Toevallig als geintje begonnen, later echt aangenomenquote:Op woensdag 23 november 2011 11:28 schreef JortK het volgende:
Waar hebben jullie trouwens de inspiratie vandaan gehaald voor je bedrijfsnaam?
Avondje brainstormen icm het raadplegen van het online handelsregister, sidn en google ivm beschikbaarheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:28 schreef JortK het volgende:
Waar hebben jullie trouwens de inspiratie vandaan gehaald voor je bedrijfsnaam?
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Avondje brainstormen icm het raadplegen van het online handelsregister, sidn en google ivm beschikbaarheid.
Bij mij ookquote:Op woensdag 23 november 2011 12:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Toevallig als geintje begonnen, later echt aangenomen
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef datisstom het volgende:
het kwam er bij een willekeurige zaadlozing uit.
Klopt. even aangepast.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:56 schreef YoshiBignose het volgende:
This is a Private Album
Please enter the password from album GlassHouse1 to view this private album.
Ik denk het wel, ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:16 schreef PeterPastoor het volgende:
Voor de webwinkeliers onder ons, gaan jullie nog naar de http://www.webwinkelvakdagen.nl?
Nee, ik neem geen mensen aan die ik niet vertrouw. Of ik maak ze wijs dat een mondelings contract van waarde is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha ja klinkt leuk. En ga je er een deurwaarder op zetten als ze hun euro niet willen terug betalen?
Het is natuurlijk niet serieus ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:13 schreef Blue_note het volgende:
Ik ken iemand die zo begonnen is en inmiddels puissant rijk is geworden. Niet in NL trouwens.
Je kunt blijven ouwehoeren in dit topic maar ik heb liever dat je gaatquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef datisstom het volgende:
Ik ben sinds vorige week donderdag ook mijn eigen onderneming begonnen. Ik sluit microkredieten af (meestal onder 1 euro) en vraag per dag 4% rente, en rente over rente.
Waarom? Het feit dat ik dat doe maakt mij ook een 'ondernemer', ik onderneem tenslotte wat. Geef me één reden waarom ik hier niet meer mag posten=quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je kunt blijven ouwehoeren in dit topic maar ik heb liever dat je gaat
Omdat je geen ondernemer bent omdat je geen bedrijf hebt. Hou het ff serieus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Waarom? Het feit dat ik dat doe maakt mij ook een 'ondernemer', ik onderneem tenslotte wat. Geef me één reden waarom ik hier niet meer mag posten=
Ik heb zeker wel een bedrijf. [Mijn achternaam] Microkredieten. Ik heb algemene voorwaarden opgesteld ed, contracten. Ik zie niet waarom het geen bedrijf zou zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat je geen ondernemer bent omdat je geen bedrijf hebt. Hou het ff serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |