Dat vroeg ik me ook af inderdaad..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo iedereen
hoeveel mensen staan er eigenlijk al op de lijst voor de ToF-meet in Enschede?
Nathaliequote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad..
Ik in ieder geval
quote:
quote:Lieve ToF'ers,
Ik vind dat het weer tijd is voor een ToF-meet.
Ik stel voor: Zaterdagavond 5 november 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden
Zie jullie dan?
Liefs,
Iemand die de ToF-meets stiekem wel mist.
ik heb er nooit 1 meegemaakt, dus weet niet wat ik heb gemistquote:Iemand die de ToF-meets stiekem wel mist.
Heb 1 echt uitgebreide ToF-meet gehad, daarna nog een Dames-ToF-meet.. Verder niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er nooit 1 meegemaakt, dus weet niet wat ik heb gemist![]()
ik vind het prima, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb 1 echt uitgebreide ToF-meet gehad, daarna nog een Dames-ToF-meet.. Verder niet.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er gauw weer één moet komen
erg veel verschillende dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Under_Score het volgende:
hadden ze daar ook zulke lekkernijen? ik heb ze vanavond zelf gemaakt. makkelijk en lekker
Heracles ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente is inmiddels ook aardig op weg
Twente inmiddels naar de 8, Heracles op 0-1 zie ik; goed bezigquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente inmiddels naar de 8, Heracles op 0-1 zie ik; goed bezig(Cuijk is Hoofdklasse toch?)
altijd lastig, Hoofdklasse uitquote:
dan is hetquote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als de rest ook komt is het helemaal:
ja, jammer van hscquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd lastig, Hoofdklasse uitTwente afgelopen, 1-8
Almere City moet verlengenen HSC '21 helaas uitgeschakeld
Aarghh die pipoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het![]()
![]()
en anders moet ik het maar met jou, Nathalie en David doen
Nee dat mag niet. Ik haaaat die smiley.quote:
Kijk Veendamquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd lastig, Hoofdklasse uitTwente afgelopen, 1-8
Almere City moet verlengenen HSC '21 helaas uitgeschakeld
ik zal er voortaan tekening mee houden, sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ik haaaat die smiley.
He maar tof he dat we elkaar na al die tijd dan eindelijk eens gaan ontmoeten.
5 november. Zie een paar posts terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Under_Score het volgende:
wanneer was de meet ook alweer?
Jawel hoor, mits niet teveel gelijkenis met kutpiposmiley en sarcasme.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Under_Score het volgende:
best dat ik niet in een rodeo clown pak kom dan?
We kunnen tikkertje doen rondom de kerk of verstoppertje in de naastgelegen cafe's.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet nog zien als ik kom, t lijkt me veel leuker om wat te ondernemen ipv meet in een cafe. Maar dat is mijn mening.
zodra ik mijn rooster teruggevonden heb weet ik meer, anders weet ik ongeveer 2 weken van te voren ook of ik kan of niet. ga er in principe maar van uit van niet, tot ik meer weetquote:Op woensdag 21 september 2011 23:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel hoor, mits niet teveel gelijkenis met kutpiposmiley en sarcasme.
Maar je komt dus ook?
Hoi Selmquote:
Ik stel voor: Zaterdagavond 5 november 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden
Zie jullie dan?
Liefs,
Wel:
Nathalie
Remco
David
Selma
Eventueel:
Bas
Martijn
Sylvana
Robin
Dragan
Wouter
Marko
Niet:
oeh da's al bijna, daar moet ik heenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doet me denken aan de kermis in Bocholt
Dan zijn we dus beide 'nieuw' in dit fenomeenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er nooit 1 meegemaakt, dus weet niet wat ik heb gemist![]()
Marko lust geen bierquote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik moet nog zien als ik kom, t lijkt me veel leuker om wat te ondernemen ipv meet in een cafe. Maar dat is mijn mening.
Tikkertjequote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
We kunnen tikkertje doen rondom de kerk of verstoppertje in de naastgelegen cafe's.
Wat stel jij voor dan?
Dus jou kan ik bij 'wel' zetten?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zijn we dus beide 'nieuw' in dit fenomeen.
[..]
Marko lust geen bier!
[..]
Tikkertje!
@Nathalie: Ga er tot nu toe vanuit dat ik er bij ben.
nice!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:29 schreef Mdrop het volgende:
@Nathalie: Ga er tot nu toe vanuit dat ik er bij ben.
beterschapquote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blehhh, sinds een jaar me weer eens ziek gemeldVoel me echt fucked up
[Herhaling] Waar woon je ook alweer, is het voor mij haalbaar vanuit Albergen om langs jou te rijden?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik moet ook nog maar eens kijken hoe ik naar de meet kom (en terug) zonder met de auto te moeten
Ja ga maar vanuit, desnoods ga ik gewoon als BOB (En kunnen er dus mensen mee op de 'route').quote:Op donderdag 22 september 2011 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus jou kan ik bij 'wel' zetten?
Koningspul!quote:
quote:
Nee, dat is er tegen overquote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef Mdrop het volgende:
Ah bij For Farmers >> http://g.co/maps/y9hbq
Ja dat snap ik , maar bedoel ook dat het bedrijf v-max bij For Farmers zit, kende die beunhaas zaak niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee, dat is er tegen over
bij v-max auto's
http://maps.google.nl/map(...)2oGIAHewgjHqtWA&z=17
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markoooooooo, jij als treinfappert kan dit vast waarderen:
Steengrillen in de trein.
Yeahquote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lekker toch
hamburger erop
Whut ... marko de treinfappert?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markoooooooo, jij als treinfappert kan dit vast waarderen:
Steengrillen in de trein.
De fiets, dat is pas techniekquote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, ik vind treinen en de techniek erachter wel interessant. Meer niet
Je had 'm moeten zien bij de voetbalmeet in Almelo. Elke keer als er een trein voorbij kwam, moest hij "pissen"quote:
Uhuquote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lol fanatiek man die Markoquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je had 'm moeten zien bij de voetbalmeet in Almelo. Elke keer als er een trein voorbij kwam, moest hij "pissen"
Haha davidquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je had 'm moeten zien bij de voetbalmeet in Almelo. Elke keer als er een trein voorbij kwam, moest hij "pissen"
[..]
Uhu
Doe het over Rinus. Alleen vanwege het onderwerp heb je al een 8quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen presentatie houden op school, ole
Zie jullie dan?
Liefs,
Wel:
Nathalie
Remco
David
Selma
Martijn
Eventueel:
Bas
Sylvana
Robin
Dragan
Wouter
Marko
Niet:
zet mij maar bij eventueel.quote:
Ken je Socios toevallig?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ken je Socios toevallig?
Ze heeft ook een rijbewijs ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Marko, Bas en Sylvana: ik kan Kim vragen om ons na de meet naar A'lo te brengen. Ze woont in E'de en heeft een auto.
Vervoer terug is dus geen probleem.
Treinfapper nummer 1 op Fok!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze heeft ook een rijbewijs ?
Nog niet. Maar al wel een auto met chauffeur. Auto is van haar en dr vriend rijdt haar (en ons als het moet) overal heen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze heeft ook een rijbewijs ?
Marko's matige garp...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou zo stom te aanbidden.
Dat lijkt me toch niet geheel nodig?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik snap niet wat er grappig aan is. Leg uit?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de mensen die wel eens Generals spelen, zo verdien je dus veel geld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
En wat als je het nooit speelt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt wel aardig idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan is het vast wat moeilijker te begrijpen
Supplydrop.. Komen steeds kistjes met geld op. Als je er dan zovel hebt dan loopt die teller wel lekker in de plusquote:
Soort van Red Alert iets met die goud dingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Supplydrop.. Komen steeds kistjes met geld op. Als je er dan zovel hebt dan loopt die teller wel lekker in de plus
ik moet morgen ook nog hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:27 schreef Under_Score het volgende:
iedereen weekend, ik ben net weer begonnen.
Hahaha dat zijn vette feestjes!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Back to the 90's in metropool vandaag
Waarom zie ik dit soort dingen nooit eerderquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Back to the 90's in metropool vandaag
11/11/2011 is er weer eenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit soort dingen nooit eerder, dan maar weer zoals iedere vrijdag 'gewoon' de kroeg in
.
ik moet nog tot vrijdagquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet morgen ook nog hoor
vroeger had je hier bij rocks nog een disco party, compleet met alle foute 70's stijl kleding etc. man wat mis ik die tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Drie keer in de maand kun je terecht in de Shamrock voor back to the 70's, 80's of 90's thema avonden/nachten.
Lol wou net het volgende posten;quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=130601
stelletje na-aperts
Prinsopkomst, en er gaat niet boven carnaval dus ik sla overquote:
Ik werk er vanaf 1 oktoberquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef Mdrop het volgende:
Wie zocht er ook alweer werk in de ICT, het is in 'Albergen' dus geen idee of het in de richting is maar oké;
http://bit.ly/qtDwsc
Weet ik, ik heb jaren in Bentelo gewoondquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Prinsopkomst, en er gaat niet boven carnaval dus ik sla over.
quote:[Moredhel] zegt:
jesis, 1 stukje in wow geeft me nog altijd de bibberingen
[David] zegt:
het knopje "exit game" zeker
quote:
Dat schijnt wel stijlvol te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit zou ik eigenlijk in mn sig moeten plaatsen, toch?
Stijlvol sowieso, maar BB werkt niet in de signature?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat schijnt wel stijlvol te zijn.
Maar uiteindelijk moet je het zelf weten
BB? Blackberry?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stijlvol sowieso, maar BB werkt niet in de signature?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond de wedstrijd der wedstrijdeneensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik ga PSV - Roda ook nog wel ff kijken hoor, begint toch al om 18.45quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Quote-aanpasser
Die wedstrijd ga ik ook zeker wel kijken![]()
Wat een tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga PSV - Roda ook nog wel ff kijken hoor, begint toch al om 18.45
Uhu, veel te vroegquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga PSV - Roda ook nog wel ff kijken hoor, begint toch al om 18.45
Dan ben ik nog niet dronken genoeg om de scheids uit te fluiten vanaf de bank, de tegenstander te vervloeken.. Ach, je kent het welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo, dan zit je nog niet klaar?
ik moet nog douchen en dan snel chips+ranja pakken, maar dat red ik welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bakje Chips - Check
Gedoucht - Check
Glaasje Ranja - Check
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:02 schreef norich het volgende:
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig kan je gevoel er soms ook naast zittenquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Mja, ik hoop dat Twente wint.. ook al komt dat ons niet goed uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
gelukkig kan je gevoel er soms ook naast zitten
ik hoop ook dat ze winnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat Twente wint.. ook al komt dat ons niet goed uit
Dat verrast me toch welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ze winnenmaar met een gelijkspel kan ik ook leven...
Hou vast dat gevoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutzebraquote:
dat zei de commentator?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV gaat niet voor het gelijke spel
De tering
was ff bezig op laptop, dus niet echt volledige focus op de tvquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt de eerste 40 seconden gemist?
PSV had in het meest gunstige geval al 2-0 kunnen staan binnen 2 minutenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was ff bezig op laptop, dus niet echt volledige focus op de tv
maar dat scenario kan inmiddels dus de kast inquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV had in het meest gunstige geval al 2-0 kunnen staan binnen 2 minuten
Inderdaad, daarbij gaat het om de stand na de laatste fluitjesquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat scenario kan inmiddels dus de kast in
kerel verstand van voetbal hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad, daarbij gaat het om de stand na de laatste fluitjes
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel verstand van voetbal hebben
hoe zijn/waren de pannenkoeken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:59 schreef norich het volgende:
[..]
da's wel vaker op zaterdag zo he.
die moet je ff uitleggenquote:
Jaa okequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:59 schreef norich het volgende:
[..]
da's wel vaker op zaterdag zo he.
lekker, met kaasquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn/waren de pannenkoeken?
[..]
die moet je ff uitleggen
Hij speelt voor Roda.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zijn/waren de pannenkoeken?
[..]
die moet je ff uitleggen
Eens, godenvoedsel.quote:
Toivonenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij speelt voor Roda.
[..]
Eens, godenvoedsel.
1-0
TOIVONENNNNN
Dat dacht ik tegen VVV ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog een rode kaart erbij...
nu weten we zeker dat PSV 3 punten over gaat houden aan deze wedstrijd
Veel terechter rood kan je niet geven vriendquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog een rode kaart erbij...
nu weten we zeker dat PSV 3 punten over gaat houden aan deze wedstrijd
zeg ik ergens in mijn post dat het onterecht is?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel terechter rood kan je niet geven vriend
Ik ookquote:
Nee, maar je lijkt er niet bepaald blij meequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeg ik ergens in mijn post dat het onterecht is?
vind het jammer dat op zo'n manier die wedstrijd binnen 20 minuten al beslist is, dan zijn de overige 70 minuten (afgezien van een uitzondering zoals VVV) absoluut niet de moeite waard meer van het kijken; totaal geen spanning meer...quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt er niet bepaald blij mee
laatste speeldag is Roda JC - PSV?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier 10-0 winnen en uit in Kerkrade 3-1 verliezen waardoor we geen kampioen worden.
..Het zou ernstig kut zijn.
Topperquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Manolev is ook zo'n held he.
Potentiële topperquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bijna
De blauw-witten tegen de zwart-witten
Ja dus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Potentiële topper.
Hebben GVD paar van die Almelose kleuters in de tuin zitten die voor Ajax zijn.
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
was dat nou Janmaat met de kleine op de arm?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dus ...?, wat doen die lui hier verdomme in het rustieke Albergen?
ik wil niet stoken, maar ik zou dat echt niet pikken van die Ajax-kutkotersquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik peer hem zo maar, wil het niet aanzien hoe ze de boel achterlaten als slagveld.
Dan liever;quote:
quote:
succesquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar weer eens bezig met de echte biertafel V2
dank uquote:
Vlinders, ook leuk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom klik ik telkens dit topic aan wetende dat het toch alleen maar over voetbal gaat![]()
we kunnen het ook over sex hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom klik ik telkens dit topic aan wetende dat het toch alleen maar over voetbal gaat![]()
het lichtelijk aan de frisse kant buiten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we het over het weer hebben.
Das niezo mooi jong, hej nich mette doan?quote:Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
dik verloren met de voetbal
jawel, maar ik ben niet zo onmeunig snelquote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das niezo mooi jong, hej nich mette doan?
quote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben niet zo onmeunig snel
Ow, op FOK! ben ik supersnelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |