quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:59 schreef Fyodor het volgende:
Dream 17, Sakuraba vs Cabral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was Dana nou ziekjes dat hij alleen een boks gaf? Verstond ik dat nou goed? :pquote:
Doet Dana altijd als hij licht verkouden is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was Dana nou ziekjes dat hij alleen een boks gaf? Verstond ik dat nou goed? :p
Dream 17 is toch nog niet geweest, of snap ik het nou niet?
Hmm, op mijn torrent site nog niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Doet Dana altijd als hij licht verkouden is.
Dream.17 is zeker al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dan ook net paar uurtjes pas afgelopenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hmm, op mijn torrent site nog niet beschikbaar.
Ergens kan ik het wel begrijpen dat Dana voorzichtig is. Als je als een malle zit te lijnen, zal je vatbaarheid voor een verkoudheid of griepje een stuk groter zijn. Als je dan een gevecht verneukt doordat je iemand verzwakt, is dat natuurlijk goed klote.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Fokski het volgende:
Dream 17Jep, 3 times in a row!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Bootje84, ik heb het vanmorgen live gekeken. Zal niet lang duren of er is en torrent beschikbaar hoor!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep, 3 times in a row!
@ Bootje84, ik heb het vanmorgen live gekeken. Zal niet lang duren of er is en torrent beschikbaar hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I guess we'll be seeing them alot forthcomingAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ah top. Thnx.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep, 3 times in a row!
@ Bootje84, ik heb het vanmorgen live gekeken. Zal niet lang duren of er is en torrent beschikbaar hoor!
Nee, meer met Strikeforce.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ah top. Thnx.
Moet bekennen dat ik nooit eerder Dream heb bekeken. Is het beetje vergelijkbaar met UFC?
Strikeforce? Meh, het is in Japan feitelijk de opvolger van Pride. Het is eerder met de UFC te vergelijken al is de UFC natuurlijk financieel veel succesvoller geworden de laatste paar jaar maar Dream heeft miljoenen kijkers en dat is relatief meer dan de UFC bekijken in de VS.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, meer met Strikeforce.
Maar dan in een klassieke ring.
quote:We recently told you about the Ultimate Fighting Championship (UFC) attempting to get IP addresses of suspected pirates from Ustream and Juntin.tv. UFC's parent company Zuffa LLC claimed that several IP addresses were streaming pay-per-view UFC content to tens of thousands of individuals. Zuffa is only pursuing those accused of streaming the content, not the viewers. Today, Ustream has announced that they have complied with the subpoena and handed over the IP addresses.
Ustream has gone a step further by updating their video monitoring tools to take down copyrighted content more quickly. Zuffa's CEO, Lorenzo Fertitta seemed to make it clear in recent House Judiciary Committee testimony that they would be pursuing this matter aggressively. He claimed in his testimony that UFC was losing "tens of millions" because of these streams. Maybe fuzzy math, but Ustream took them seriously. Juntin.tv has not said if they complied with the order as of yet.
Cruciale denkfout, de meeste mensen die zulke streams kijken zullen geen PPV kopen. Zelfde als met muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
He claimed in his testimony that UFC was losing "tens of millions" because of these streams
[..]
Ik heb het over het niveau, weet eigenlijk niet in welk opzicht Bootje84 het bedoelde.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef Fokski het volgende:
[..]
Strikeforce? Meh, het is in Japan feitelijk de opvolger van Pride. Het is eerder met de UFC te vergelijken al is de UFC natuurlijk financieel veel succesvoller geworden de laatste paar jaar maar Dream heeft miljoenen kijkers en dat is relatief meer dan de UFC bekijken in de VS.
Meh. Mijn vrienden kijken alleen voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:57 schreef Paxlie het volgende:
Morgenmiddag/avond gaan we het hier met 8 man kijken.
Ik grill 4 kippen, heb bier koud staan en verder patat + maismeuk.
Stuk leuker dan met een brakke harses om 3 uur in de nacht achter de pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |