quote:
quote:
quote:
De ohohcherso-afzeikers zijn weer gearriveerd?quote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef s0k het volgende:
Wat gebeurde er nou precies met die poot op starbeach? Die kreeg een emmer kots over zich heen?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Doodloper het volgende:
Ze zijn echt dik geworden allemaal
haha ben je dr eindelijk?quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
shitprogramma dit. Alleen maar volksvervuiling en een stukje meevoering voor het taalgebruik van de jongeren
kijk dan niet ofzo , of ga je ieder kut programma toch kijken en vervolgens op internet zeuren hoe kut je het betreffende programma wel niet vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
shitprogramma dit. Alleen maar volksvervuiling en een stukje meevoering voor het taalgebruik van de jongeren
Ik had wel een bijdehante opmerking van Wyczynski verwacht, maar hij liet het een beetje over zich heen komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef JiggyJ het volgende:
Prachtig programma...
grappig ook dat lelyke dikke wief dat tony er op wijst dat hij zelf een beetje dik is geworden .
hier had ie vantevoren geen rijmtje voor bedachtquote:Op woensdag 21 september 2011 16:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik had wel een bijdehante opmerking van Wyczynski verwacht, maar hij liet het een beetje over zich heen komen.
Ik wist niet eens dat ze weer bij elkaar warenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Zo, ben benieuwd of Roos en Vincent uit elkaar gaan.
Ja als ze voor de wand staan waar ze altijd even een verhaaltje vertellen dan zie je de groene rand van de greenscreen meestal ook nog voor een stukjequote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef J-net het volgende:
best slecht eruit gesjopt volgens mij.
Oh ja? Hij is nu best dik voor zijn doen. Om nog maar te zwijgen over Robert en Tonyquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef THEFXR het volgende:
zo, sniper heeft even een kuurtje genomen!
Kloptquote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef J-net het volgende:
Ik surfde wat rond op mn Ipad in de app van Rtl XL en daar stond Oh Oh Tirol nog, maar Tijgertje ontbreekt op de foto whahahaha en best slecht eruit gesjopt volgens mij.
Zijn gewoon nog bij elkaar:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Zo, ben benieuwd of Roos en Vincent uit elkaar gaan.
Ja over 4 minuten.quote:
hij is blanker dan blanke vla!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef PG18 het volgende:
[..]
Met iemand met een "zo'n grote negerlul"
Real Madrid - Ajaxquote:
tuurlijk, en het is allemaal grootspraakquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:38 schreef PG18 het volgende:
Ik dacht dat Sniper meer dan een jaar lang met die Roos was?
Gaat ie antwoord geven op hoe snel die met iemand naar bed gaat
hij duld geen concurrentiequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef PG18 het volgende:
Wat zit die homo nou over die 'chicks' te zeiken? Aangezien hij zelf een wijf is
duh, ze moet haar tieten afbetalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef PG18 het volgende:
En die Bibi is ook een vreemde, vorig jaar zitten te janken vanwege heimwee en wel mee naar Tirol en nu weer naar Cherchonisos of hoe je dat ook mag schrijvenfake gedoe
Valt best mee krijgt wat bakmeel over zich heen. Lijkt heel wat in het voorstukje.quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef PG18 het volgende:
Is het niet gewoon de taart die homo over zich heen krijgt?
om geld te verdienenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:04 schreef Razor21 het volgende:
Dit was het alweer! krijg je nog niet de actie te zien (na de aanval) zo'n vermoeden had ik al. Wordt allemaal behoorlijk aangedikt. Kijk het alleen nog maar ivm met mijn weblog.
Nee (momenteel niet) ivm Adsense ban. Maar het grote geld komt er straks wel aan. En het heeft niets met de site in mijn ondertitel te maken.quote:
nee met het verkoop van domeinnamen zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee (momenteel niet) ivm Adsense ban. Maar het grote geld komt er straks wel aan. En het heeft niets met de site in mijn ondertitel te maken.
Er zit zo weinig inhoud in. Het enige waar ik op hoopte was een lekkere orgie; dat is het enige wat het nog zinvol en vermakelijk had kunnen maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef zoem het volgende:
Volgende week gebeurt er weer eens wat. Deze aflevering was vrij saai.
Vraag mij af wat saaier was vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit, nu even op RTL XL Oh Oh Cherso kijken.
Vind ik niet leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vraag mij af wat saaier was vanavond
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel mooi dat hij aangepakt wordt, maar aan de andere kant ook mooi om te zien hoe Sniper het voor 'm opnam. Je kan zeggen wat je wil maar ik zou niet graag ruzie met die kerel hebben.
Oh ja, jij als stoere boy zijnde wel zeker. Iedereen heeft altijd praatjes over die kerel maar hij heeft wel een aardig fysiek, als ik hem niet zo kennen en ik zou bv. tegen 'm opbotsen in de kroeg zou ik i.i.g. gewoon verder lopen.quote:
Ten eerste was die smiley op de reactie bedoeld van dat die homo aangepakt moet worden.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, jij als stoere boy zijnde wel zeker. Iedereen heeft altijd praatjes over die kerel maar hij heeft wel een aardig fysiek, als ik hem niet zo kennen en ik zou bv. tegen 'm opbotsen in de kroeg zou ik i.i.g. gewoon verder lopen.
Die nicht vind ik echt zwaar irritant. Niks tegen homo's maar hij is echt een aandachtshoertje.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ten eerste was die smiley op de reactie bedoeld van dat die homo aangepakt moet worden.
En die laatste zin nam ik er even ook bij
Maar een smallere kerel zou je in elkaar beuken?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh ja, jij als stoere boy zijnde wel zeker. Iedereen heeft altijd praatjes over die kerel maar hij heeft wel een aardig fysiek, als ik hem niet zo kennen en ik zou bv. tegen 'm opbotsen in de kroeg zou ik i.i.g. gewoon verder lopen.
Als je wil kan je de aflevering van volgende week al kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Anno2012 het volgende:
Heel de week zitten wachten op wat er ging gebeuren na aanleiding van die bekogeling van die homo ...
Weer een week wachten
Zou er ook maar één iemand zijn die daarvoor betaald? Zou wel mooi zijn als hij dan alles even op YouTube gooit. Maar goed, dat blijft toch niet lang staan wssquote:Op woensdag 28 september 2011 14:09 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Als je wil kan je de aflevering van volgende week al kijken
Tony is ook aandoenlijk. Mocht ie vorig jaar een keer draaien, drromt ie al van een volgende keer.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ah gos, ik krijg toch wel een soort van aandoenlijk gevoel bij onze cherso gangertjes dit seizoen![]()
Toen ik ze vorig jaar voor het eerst zag vond ik het meteen losgeslagen gekken, maar bij nader inzien zijn ze eigenlijk hartstikke braaf. Moet je kijken hoeveel ophef ze erover maken als er iemand mee naar huis komtZal er iets gebeurd zijn? Of toch wel ? Of toch niet ? Ahh
En dan helemaal in de kont proberen te kruipen bij die gast van star beachquote:Op woensdag 28 september 2011 17:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Tony is ook aandoenlijk. Mocht ie vorig jaar een keer draaien, drromt ie al van een volgende keer.
en dan doen alsof starbeach de droomplek voor een dj is. Alsof het die gast wat boeit of hij kan draaien, als ie bekend is en mensen trekt is dat al meer dan genoegquote:Op woensdag 28 september 2011 18:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En dan helemaal in de kont proberen te kruipen bij die gast van star beach
Dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zou er ook maar één iemand zijn die daarvoor betaald? Zou wel mooi zijn als hij dan alles even op YouTube gooit. Maar goed, dat blijft toch niet lang staan wss
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Ik download hem via nieuwsgroepen.
Ik zet de 3e aflevering asap online![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Haha, same here! Vooral toen hij die nicht in dat zwembad zag: 'slechte zaak man, slechte zaak!'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:55 schreef Ritmo het volgende:
Vreemd, maar ik begin dit seizoen meer sympathie voor Sniper te krijgen, hij is best grappig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een hoeren zeg, je zou je duchter of zusje zo maar terug zien.
Ja inderdaad man. Kijk die party op de achtergrond nu, alsof mensen Tony prefereren boven Gonzalezquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt he, dat ene moment was gewoon heel vroeg probably
Ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja inderdaad man. Kijk die party op de achtergrond nu, alsof mensen Tony prefereren boven Gonzalez
Ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best vermakelijk!
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best vermakelijk!
Nee dat krijgen we na de reclamequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
Ik kom net binnenrollen, maar ik heb dus wat geslet gemist?
Net twee 16-jarige hoertjes die met Tony aan het zoenen waren maar ze waren ook van plan hem te neuken, maar ze werden afgewezen door 'mquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
Ik kom net binnenrollen, maar ik heb dus wat geslet gemist?
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-13-62-0-pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef robuust89 het volgende:
Trouwens, waar kan ik kijkcijfers vinden?
Ik dacht al dat ik het verkeerd had verstaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Vrouwen die zoenen met homo's zijn lesbisch
Bibiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Vrouwen die zoenen met homo's zijn lesbisch
Bibi is nog maagd tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Bibi is jaloers dat ze zelf geen pik in haar flamoes krijgt daar
Hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Caland het volgende:
Oja, die gast deed ook mee aan het programma
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef Szura het volgende:
Je kan beter ergens anders aanzitten Italiano want tieten heeft ze niet
Lees jij uberhaupt wel voordat je gaat reageren?quote:
Keurig overgenomen van het programma waar het hele idee vandaan komt: Jersey Shorequote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik weet niet precies wie steeds verzint om te zeggen dat volgende week een bepaalde scene erop komt, om dan vervolgens volgende week precies dezelfde 5 seconden te laten zien en dan wéér te zeggen dat het volgende week te zien is![]()
Alleen Jersey Shore doet het zonder infantiele voice-over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keurig overgenomen van het programma waar het hele idee vandaan komt: Jersey Shore
ze moeten er toch iets van maken terwijl er eigenlijk vrij weinig gebeurtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik weet niet precies wie steeds verzint om te zeggen dat volgende week een bepaalde scene erop komt, om dan vervolgens volgende week precies dezelfde 5 seconden te laten zien en dan wéér te zeggen dat het volgende week te zien is![]()
En Blondie, echt Barbie over 10 jaar![]()
Lelijke oranje plastic slet
.
Krijg je met zo'n laffe borrelaarsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze moeten er toch iets van maken terwijl er eigenlijk vrij weinig gebeurt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk het leukste seizoen tot nu toe. Er wordt geregeld, er wordt geneukt, harde opmerkingen en nu ook nog Haagse sjonnies als buren.
In jersey shore gebeurde er tenminste nog ietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keurig overgenomen van het programma waar het hele idee vandaan komt: Jersey Shore
Ga dan naar het topic Jersey shorequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
In jersey shore gebeurde er tenminste nog iets
want?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ga dan naar het topic Jersey shore
heb ik ook nooit gezegd, ik zei alleen er gebeurt niet veel in tegenstelling tot JSquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Omdat dit geen haattopic is op Oh oh cherso
Dit seizoen cherso ook. Dat maakt het juist weer leuk. Ten tijde van de 'hype' gebeurde er echt wekelijks geen reedt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
In jersey shore gebeurde er tenminste nog iets
Denk het...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef PG18 het volgende:
Ahh, kwalificatie Zweden - Nederland, vandaar zo rustig hier zeker?
roken en weinig slaapquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
38 en eruit zien alsof je 80 bent....drugs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |