quote:Op woensdag 21 september 2011 09:43 schreef Paxlie het volgende:
#89 moet #88 zijn, ik heb het al in feedbacktopic gevraagd
Heb het aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:43 schreef Paxlie het volgende:
#89 moet #88 zijn, ik heb het al in feedbacktopic gevraagd
Welkom terug! Zat je in het buitenland?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Brawler het volgende:
Daar ben ik weer, terug van (veel te lang) weggeweest!
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[Casual fan] Wie the fuck is Siyar?
Siyar vecht niet alleen in Nederland. Dan weet je dat nuquote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik volg alleen UFC intens, en regelmatig Strikeforce.
Ik volg verder niks, sowieso wat stellen wij Nederlanders nou voor in de MMA wereldop alistair na.
Ik kijk geen local/Nederlandse MMA fights. Zal wel zien of het wat voorstelt als hij in de UFC komt.No trolling.
Leuk interview! Je merkt wel dat Rampage toch aardig wat respect heeft voor ome Bas.quote:
eindelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef Brawler het volgende:
Daar ben ik weer, terug van (veel te lang) weggeweest!
Machida staat idd op dana's shitlist! denk dat ie een krantenwijk erbij moet nemenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd wanneer Machida weer eens gaat vechten.. ook zijn redelijk wat tegenstanders al booked.. misschine heeft Dana ook een beetje 'fuck him' na dat fiasco met 'anderson silva money'.
Zou stom zijn, Dana moet daar (als die er zijn) persoonlijke dingen aan de kant zetten, Machida is gewoon een top5 als het niet top3 LHW is.
UFC 136 is eerste event dat meetelt voor "Season 2: The Comeback" hier op FOK!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Dus ehhmmmm UFC 135 wordt niet meer ge-predicted op mmaplayground? Of het event daarna?
quote:Vitor is injured and out of San Jose fight. Now Cung Le will fight Wandy!
Phil Davis zou nog steeds een mooie optie zijn en dan de winnaar een titleshot geven... Maar goed, Rashad zal wel eerst zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ben benieuwd wanneer Machida weer eens gaat vechten.. ook zijn redelijk wat tegenstanders al booked.. misschine heeft Dana ook een beetje 'fuck him' na dat fiasco met 'anderson silva money'.
Zou stom zijn, Dana moet daar (als die er zijn) persoonlijke dingen aan de kant zetten, Machida is gewoon een top5 als het niet top3 LHW is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |