quote:
Op woensdag 30 november 2011 01:45 schreef stoeltafel het volgende:Wordt helemaal naar van de flyer

Klote programma's allemaal. Moet het voor morgen inleveren zodat ik de flyers donderdag aan mijn klanten kan geven maar dat lukt dus niet. Dan maar vrijdag avond.
Maar iemand nog ideeën hoe ik de parkeerplaats meer winstgevend kan maken? De klanten blijven komen, er is een goede klantbinding want steeds dezelfde klanten komen terug en wekelijks nieuwe. Dit komt door de prijs en service maar nu ben ik benieuwd of ik extra groeimogelijkheddn heb op de parkeerplaats zelf. Misschien via een soort dienst of product wat ik kan verkopen.
Wil sowieso gul zijn om iets weg te geven in december. Begin eerst met veel pepernoten. Dit is tevens onderscheiden van de concurrentie. Dat zijn grote parkeergarages waar niemand zit. Heb trouwens vorige maand de prijs met 50 vent verhoogd. Iedereen begon er direct over maar meer ook niet. Dit is pas de eerste verhoging in 3 jaar tijd.
Welkom in Nederland, hoe fair, laag, duidelijk uit leggen is. Prijsverhogingen krijg je commentaar op

.
Ik weet niet wat voor een verkeer je krijgt en hoeveel tijd jezelf hebt. Maar eventueel ook een optie een plekje te verhuren aan bijvoorbeeld patatkraam rond voedertijd? Gewoon de huur opstrijken scheelt weer eigen tijd.
Voor de rest denk ik vooral aan producten die tankstations ook verkopen. Bloemetjes, snoepgoed, tijdschriften? Echt van die dingen die je even mee wilt pikken omdat ze onderweg vergeten bent of er zin in hebt (DROP!).
Vaste klanten kaart? 10 keer parkeren 8 keer betalen? Grotere kans dat ze niet eerst opzoek gaan naar een gratis vrij plekje maar rechtstreeks naar je toe rijden.
Misschien niet allemaal direct bruikbare ideeën

, maar tis in ieder geval wat voor op de vroege morgen.