Welquote:Op donderdag 22 september 2011 12:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je mag geen ticket aanmaken voor corpse camping.
Er heeft altijd in de help center gestaan:quote:Op donderdag 22 september 2011 12:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel
Ken zat mensen die daar een korte ban voor hebben gehad
Bij mij draaide ie in Ubuntu ook perfect, maar sinds de Firelands patch (of eigenlijk de patcher ervan) liep de patcher steeds vast, niet heel handig. Ook moet ik in Wine nu een fixed desktopsize ingeven, omdat ik anders alleen de resolutie '3840x1200' kan kiezen, heel handig als je normaal windowed (op 1680x1050) speeltquote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup, ik heb 't op Ubuntu voor elkaar gekregen in ieder geval.
We gaan je inhalen! Hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn warrior is level 50 en nog geen enkele keer geganked
Op Ubuntu moet ik 'm in windowed mode doen, omdat anders de muiscursor en de daadwerkelijke positie van de muis nogal verschillend, en op de een of andere manier is het beeld nogal in een rare verhouding.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Bij mij draaide ie in Ubuntu ook perfect, maar sinds de Firelands patch (of eigenlijk de patcher ervan) liep de patcher steeds vast, niet heel handig. Ook moet ik in Wine nu een fixed desktopsize ingeven, omdat ik anders alleen de resolutie '3840x1200' kan kiezen, heel handig als je normaal windowed (op 1680x1050) speelt
Ik speelde in Windows ook al windowed, vond het altijd fijn om dingen als Ventrilo langs m'n wow te hebben ivp er achterquote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef lifeblind het volgende:
Op Ubuntu moet ik 'm in windowed mode doen, omdat anders de muiscursor en de daadwerkelijke positie van de muis nogal verschillend, en op de een of andere manier is het beeld nogal in een rare verhouding.
Gelukkig speel ik verder WoW gewoon op mn Windows 7 bak, dus daar heb ik geen problemen mee.
2 schermen inderdaad, dus dat al het probleem wel gegeven hebben. Op mijn windows machine draai ik WoW ook in windowed mode, maar dan wel compleet uitgevuld zodat de taakbalk e.d. niet zichtbaar zijn, maar dan kun je gewoon makkelijker vensters boven je wow venster hebben zonder dat ie helemaal moet minimaliseren. (En ventrilo enzo zitten sowieso op mn 2e scherm dus dat is al helemaal geen probleem).quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik speelde in Windows ook al windowed, vond het altijd fijn om dingen als Ventrilo langs m'n wow te hebben ivp er achterEn het verschil muis/beeld is waarschijnlijk omdat je 2 schermen hebt? Dat had ik bij Starcraft II in ieder geval, als die full screen stond met beide schermen aan, speelde het spel zich af op monitor 1, maar muisbewegingen moesten het hele scherm gebruiken, best irritant
[offtopic] Misschien dat ik volgende maand eens kijk wat WoW en Wine doen op Ubuntu 11.10, heb nu nog 10.04 draaien (wel geupdate), maar heb geen zin in de Unity inteface voor nu [/offtopic]
Ik speel maar een paar uurtjes per week hehquote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
We gaan je inhalen! Hihi
Ik speel het zelf op mijn iMac.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op Ubuntu moet ik 'm in windowed mode doen, omdat anders de muiscursor en de daadwerkelijke positie van de muis nogal verschillend, en op de een of andere manier is het beeld nogal in een rare verhouding.
Gelukkig speel ik verder WoW gewoon op mn Windows 7 bak, dus daar heb ik geen problemen mee.
Ik gebruik dat kleine toetsenbord van de mac icm de magic mouse, maar dat werkt voor geen meterquote:Op donderdag 22 september 2011 12:32 schreef kin238 het volgende:
Wat vinden jullie een relaxed keyboard om WoW mee te spelen?
G15 Logitech.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:32 schreef kin238 het volgende:
Wat vinden jullie een relaxed keyboard om WoW mee te spelen?
Ik denk het, want ik vind het heel vervelend spelen met van die grote knoppen, ik gebruik zelf al jaren lang zo'n plat mogelijk keyboard, zowel met typen als met gamen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef keepoww het volgende:
platte toetsen zijn kut imo. Je moet het echt in kunnen drukken, maar is een persoonlijk dingetje denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |