abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:49:48 #1
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102204060
Waar zwaar wegende stalen elementen 200m zijwaarts wegschieten met 80 km/u? :P
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:55:34 #2
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102204274
En waar we de mooie post van Gray meenemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Gray het volgende:
Voordat ik verder in ga op de betrokkenheid van Israël bij 9-11 wil ik benadrukken dat ik geen anti-Israëliet, of antisemiet ben. Dat gezegd hebbende, hier een vierdelige reeks van nieuwsuitzendingen van FOX News over Israëlische spionnen in de VS voor 9/11, met transcript:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Deze uitzending zou inmiddels verwijderd zijn van de FOX News website, dit zal ik nog controleren.

Punt is, dat in deze uitzendingen wordt aangetoond dat Israël, via wiretaps, informatie zou hebben verzameld waardoor zij voortijdige kennis hadden van de aanslagen. Een punt dat gesterkt wordt door de arrestaties van de vijf juichende en fotograferende Israëlieten, die in het volgende interview stellen dat zij in de VS waren om de gebeurtenis te documenteren:

Zoals in mijn vorige post te zien is, heeft de politie op 9-11 een witte bus aangehouden met Israëliërs. Hier is het politierapport te lezen:
http://www.scribd.com/doc/46173840/Police-Report
Zoals je kan lezen vond dit plaats aan de George Washington Bridge, welke aansluit op Manhattan. Het busje bevond zich aan de Jersey kant:

Wanneer we afgaan op de samenzweringstheorie van controlled demolition, zouden aanwijzingen te vinden moeten zijn dat er explosies moeten hebben plaatsgevonden. Ook daarvan zijn berichten van officiële nieuwsbronnen te bezichtigen:

De explosies die plaatsvonden na de impact(s) zijn echter ook te verklaren door gasleidingen die zijn ontploft, die vervolgens automobielen lieten ontploffen die zijn gaan branden:
Dit verklaart ook de auto's die zijn ontploft rondom Ground Zero, in dit geval aangestoken door brandende kerosine die neerdaalde uit het gebouw.

Dat verklaart echter niet de explosie die deze camera deed verschuiven, gelegen op de grond, voor het eerste vliegtuig crashte in 1 WTC (zie vanaf 6:36 voor het betreffende fragment, voor 6:36 voor meer getuigenverklaringen van explosies):
Een comment wijst op de mogelijkheid dat de schokgolf van de explosie sneller door de grond reist dan door de lucht, wat klopt volgens eoearth.org:

[..]

Dat verklaart niet de getuigenverklaringen die we aan het begin van het filmpje zien, waarin gesteld wordt dat de lobby ontplofte voordat het vliegtuig het gebouw trof. Of de conciërge die eerst een ontploffing hoorde, toen de klus afmaakte, om pas daarna geraakt te worden door een knal en "a big ball of fire" welk uit een deur knalde (vanaf 3:15).
Bovendien wijst de meneer vanaf 4:10 op dat hij duidelijk verschil merkte tussen een explosie onder hem, en later een explosie die ver van boven leek te komen.

Hier nogmaals concierge Rodriguez, waar hij nogmaals stelt dat hij een ontploffing in de kelder hoorde, waarna het vliegtuig raakte, en vervolgens een serie ontploffingen hoorde. De serie is te verklaren aan de hand van de explosie door de liftschachten, evenals ontploffende gasleidingen.
Overigens is hij als getuige opgetreden voor het onderzoek van de NIST commissie, maar is zijn verklaring niet opgenomen in het rapport.

Vanaf 1:40 zien we deze brandweerman stellen dat elk gebouw in de omgeving kan ontploffen, want "there may be more".

Ook na de instorting van de gebouwen waren explosies te horen, al zijn die te verklaren door ontploffende auto's, of instorting van achtergebleven delen in de ruïnes.

In deze collage komt een serie nieuwsbeelden voorbij, waarvan ik een aantal transcripten zal plaatsen:

[..]

En dat gaat nog wel even zo door.

De FBI heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de vijf 'Dancing Israelis', blijkend uit een analyse van het FBI rapport rondom de vijf van het Israëlische bedrijf Urban Movers. Volgens de analyse vond de FBI ook in de witte bus van de vijf sporen van explosieven, van hetzelfde soort als werd aangetroffen in de witte bus die werd aangehouden bij G Washington Bridge. Dit laatste heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Wel is op pagina 6 van dit deel van het rapport te lezen dat de politie aanwijzingen vond voor explosieven in de bus:
http://www.scribd.com/doc(...)536-Section-1-944861
Dat gepaard met 4700 dollar, een 35 mm camera en vele fotorolletjes.
De FBI heeft de Israelieten vrijgesproken, omdat geen bewijs was gevonden dat de mannen hebben gefilmd, of foto's hebben gemaakt van de Towers vóór de aanslagen. Ook vond de FBI geen bewijs dat de heren actieve (undercover) agenten waren voor een buitenlandse organisatie of dat de heren voorkennis hadden van de aanslagen. Dit valt hier te lezen.
Wel werd een telefoonnummer gevonden dat was toegeschreven aan een persoon in Zuid-Amerika, die banden had met een militante islamitische groepering, evenals een grote hoeveelheid indirect bewijs dat de Israëlieten linkt aan [en dan een groot wit blok].
Saillant detail is dat het FBI document ook uitgebreid onderzoek toont naar diverse blogs over 9/11 en de schrijvers daarvan.

Alhoewel het gebruik van explosieven in de aanslagen niet direct te bewijzen valt, of direct valt te linken aan de gearresteerde Israelieten, is een grote hoeveelheid indirecte aanwijzingen te vinden die wijzen op een link tussen de witte bus met sporen van explosieven, Israëlitische oud-soldaten met een haat jegens de VS, en het gebruik van explosieven in de aanslagen. Het is opvallend dat het NIST rapport, naar mijn weten, niet ingaat op de aanhoudingen van de witte bussen, en maar kort aandacht schenkt aan het gebruik van explosieven.

Het gehele 450 pagina's tellende FBI document wordt niet eerder dan 2030 vrijgegeven.
  woensdag 21 september 2011 @ 00:20:18 #3
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102205261
Weet iemand trouwens wat NIST heeft gerapporteerd over de temp. van de branden na de crash en voor de val? Of uberhaupt over de gerapporteerde gemeten temperaturen van NIST?

Kunnen we dan vaststellen dat NIST gerapporteerd heeft dat een enkele losgeraakte balk mede oorzaak is van het systematisch (en volledig :P) bezwijken van 400 andere staalverbindingen per sec.?

[ Bericht 3% gewijzigd door heartz op 21-09-2011 01:07:17 ]
pi_102206041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:20 schreef heartz het volgende:
Weet iemand trouwens wat NIST heeft gerapporteerd over de temp. van de branden na de crash en voor de val?

Kunnen we dan vaststellen dat NIST gerapporteerd heeft dat een enkele losgeraakte balk mede oorzaak is van het systematisch (en volledig :P) bezwijken van 400 andere staalverbindingen per sec.?
niet de oorzaak misschien, wellicht wel een gelijktijdige opgetreden situatie.

Nou kijk, als je er vanuit gaat dat 09/11 al begon met de bouwtekeningen van de Twin Towers in de jaren '60, die een snelle controlled demolition by explosives kon garanderen, dan is al een groot deel van de "nette" verticale val verklaard.
pi_102206173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef heartz het volgende:
En waar we de mooie post van Gray meenemen.

[..]

O+

En ik vul het bij deze aan:

Al op 10 september werd een UMS busje aangehouden, waarbij de bestuurder en de passagier werden geïdentificeerd als zijnde van de Israëlische nationaliteit. (pagina 47):
http://www.scribd.com/doc(...)536-Section-5-944891

Uit een getuigenverklaring blijkt dat [...] op 10 september 2001 de Doric Towers bezocht, gelegen aan de overzijde van de Upper Bay. "Oddly, [...] identified himself to the Spanish-speaking male as a "construction worker" working in the building until 7:00 pm that night." (pagina 46)

Tijdens een interview met een van de ondervraagden bekende deze dat hij [...] had gebeld om te melden dat ze hadden gebeld met [...] om te belden dat ze het kantoor hadden verlaten richting 100 Manhattan Avenue, Doric Towers. [...] had toestemming gegeven voor hun vertrek en merkte op dat hijzelf op weg was naar het kantoor en verwachtte er binnen de minuut te zijn. (pagina 52)

Een schilder, aan het werk in een appartement van de Doric Towers, observeerde na de eerste impact 3 jonge mannen bovenop de parkeergarage die foto's en video's aan het maken waren. Naast hen een witte en een bruine bus. Hij ging naar zijn eigen appartement, dat ongeveer 5 minuten verder lag, en zag dat beide torens brandden. Na 6-7 minuten keek hij uit een ander raam in zijn appartement en zag dat de mannen, en de twee bussen, weg waren (pagina 25):
http://www.scribd.com/doc(...)536-Section-5-944891

Doric Apartment:

Uitzicht:

[ Bericht 6% gewijzigd door Gray op 21-09-2011 01:04:09 ]
  woensdag 21 september 2011 @ 00:59:15 #6
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

niet de oorzaak misschien, wellicht wel een gelijktijdige opgetreden situatie.

Nou kijk, als je er vanuit gaat dat 09/11 al begon met de bouwtekeningen van de Twin Towers in de jaren '60, die een snelle controlled demolition by explosives kon garanderen, dan is al een groot deel van de "nette" verticale val verklaard.
Het gaat mij meer om de gerapporteerde conclusies van het NIST onderzoek. :P
pi_102206356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:20 schreef heartz het volgende:
Weet iemand trouwens wat NIST heeft gerapporteerd over de temp. van de branden na de crash en voor de val?

WTC hoeveel bedoel je hier?
pi_102206364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 00:59 schreef heartz het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om de gerapporteerde conclusies van het NIST onderzoek. :P
weet ik, maar ik verwacht dat niet veel conpiracy-denkers verder terugkijken dan een paar jaren voor 2001 w.b.t. de 09/11 organisatie, en dat ze er niet vanuit gaan dat de architect van het WTC ook in het complot zat..

09/11 begon al ver voor het jaar 1970.
  woensdag 21 september 2011 @ 01:09:07 #9
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:05 schreef Gray het volgende:

[..]

WTC hoeveel bedoel je hier?
Hoe bedoel je hoeveel?
pi_102206484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je hoeveel?
Welk van de gebouwen? 1WTC en 2WTC, of 7WTC?
  woensdag 21 september 2011 @ 01:13:22 #11
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Welk van de gebouwen? 1WTC en 2WTC, of 7WTC?
WTC7 :P
  woensdag 21 september 2011 @ 01:25:01 #12
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206671
Slaapdronken :@
pi_102206751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:13 schreef heartz het volgende:

[..]

WTC7 :P
Ah. :)

Volgens het NIST-rapport van WTC 7 begon de instorting met de verticale en horizontale progressie van falen toen de sectie van kolom 79 tussen de 11e en 13e verdieping verwijderd raakte door de impact van het puin en schade geïnduceerd door vuur.

Dus, grotendeels ja. (8>
  woensdag 21 september 2011 @ 01:35:19 #14
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah. :)

Volgens het NIST-rapport van WTC 7 begon de instorting met de verticale en horizontale progressie van falen toen de sectie van kolom 79 tussen de 11e en 13e verdieping verwijderd raakte door de impact van het puin en schade geïnduceerd door vuur.

Dus, grotendeels ja. (8>
De andere oorzaak zou de kantoorbranden zijn?
Watvoor temp.is er gemeten door de NIST?
pi_102206896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:35 schreef heartz het volgende:

[..]

De andere oorzaak zou de kantoorbranden zijn?
Watvoor temp.is er gemeten door de NIST?
Gemeten? Het hele model berust op simulaties. ;) Ik lees op blz. 53 dat ze temperaturen van onder de 150 graden tot temperaturen van boven de 600 graden hebben berekend. Blootstelling van 7 uur aan 600 graden zou de staalsterkte met de helft verminderen.

Wel zou het nog honderden graden liggen onder de criteria voor structural fire resistance ratings.
  woensdag 21 september 2011 @ 01:48:15 #16
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Gemeten? Het hele model berust op simulaties. ;) Ik lees op blz. 53 dat ze temperaturen van onder de 150 graden tot temperaturen van boven de 600 graden hebben berekend. Blootstelling van 7 uur aan 600 graden zou de staalsterkte met de helft verminderen.
Of berekend? Ik gooi soms wat termen door elkaar :@
Was het niet rond 750 - 760 graden?
pi_102206945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:48 schreef heartz het volgende:

[..]

Of berekend? Ik gooi soms wat termen door elkaar :@
Was het niet rond 750 - 760 graden?
Berekend ja. Wanneer ik zoek op 'temperature' kom ik als hoogste temperatuur 649 graden tegen.
  woensdag 21 september 2011 @ 01:52:20 #18
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102206965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Berekend ja. Wanneer ik zoek op 'temperature' kom ik als hoogste temperatuur 649 graden tegen.
:)

Heeft de NIST ook gerapporteerd dat er (tonnen?) vloeibaar metaal onder wtc7 is gevonden?
pi_102207001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:52 schreef heartz het volgende:

[..]

:)

Heeft de NIST ook gerapporteerd dat er (tonnen?) vloeibaar metaal onder wtc7 is gevonden?
Niet dat ik kan vinden wanneer ik zoek op 'liquid' of 'metal'.
  woensdag 21 september 2011 @ 01:57:40 #20
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102207007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:57 schreef Gray het volgende:

[..]

:D

Als het goed is heeft NIST dit idd niet bevestigd of gerapporteerd.
Dit is volgens mij vooral door getuigenissen (van oa de brandweer) weergeven.

[ Bericht 12% gewijzigd door heartz op 21-09-2011 02:10:42 ]
pi_102207040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat een straight up Derrick ben je toch ook.
pi_102207051
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 02:02 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat een straight up Derrick ben je toch ook.
*)

Zou op dit tijdstip even niet kunnen bedenken hoe het anders vernoemd zou staan. :P Wat is trouwens een Derrick?
pi_102207063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 02:03 schreef Gray het volgende:

[..]

*)

Zou op dit tijdstip even niet kunnen bedenken hoe het anders vernoemd zou staan. :P
Molten metal zou misschien kunnen. :@
pi_102207077
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 02:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Derrick?
Derrick is een duitse volksheld, bekend van een succesvolle detective serie.

Hij is weliswaar niet atletisch gebouwd, maar ook hij was een groot onderzoeker van criminele activiteiten.
  woensdag 21 september 2011 @ 02:10:49 #25
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102207105
Er zouden wel wekenlang hete plekken te zien zijn op de infrarood opnamen van NASA?
Met hele hoge temps? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')