En moet Kleurdoos noodgedwongen haar verjaardag in het ziekenhuis vieren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Kaarr het volgende:
Vanmorgen gestript en 3 cm ontsluiting. Maar voorlopig gebeurt er hier nog niets.!
quote:
Waar Asy een goede nachtrust heeft gehad...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp dat denk ik wel, of t moet vannacht stoppen
En de mijlpaal van Kuukske!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen vannacht!
Voel me opeens een heel ander mens
Lapo:quote:Op woensdag 21 september 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Da's lekker Asy!. Slecht slapen is the worst there is.
14 weken mijlpaal(tje) hier.
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:47 schreef NotTheSame het volgende:
Fijn dat je zo lekker geslapen hebt Asy!
Kuukske 14 weken!
Hier staat ook alles op de rit. Als het goed is krijg ik vandaag (eindelijk, na 1,5 wachten) de uitnodiging voor zwangerschapsgym! Heb er nou al 5x voor moeten bellen, elke keer werd het verzet en werd er geen nieuwe datum gepland, maar gisteren zei die muts van de Zuidzorg dat de uitnodigingen onderweg waren! Dus daar gaan we maar vanuit!

.
. 

Ow, wat rottig! Groot gelijk hoor! Daar is de vk voorquote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)

! Spannend!
 ! Spannend! ! Die moet ik onthouden!
 ! Die moet ik onthouden! ?
?

je banden waarschijnlijk die de zwaartekracht van kindje wat zwaar begint te vinden.. heb ik ook héérlijk last van.../quote:Op woensdag 21 september 2011 09:19 schreef Sandous het volgende:
Heb in de nacht enorme pijnscheuten aan een kant gehad ( rechts) Werd er zelfs huilend wakker van, na 15
Min was t weer weg.
Geen weeen, maar wat dan wel. Ik ga de vk zo toch om advies vragen, want de pijn is er nog wel veel
Minder dan in de nacht...
(sorry voor mn egobericht, reageer straks uitgebreid)

Feli!
 Feli! wat eten we vanmorgen?
 wat eten we vanmorgen?

Ach lieve Klumsy... Ook dit er nog bijquote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.

quote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef klumsy het volgende:
Moet vandaag een curettage omdat ik toch koorts blijf houden dus nu nuchter blijven tot er vandaag een keer tijd tussendoor is en dan kiezen uit een ruggenprik of algehele narcose en na de "operatie" nog eens 48 uur koortsvrij in het ziekenhuis blijven voor ik naar huis kan... Maar ach alles zit al zo mee dat dit ook wel te verwachten was.
Meissie toch...quote:Op woensdag 21 september 2011 10:34 schreef klumsy het volgende:
Wil iemand mij uit het lijstje halen
Sproet succes zo bij de echo
 . Hopelijk kunnen ze je snel helpen.
 . Hopelijk kunnen ze je snel helpen. ...
 ...

dat ik niet zelf mag kiezen welke vk praktijk ik wil.
 dat ik niet zelf mag kiezen welke vk praktijk ik wil.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |