quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Fenomeno het volgende:
McGilles je hebt gelijk
Bij een 'faire' weddenschap geldt:
odd * kans = 1
Alles boven de 1 is dus value, alles onder de 1 is winst voor de bookmaker.
bij een kans van 90% hoort dus een odd van 1.11, my bad
twitter:Rampage4real twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 00:49:45Good news,we found the spy in our camp! Will tell u more after the fight reageer retweet
Machida was een kwestie van erachter komen hoe je die karate countert. Toen dat duidelijk was was gelijk de magie weg. Jones is zo creatief dat er niet een manier is om hem te pakken. Hij is gewoon enorm well-rounded.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:06 schreef Fokski het volgende:
Rampage gaat Jones kloppen. Ik snap niet zo goed hoe je dat een upset kan noemen. Als dat een upset is dan verwacht je dat Jones de komende tijd blijft winnen. Dat werd ook gedacht toen Machida de titel won, de fameuze "Machida-era".
Jones heeft geen geweldige standup, onorthodox maar niet geweldig. Rampage slaat harder en de vraag is of Jones kan incasseren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Machida was een kwestie van erachter komen hoe je die karate countert. Toen dat duidelijk was was gelijk de magie weg. Jones is zo creatief dat er niet een manier is om hem te pakken. Hij is gewoon enorm well-rounded.
Rampage is verder een bokser, dat was het. Hij kan ook goed worstelen, maar hij kan het daar niet afmaken. Die twee feiten gecombineerd met de reach maakt het vrij simpel.
Reach van Rampage: 73 in (185 cm)
Reach van Jones: 84.5 in (215 cm)
Die 30cm overbrug je niet even, zeker niet tegen iemand als Jones.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Jones heeft geen geweldige standup, onorthodox maar niet geweldig. Rampage slaat harder en de vraag is of Jones kan incasseren.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:05 schreef Fenomeno het volgende:
Jones sloopte shogun staand, en dat is een betere en completere striker dan rampage.
Vind je? Completer misschien maar beter dat is voor mij geen uitgemaakte zaak. Sneller misschien maar je kan ook niet stellen dat Shogun in vorm was tegen Jones al denk ik dat Shogun's probleem tegen Jones duidelijk werd. Hij is wat klein voor de divisie, staand heeft hij altijd wel een kans maar op de grond is hij goed te pakken en zijn cardio is niet altijd even geweldig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:05 schreef Fenomeno het volgende:
Jones sloopte shogun staand, en dat is een betere en completere striker dan rampage.
Okequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:17 schreef Geo3kant het volgende:
Ik weet niet waarom, maar vanaf het begin dat ik die matchup zag dacht ik.. Gomi pakt hem via decision.
Hoeft niet noodzakelijk hoor, hij noemt even een paar namen. Phil Davis, die zeker een title shot zal krijgen in de toekomst wordt bijvoorbeeld ook niet genoemd. Ga nu ff de rest van de filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:21 schreef Geo3kant het volgende:
Dana laat Machida er weer uit bij 'the top guys who are gunning for him'![]()
Paxlie, my soul brother!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben enorm pro-Jones.
clean KO einde eerste ronde
Dit is een waarschijnlijk scenario. Ik zit nu de Countdown te kijken, en hoe meer ik Jones hoor praten, hoe meer ik wens dat je ongelijk hebt, en dat Rampage hem een pak slaag geef.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:44 schreef Fyodor het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die echt voor Jones is, de rest hoopt dat Rampage wint?
Jones is sneller en explosiever, heeft een geweldige reach advantage, is de betere worstelaar en is diverser in de standup. Rampage zijn boxing en power is beter, maar daar houdt het ook mee op. Ik verwacht dat Jones de eerste (en mogelijk tweede) ronde om Rampage heen danst en hem af en toe tagged met wat stoten en trappen. Later in het gevecht haalt hij Rampage neer en maakt hij het af met GnP.
Jones via TKO round 2 of 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |