SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Al'Akirquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, op zoek naar een drukke horde server. En dan zo druk als maar kan. Iemand tips?
Ik zit op Twisting Nether Horde, met mijn main. Ik zal straks even een screen voor je maken hoe druk het is in Orgrimmar. Eerst FL Trash doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, op zoek naar een drukke horde server. En dan zo druk als maar kan. Iemand tips?
Arcane mage = burst for the winquote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Silmarwen het volgende:
GI deed gisteren 33k op Coren, guild only group. Arcane mage.
Mja, Sjiznit is mijn dorf Shammy op Auchindown (level 16), als je me nu zoekt moet je Karthain hebben. Level 6 Goblin warrior.quote:
Inderdaad! Veel te eenvoudig nu.quote:
Slaat echt nergens op. Blizzard heeft wat dat betreft de ethiek van een drugdealer.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:06 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, als je RAF doet en je zit in een guild krijg je niet 310% xp maar 300% van de RAF en dan 10% over die 300% dus eigenlijk 330%
Wij slackte, kwamen de nerfs, dachten we, laten we weer is een goede raid maken. We hadden 1/7 HC 25, en binnen 1 avond door de nerfs 5/7 HCquote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Inderdaad! Veel te eenvoudig nu.
We proberen nu Beth'tilac, maar die is vooralsnog nog steeds vrij pittig op heroic mode.
LOL:
While the Hotfixes applied were to reduce the health and damage of all Firelands bosses, there seems to have been an issue with Beth'tilac and the hotfix didn't apply to her. This is being looked into and hopefully we can get it adjusted quickly.
En wij (of ik eigenlijk) maar denken dat er gelukkig nog een uitdaging is achtergebleven na de nerf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |