Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoorquote:
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vondquote:Op woensdag 21 september 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij had het over seks. En die zoen stelde weinig voor hoor
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt haddenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mijn herinneren dat niet iedereen dat vond
hebben!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Haha guiltyquote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je van ventjes die nog nooit geneukt hadden
Voor sommige is dat in de tussentijd ook veranderd.quote:
Ja. Die ene had daarna wel geneukt. Ik ben zn naam alleen even kwijt.quote:
Waar is die eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik las "die ene heb ik daarna wel geneukt"
Andere gebruikersnaam. Andere topics.quote:
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen
ik ook trouwens
Dat zal dan wel zijn redenen hebben. Ondanks dat ik hem af en toe op de kast joeg was het best een aardige gozer.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Andere gebruikersnaam. Andere topics.
Ik kan moeilijk een eisenlijstje hebben. Enige wat ik niet doe is doodquote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jou boeit het toch niks.. man of vrouw.. oud of jong. .lelijk of knap.. levend of dood
Zo veel zakgeld krijg ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 21 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als je zo graag wil dan zijn er ook betaalbare opties hoor
en daarna ging ie eraan onderdoorquote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Ik hoop voor hem dat het later wel gelukt is.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:19 schreef rival het volgende:
tijn maak je niet druk, RZ heeft het ook ooit voor elkaar gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |