WTF mate! This is gonna be awesomequote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Vroeg iemand nog om deze of heb ik dat gedroomd?
Complete waanzin!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Holy mek geniaalquote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
'come on koscheck'quote:Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Nice, heb je al wat vechtsport-ervaring?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie traint er hier ook alweer bij R-Grip?
Ik ga zaterdag een proefles volgen
Ik ken Siyar ook alleen maar van een recent Helwani interview met hem waarin hij verklaarde dat hij nu wat voorzichtiger was met z'n woorden (na een flinke scheldpartij paar maanden daarvoor op de Strikeforce organisatie).quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, wtf![]()
Siyar Baharduzada, Afghaanse Nederlander die uitkomt voor Golden Glory. Is de huidige Shooto LHW champ en heeft recent de Glory Series gewonnen. Siyar is een echte knokker!
0,0quote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nice, heb je al wat vechtsport-ervaring?
Ja daar was ik al op voorbereid nog voor ik de les aanvroegquote:Op donderdag 22 september 2011 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op spierpijn
Ik deed wat jaren terug een les thaiboksen mee terwijl ik toen al 2 jaar niet gesport had...quote:Op donderdag 22 september 2011 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daar was ik al op voorbereid nog voor ik de les aanvroeg
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 01:54 schreef Hooidraad het volgende:
Ik deed wat jaren terug een les thaiboksen mee terwijl ik toen al 2 jaar niet gesport had...
2 weken spierpijn, niet normaal. Ik liep als een oud opaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fyodor op 22-09-2011 09:17:19 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Het ding waar ik het meeste last van had na mijn eerste trainingen, was dat ik overal kleine schaafwonden had -vooral op m'n voeten en gewrichten- die vreselijk brandden. Natuurlijk had ik ook overal spierpijn, maar ik heb (semi)professioneel basketbal gedaan en kwam nog regelmatig in de sportschool, dus dat vond ik juist wel lekker. Maar die schaafwonden die je over je hele lichaam hebt van jiu jitsu en worstelen, zijn echt killing als je onder de douche staat. Dat vond ik tenminstequote:Op donderdag 22 september 2011 01:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daar was ik al op voorbereid nog voor ik de les aanvroeg
Hiero!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie traint er hier ook alweer bij R-Grip?
Ik ga zaterdag een proefles volgen
Idd, schaafwonden op kniën, ellebogen, voeten... en m'n bovenarmen vol blauwe plekken (maar dat voel je niet).quote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het ding waar ik het meeste last van had na mijn eerste trainingen, was dat ik overal kleine schaafwonden had -vooral op m'n voeten en gewrichten- die vreselijk brandden. Natuurlijk had ik ook overal spierpijn, maar ik heb (semi)professioneel basketbal gedaan en kwam nog regelmatig in de sportschool, dus dat vond ik juist wel lekker. Maar die schaafwonden die je over je hele lichaam hebt van jiu jitsu en worstelen, zijn echt killing als je onder de douche staat. Dat vond ik tenminste
Klopt, ik voelde me ook een beetje een Warrior na wat ik in die eerste drie uur geleerd had. Daarna bleek dat ik gewoon nog steeds een pussy was, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, schaafwonden op kniën, ellebogen, voeten... en m'n bovenarmen vol blauwe plekken (maar dat voel je niet).
Maar ik vond het allemaal wel stoer staan
Nee denk het niet, een submission kan. Maar een TKO kan wel, door een flurry van elbows. (ref stoppage) Maar wat ik precies zie gebeuren is die takedowns zoals hij tegen Shogun deed, arm om zen nek, voet erachter en dan tegen de grond slammen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:00 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk wel dat Jones gaat winnen, maar denken jullie dat hij Rampage KO kan slaan/schoppen/knieën?
True, nog even snel naar de bank een lening afsluitenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:16 schreef Fenomeno het volgende:
Als je de kans dat bones wint 90% is dan is alles boven de 1.1 value hé
Unibet vaak genoeg wel hoorquote:
1 1/9 he, wel je middelbare school afmakenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:16 schreef Fenomeno het volgende:
Als je de kans dat bones wint 90% is dan is alles boven de 1.1 value hé
Nee, want als je berekeningen met noteringen (en dan de europese schrijfwijze) gaat doen moet je er altijd 1 afhalenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
1 1/9 he, wel je middelbare school afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |