SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Al'akir
[ afbeelding ]
Auchindoun
[ afbeelding ]
Wie ziet het verschilvind de onderste ook nog vrij rustig tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op mijn realm ( hellfire ) rond een uur of 7-8 s'avonds dan staat heel dwarfen en heel trade bom vol met mensen.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dat is altijd. M'n shaman heeft geen event mounts, zo ongeveer alle andere chars (die vorig jaar rond deze tijd 80 waren) hebben of een brewfest, of beide brewfest, en 2 ervan hebben de headless horseman mount... maar Blizzard heeft iets tegen mainsquote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Zul je zien dat ik de mounts wel op me alt maar niet op me main krijg :"D
Het is normaal veel drukker, niet representatieve fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef DJ_ het volgende:
vind de onderste ook nog vrij rustig tbh![]()
op mijn realm ( hellfire ) rond een uur of 7-8 s'avonds dan staat heel dwarfen en heel trade bom vol met mensen.
Ik wil net zeggen, ik zie normaal mijn hele character niet meer door de mensenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is normaal veel drukker, niet representatieve foto
Nice!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:14 schreef TwyLight het volgende:
Dit moeten we vanavond even doen, jebentzelfeenfiets.
Don’t forget to join Gelbin Mekkatorque or Vol’jin at the stand in the Brewfest grounds at 6:15 a.m. and 6:15 p.m. every day during Brewfest, for the tapping of the keg. They’ll get your day or night started right with a buff that grants 10% extra experience from your kills for two hours.
Mithril Stopwatch or Coren's Chilled Chromium Coasterquote:Op woensdag 21 september 2011 15:51 schreef Burnedgamer het volgende:
Hoe heet de dps trinket van Brewfest?
Kijk mijn facebook evenementenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gvd ik heb weer zin in een goed hardstyle feest![]()
!!
Mijn laatste was Mysterylandquote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk mijn facebook evenementen
Afmaken doet net zo'n zeer hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:45 schreef Silmarwen het volgende:
Nou idd... ruilen. Niet je HBO afmaken is heeeeeeeel duur.
Kapot maken die handel!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Afmaken doet net zo'n zeer hoor!![]()
Ben...*kuch*....lekker aan het herben op me lvl 84 lolladinnetje, maar een stomme horde valt me lastig!![]()
Is dat tof, fury in pvequote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Blistering het volgende:
Hmm, 30k dps op Coren op m'n warrior met zaadgear. Y u so awesome warrior!
Gewoon slaanquote:Op woensdag 21 september 2011 16:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kan ik niet op mijn low level geared lolladinnetje!
Kan niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Blistering het volgende:
Hmm, 30k dps op Coren op m'n warrior met zaadgear. Y u so awesome warrior!
In raids kan dat niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik deed gisteren op mn paladin in crappy dps gear zelfs 24K
met 15% random dungeon buff zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 17:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik deed gisteren op mn paladin in crappy dps gear zelfs 24K
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |