Dat vroeg ik me ook af inderdaad..quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo iedereen
hoeveel mensen staan er eigenlijk al op de lijst voor de ToF-meet in Enschede?
Nathaliequote:Op woensdag 21 september 2011 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad..
Ik in ieder geval
quote:
quote:Lieve ToF'ers,
Ik vind dat het weer tijd is voor een ToF-meet.
Ik stel voor: Zaterdagavond 5 november 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden
Zie jullie dan?
Liefs,
Iemand die de ToF-meets stiekem wel mist.
ik heb er nooit 1 meegemaakt, dus weet niet wat ik heb gemistquote:Iemand die de ToF-meets stiekem wel mist.
Heb 1 echt uitgebreide ToF-meet gehad, daarna nog een Dames-ToF-meet.. Verder niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er nooit 1 meegemaakt, dus weet niet wat ik heb gemist![]()
ik vind het prima, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb 1 echt uitgebreide ToF-meet gehad, daarna nog een Dames-ToF-meet.. Verder niet.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er gauw weer één moet komen
erg veel verschillende dingenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Under_Score het volgende:
hadden ze daar ook zulke lekkernijen? ik heb ze vanavond zelf gemaakt. makkelijk en lekker
Heracles ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente is inmiddels ook aardig op weg
Twente inmiddels naar de 8, Heracles op 0-1 zie ik; goed bezigquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente inmiddels naar de 8, Heracles op 0-1 zie ik; goed bezig(Cuijk is Hoofdklasse toch?)
altijd lastig, Hoofdklasse uitquote:
dan is hetquote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als de rest ook komt is het helemaal:
ja, jammer van hscquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd lastig, Hoofdklasse uitTwente afgelopen, 1-8
Almere City moet verlengenen HSC '21 helaas uitgeschakeld
Aarghh die pipoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het![]()
![]()
en anders moet ik het maar met jou, Nathalie en David doen
Nee dat mag niet. Ik haaaat die smiley.quote:
Kijk Veendamquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd lastig, Hoofdklasse uitTwente afgelopen, 1-8
Almere City moet verlengenen HSC '21 helaas uitgeschakeld
ik zal er voortaan tekening mee houden, sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ik haaaat die smiley.
He maar tof he dat we elkaar na al die tijd dan eindelijk eens gaan ontmoeten.
5 november. Zie een paar posts terug.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef Under_Score het volgende:
wanneer was de meet ook alweer?
Jawel hoor, mits niet teveel gelijkenis met kutpiposmiley en sarcasme.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Under_Score het volgende:
best dat ik niet in een rodeo clown pak kom dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |