ff kijken danquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:29 schreef Bastard het volgende:
Demo is up!
Nu aan het download.. even zoeken via games A-Z Forza 4 trial.
Je eigen muziek opzetten en dan daar het geluid van dempenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:39 schreef Bastard het volgende:
En word echt GESTOORD van die up tempo muziek tijdens het racen.
Perfect!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je eigen muziek opzetten en dan daar het geluid van dempen
Mijn xbox heeft als systeemtaal engels, demo is ook gewoon in het Engels bij mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Godsamme, kan je die taal niet veranderen?Ik heb een hekel aan games in het Nederlands...
Het lijkt in principe ook wel te veel op FM 3. De core is wel helemaal anders gelukkig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn xbox heeft als systeemtaal engels, demo is ook gewoon in het Engels bij mij
En het klinkt raar, ik heb forza 3 helemaal grijs gespeeld maar deze demo maakt niet het hebben gevoel in mij los...
Ik heb inderdaad precies hetzelfde. Het is een beetje van, dit heb ik al eens gezien... Niet echt bijzonder jammer genoeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn xbox heeft als systeemtaal engels, demo is ook gewoon in het Engels bij mij
En het klinkt raar, ik heb forza 3 helemaal grijs gespeeld maar deze demo maakt niet het hebben gevoel in mij los...
Ook niet als je alle hulpmiddelen uitzet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:04 schreef Klonk het volgende:
Die Zonda is echt bruut!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook niet als je alle hulpmiddelen uitzet?
Vind ik wel gaaf hoor, beetje met die Zonda rond crossen zo
Niet alle hulpmiddelen zijn uit als je op expert speelt..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook niet als je alle hulpmiddelen uitzet?
Vind ik wel gaaf hoor, beetje met die Zonda rond crossen zo
Steer assist staat aan bij Expert settings?! Wtf......quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet alle hulpmiddelen zijn uit als je op expert speelt..
Er is altijd nog steer assist.
Als alle assists uitstaan zijn er helaas nog altijd onzichtbare assists:quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Steer assist staat aan bij Expert settings?! Wtf......
Bij Forza 3 was dit geen onzichtbare assist, daarom verbaas ik me erover. Je kon hem zo uitzetten volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als alles assists uitstaan zijn er helaas nog altijd onzichtbare assists:
Oeh, dat is wel heel kwalijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Als alles assists uitstaan zijn er helaas nog altijd onzichtbare assists:
Gezien dit een E3 build is, gok ik dat het erin zit zodat iedere jostie die daar plaats nam het nog een beetje kon spelen.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel kwalijk.
Kep je al in mn lijst staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Butch NL
Mocht je nog een slome rival willen hebben
Met AEN nog iettes in zn naam staan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kep je al in mn lijst staan.
Als enige Friend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met AEN nog iettes in zn naam staan?
Fucking mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]SternAE86 ja. Heb iedereen eruit geflikkerd. Had mijn account al 1 jaar niet gebruikt. Geen flauw idee meer wie het allemaal waren.
Boioioioing!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |