volgens mij besta jij niet eens![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat al mn andere kleurtjes op zijn
Heuj, de een-na-laatste keer dat ik met je wilde meeten riep je iets als 'when hell freezes over' en de laatste keer (een minuut of wat geleden) was ik niet welkom omdat ik mezelf uitnodigde. Het houdt een keer op natuurlijk!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Jij meet sowieso iedereen behalve mij, volgens mij besta jij niet eens![]()
Echt, normaal maak ik altijd roze, maar ik had nog blauw van een verjaardag, dus die maak ik nu maar opquote:
Dat wisten we al hoor met zo'n bos hout voor de deurquote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
Maar ik was wel al een tijdje bang dat het uit zou komen dat mijn foto's van een ander zijn![]()
Shit, nou weten ze allemaal dat je stiekem een transseksuele liliputter albino bentquote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
Maar ik was wel al een tijdje bang dat het uit zou komen dat mijn foto's van een ander zijn![]()
Ja nee nou nee, het moest wel een béétje realistisch blijvenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Gekkie, dan had je toch wel wat beters gekozen?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit, nou weten ze allemaal dat je stiekem een transseksuele liliputter albino bent
Oh wacht, nu wordt het interessant, wanneer kom je?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit, nou weten ze allemaal dat je stiekem een transseksuele liliputter albino bent
Die vind ik net wat te ver gaanquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Naja psies, alles wat potentie heeft om nog erger te zijn wil ik wel aanschouwen hoor![]()
Sorry Muis![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Naja psies, alles wat potentie heeft om nog erger te zijn wil ik wel aanschouwen hoor![]()
Sorry Muis![]()
Bij mijquote:Op woensdag 21 september 2011 17:39 schreef Rewimo het volgende:
Okee, bij wie kan ik mezelf uitnodigen?![]()
Ik wist niet dat je zó moe kunt worden van telefoneren
Die meet he , moet die perse hoog in het noorden gehouden wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel, oh-oh kennelijk niet zo.
Maar dan gaan we wel weer een keer friet met appelmoes, mayo en pinda eten bij dat buffetding bij jou in de buurt
Doen we!quote:
Zondag? Helaas dan zit ik al volquote:Op woensdag 21 september 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doen we!Zondag goed? Dan ben ik toch al bij je in de buurt
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |