Ieg in het dagcijfertopicquote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar hangt JJH tegenwoordig uit? Ik moet hem nog een foto showen van Puck in zijn secret santa outfit.
Die is gisteren uit z'n huis gezet ivm gaslek en madly in lurvvve atm.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar hangt JJH tegenwoordig uit? Ik moet hem nog een foto showen van Puck in zijn secret santa outfit.
JJH heeft besloten dat wij te verstikkend waren omdat we oprecht interesse toonden over het wel en wee van zijn vermiste SeSa-pakketje, dus hij post hier niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat heb ik dan weer gemist....serieus?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JJH heeft besloten dat wij te verstikkend waren omdat we oprecht interesse toonde over het wel en wee van zijn vermiste SeSa-pakketje, dus hij post hier niet meer.
Zoiets heb ik in ieder geval vernomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist....serieus?
Ik ook!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil gewoon een vork en mes....mag dat wel?
Hier hebben ze een buitenren en ze weten niet beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
Wat een naar bericht, Ing
Op zich snap ik wel dat mensen hun kat naar buiten willen laten, maar toch zou ik het (nog) niet durven. Een tijdje geleden werd mij verteld dat het dierenmishandeling is dat mijn katten niet buiten komen
Ooh, dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval liet hij sindsdien NOOIT meer iets van zich horen hier, dus dat zal dan welquote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik in ieder geval vernomen.
We hadden in Haarlem echt geen t-bone plakjes.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Q nu twijfel ik
Ja toch? Die kaart was er in Haarlem ook toch?
Of ben ik in de war met Amsterdam waar ik laatst met Co en Vivi heb geShabuuuuut?
In elk geval was ik toen ook blij verrast door de t-bone plakjes
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer culinair doen en de hachee de laatste finishing tutsjjj geven![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoor
Ik dacht dat ie eigenlijk voor SS al niet meer hier kwam, toen besloot mee te doen, maar al gaande alle interesse alweer verloor. En destijds had ie problemen toch?
Nja...
Ik verheug me nu alweer op de nieuwe SS soap, moeten jullie niet es gaan roepen?
Komen vast weer leuke mensen op af
baaibye!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer culinair doen en de hachee de laatste finishing tutsjjj geven![]()
Echt geniaal jaquote:Op woensdag 21 september 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]SS soap
![]()
Die van vorig jaar was wel aan ja
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo had ik t ook niet gelezen toen hoor
Ik dacht dat ie eigenlijk voor SS al niet meer hier kwam, toen besloot mee te doen, maar al gaande alle interesse alweer verloor. En destijds had ie problemen toch?
Nja...
Ik verheug me nu alweer op de nieuwe SS soap, moeten jullie niet es gaan roepen?
Komen vast weer leuke mensen op af
Gezelligquote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik begin d'r niet meer an hoor, aan dat Secret Santa
We doen wel een kerstmeet ergens in december voor hen die willen.
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik begin d'r niet meer an hoor, aan dat Secret Santa
We doen wel een kerstmeet ergens in december voor hen die willen.
En dan lekker ergens begin december al ofzo, dat men niet in de knel komt met al die familieverplichtingen enzo. Combineren we Sint en Kerstquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, we kregen vandaag Viking dozen binnen.
Nieuwe bic pennen oa.
Blijken we een doos bicpennen in kekke kleurtjes te hebben gekregen![]()
![]()
Roze paars turquoise groen geel en zo![]()
Alle vrouwen vliegen in die doos en zijn dan helemaal teleurgesteld dat ze blauw schrijven.
Alle mannen kijken vies naar die doos en brommen die schrijven toch wel gewoon blauw he?
Ja, tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan lekker ergens begin december al ofzo, dat men niet in de knel komt met al die familieverplichtingen enzo. Combineren we Sint en Kerst![]()
Ohhhhhhhh ik zou ook teleurgesteld zijn dat ze blauw schreven geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, we kregen vandaag Viking dozen binnen.
Nieuwe bic pennen oa.
Blijken we een doos bicpennen in kekke kleurtjes te hebben gekregen![]()
![]()
Roze paars turquoise groen geel en zo![]()
Alle vrouwen vliegen in die doos en zijn dan helemaal teleurgesteld dat ze blauw schrijven.
Alle mannen kijken vies naar die doos en brommen die schrijven toch wel gewoon blauw he?
You dirty girl.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Crap, das balen, VIPSeSa![]()
Ik SeSa gewoon weer wie ik zelf wil
Isse niet blunt, isse gewoon zoquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.
Doenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Crap, das balen, VIPSeSa![]()
Ik SeSa gewoon weer wie ik zelf wil
Oh nee eens hoor. En zelfs even praktisch gezien, ik vind het ook lastig voor mensen om dan een gedicht en kado te gaan bedenken voor iemand die ze echt amper/nooit sprekenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Same. Even heel blunt, altijd als we SeSa doen komen er mensen die amper posten die opeens mee willen doen, en dan is het voor mij meteen zo vol met onbekenden dat ik het niet meer leuk vind.
Ja die smileys zijn ook totaal niet meer relevant. Behalve het draaiorgel want die is tof.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, die irc kanaal mededeling mag wel uit de op gesloopt worden maar ik ben te lui
Die ruk smiley met die wink wenkbrouwen is ook wel tofquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die smileys zijn ook totaal niet meer relevant. Behalve het draaiorgel want die is tof.
Ik doe het wel even. Ik zat namelijk net in de wiki te turen waarom hij mijn usericon niet weergeeft terwijl deze met een correcte URL er in staatquote:Op woensdag 21 september 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
trouwens, die irc kanaal mededeling mag wel uit de op gesloopt worden maar ik ben te lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |