Ik dacht exact hetzelfde, dacht jahoor, ze krijgen een groter publiek en nu gaan ze ook weer gedoe erbij gooien met sentimenteel gezeik enzo. Dacht echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Schmidty is bauce.
Voor de rest is er niet heel veel aan.
Dat vind ik zo verschrikkelijk aan tv series als ze net een paar maanden lopen, dan willen ze van de originele comedystijl afstappen en de serie wat volwassener maken met meer rompslomp en gedoe. Ik wil gewoon lol hebben en lachend een aflevering wegkijken. Buiten die paar goede momentjes is het gewoon vulling nu. Maar again, niet de enige serie die dat heeft hoor.
Hahaha jaa. Het was niet een van de beste afeveringen maar vond het wel vermakelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Yesse het volgende:
Dat nummerThis is a saaaaaaaaaaaaaaaaaaaad song!!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat me cece is wel kansloos zeg. Ze doen er helemaal niks mee, stop het er dan ook niet in, is gewoon episode filler
Dit vond ik dus ook. Ze kwam er ook maar 2 keer in voor: aan het begin (waar hij nog problemen heeft met dat zij zomaar komt aankloppen) en aan het eind (waar hij er OK mee is en in ziet dat hij in zijn manier toch controle heeft)quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Heel de aflevering gaat om Schmidts problemen met controle. Die ook duidelijk aanwezig zijn in zijn relatie met Cece, waarin zij alle controle heeft. Maar op het eind heeft hij daar iets beter mee leren leven. Hoe is dat dan episode filler?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Hahaha weer prima aflevering met een geweldige aflsuiting
"I'm gonna write a number down on this piece of paper. Wait, why don't I just tell you it's five KABILLION dollar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |