Demo? Eh?quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb de de demo:P
BMW (L)
Scoobyu rijdt ook mooi, en throttle lift overstuur bestaat weer.
Daarnaast meer grip op de achterwielen bij het accelereren/
Nice, had je een code gevonden/gewonnen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb de de demo:P
BMW (L)
Scoobyu rijdt ook mooi, en throttle lift overstuur bestaat weer.
Daarnaast meer grip op de achterwielen bij het accelereren/
Ja morgenavond pasquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naja, gewonnen noem ik het niet echt als je Ayo Jube vraagt om een code en je krijgt m (A).
Mja, hij komt morgenaaf online.
Hij gaat er heeeeel hard overheen maar die R1 auto's vind ik niet leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:01 schreef Desunoto het volgende:
Wie heeft trouwens die race gezien gisteravond/vannacht? Was weer mooi. Road Atlanta.
Mensen met een stuurtje hebben een enorm voordeel met R1 auto's. Dat merk je hier ook, zo soepel en makkelijk dat hij rond het circuit gaat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij gaat er heeeeel hard overheen maar die R1 auto's vind ik niet leuk.
Ja ik vond het ook al zo soepel gaan! Met de controller ben je geneigd te vroeg of bij te sturen met alle gevolgen van dien!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen met een stuurtje hebben een enorm voordeel met R1 auto's. Dat merk je hier ook, zo soepel en makkelijk dat hij rond het circuit gaat.
Er zijn ook controllers met een "stuur" erop. Ik heb voor GT5 de HKS racing controller en dat maakt een groot verschil met snellere auto's.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mensen met een stuurtje hebben een enorm voordeel met R1 auto's. Dat merk je hier ook, zo soepel en makkelijk dat hij rond het circuit gaat.
Tenzij ze een soort van vertraging hebben ingebouwd voor controllers. Dan wordt het weer leuk. Ik hoop het maar... maar ik ga er niet vanuit.
Yup dat is m.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig apparaat. Lijkt me best handig om op die manier gedoseerd te kunnen sturen ipv met een knuppeltje
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:21 schreef Sickert het volgende:
Tvp om me te verplichten dat ik een foto post aan mn zelfgemaakte stuur standaard zodat ik op de bank kan vlammen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |