Hier Andre!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aaah bezuinig het weg!! Mijn ogen!
Dat is Soldquote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sorry, dat vond ik een heel slechte grap.....
Ah, oké. Nou toch bedankt.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist je naam niet, dus ik roep maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Heb je GoW3 al?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou Gerard, dat vind ik toch helemaal zo fatsoenlijk niet hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een hele slechte zin bij.quote:
Vind ik persoonlijk positiever.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of toch maar deze?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, oké. Nou toch bedankt.Ik bedoelde ook Robbert, maar ik dacht dat je het spelde als André.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt zeker goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eikel! Ik vanmiddag pas! Veel speelplezier.
Geef zometeen anders even een korte update. Hoe je bijvoorbeeld DRS en KERS activeerd.quote:
quote:
Ja ik ben er al mee bezig, ik wil alleen weten of je ook co-op online kan doen met splitscreen...quote:
Det ken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik ben er al mee bezig, ik wil alleen weten of je ook co-op online kan doen met splitscreen...
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!quote:
Met mij?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dan wordt vanaaf mooi campaign!
Hij reageert niet op jou?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
NEE!! Jij weet niet eens hoe ik heet.
Ligt eraan, hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op welk niveau speel gij Forza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |