?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
Even serieus, even weer sociaal geweest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er werd de vergelijking getrokken tussen de Randstad en de stad waar jij vandaan komt.
Dus dan gaat het om de combinatie ervan, niet de steden apartokok, ik heb in santiago gewoont = 5,5 miljoen inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, een internet ding![]()
Daarom zeg ik ook volgens testje en niet 'ik heb iq van [...]'
IK WIN MUHAHAHAOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
spannond!quote:
IK OOK GROENE TEHEEquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
Zo genoeg gezeur ik ga thee drinken
Ik wil verhalen horen, hoe is het daar buiten?quote:
Daar was je toch niet geboren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
okok, ik heb in santiago gewoont = 5,5 miljoen inwoners
IK WIN MUHAHAHA
quote:De Randstad telt afhankelijk van de begrenzing, tussen de 6,6[6] en 7,6 miljoen inwoners
Inderdaad.quote:
Zo eng was het nog niet eens, er lopen daar echt vrouwen rond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wil verhalen horen, hoe is het daar buiten?
volgensmij is dimens gewoon hard gaan chickies hosselenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Zo eng was het nog niet eens, er lopen daar echt vrouwen rond.
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
volgensmij is dimens gewoon hard gaan chickies hosselen
bij de appie bedoel je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Al wil ik binnenkort wel AH chick proberen te hosselen.
Doen, gewoon sjansen bij de kassa dit datquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Vraag of zij ook in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Werkt dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vraag of zij ook in de aanbieding is.
Gegarandeerd aandacht.
mooie tiet'n?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, daar werkt een meisje achter de kassa.
Ze heeft mooie ogen een een mooie glimlach.
Nee, dan zou het een hoer zijn die in de aanbieding zou zijn, met een stinkkut dus en zo wil je nooit genoemd worden als meisje, of wel merel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |