haha ja ben er nu zelf beetje voor beetje aan het achterkomen, 10 man raids , cros realm Group finders, lvling with pvp o.0quote:Op donderdag 22 september 2011 01:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
"Too much has changed to list. Class dynamics, races, quests, dungeons, quests, the world of Azeroth... What else is left?"
Het beste zou gewoon zijn door te spelen en er stap voor stap zelf achter komen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:15 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op. Blizzard heeft wat dat betreft de ethiek van een drugdealer.
WTF is dat nou weer, je gaat toch niet met een vogelpak aan lopenquote:
Ik vind hem echt epic. Helm kan je altijd nog verbergen als je wil dusquote:Op donderdag 22 september 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer, je gaat toch niet met een vogelpak aan lopen
Sja , paladin style héquote:Op donderdag 22 september 2011 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer, je gaat toch niet met een vogelpak aan lopen
Nou, normaal gaat je inventory mee ja. Zou eigenlijk niet weten waarom je niet de heirlooms meeneemt, dus ik denk die ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als ik een character verplaats van de ene naar de andere realm, dan gaat neem ik aan zijn hele inventory mee, met heirlooms?
quote:Characters carrying too much gold are not eligible for transfer, as follows:
• Level 10-30: 300 gold limit
• Level 31-50: 1000 gold limit
• Level 51-70: 5000 gold limit
• Level 71 - 80: 20000 gold limit
• Level 81+: 50000 gold limit
quote:- A character's mailbox and auctions must be completely clear before that character can be transferred.
- A character that is the leader of a guild may not be transferred as long as he/she remains the leader. If you wish to transfer a character that is currently a guild leader you must transfer leadership to another member or disband your guild.
- A character that is the leader of an Arena team may not be transferred as long as he/she remains the leader.
- Your character(s) can be locked at any point during the processing of the transfer. If you log into the game before the transfer is complete and create any auctions, this will cause the transfer to fail and you will have to restart it through the website.
- If you are logged into a character before the transfer is complete, this may delay it from processing so we encourage you to stay logged out until it is done. Keep in mind that you will lose any mail that you leave in your mailbox when the process is completed.
Mooi dan ga ik een char maken op mijn main realm volstoppen met goud en heirlooms en verplaatsen naar auchindon. Ik zie als een berg op tegen dat trage gelevel.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, normaal gaat je inventory mee ja. Zou eigenlijk niet weten waarom je niet de heirlooms meeneemt, dus ik denk die ook.
En paladin ziet er goed uitKan ik iemand in het guild pesten die zei dat paladin always last komt
Maak een Death Knight.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zie als een berg op tegen dat trage gelevel.
Je had gewoon niet het gesprek met hem aan moeten gaan, gewoon terug rammen. Ik werd door een pala en warrior geraapt terwijl ik mijn dailies deed, echt continu. Toen kwam ik andere horde tegen en die gingen vechten dus toen heb ik die pally in elkaar geramd en ben ik gevluchtquote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef Blistering het volgende:
Zucht PvP servers. Gore tering tyfus rogue die me non-stop spawn raped terwijl ik rustig m'n dailies wil doen. Dus ik char aanmaken, zeggen dat 'ie een mongol met het iq van een goudvis is, hij QQ'en ''Don't roll on pvp server fucking noob''.
Soms halen mensen echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Shout dan of iemand je kan komen helpen, guild ofzo. Gewoon door blijven gaanquote:Op donderdag 22 september 2011 10:56 schreef Blistering het volgende:
Ik kan niets doen schat. Ik word geganked, ik ress, gelijk sap en boem weer dood.
triestheid is niet pvp of wel? want dit is niet player vs player meerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:00 schreef Blistering het volgende:
Mja, kwam vast omdat ik hem voor van alles en nog wat uitmaakte.
Maar ik vind het gewoon irritant, want ik wil graag rustig m'n dailies doen en zo'n idioot die je niet eens een kans geeft verpest dat dan gewoon.
En hij heeft wel een punt met z'n pvp server, maar dan nog vind ik 't irritant.
Dat dusquote:Op donderdag 22 september 2011 11:04 schreef TwyLight het volgende:
PvP server is een PvP server, maar als iemand een uur lang continu jouw corpse aan het spawncampen is dan kan je daar wel een ticket over openen en reken maar dat hij daar dan wat over te horen krijgt. Zijn genoeg mensen die een 12 of 24u ban hebben gekregen vanwege dat soort acties.
Kippenvel....quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef lifeblind het volgende:
Idd, ook al is 't een pvp server, dit lsaat nergens op. Gewoon de hulp van wat guildies vragen.
KWeet nog met mn oude guild, ik en 2 maten waren onze alts aan 't levellen in dragonblight, en we werden lastig gevallen door wat lvl 80s. Na 10 minuten waren we het beu, dus logden we in op onze mains (ret pally, prot pally en holy pally), daarna hebben we er voor gezorgd dat er een halve oorlog uitbrak op de server(wij lieten het er niet bij zitten namelijk, en hebben toen in /2 wat meer mensen opgetrommeld zodat we maar met zo'n 60/70 man orgrimmar in wandelden
Nou zo moeilijk was 't niet om dat op een pvp server voor elkaar te krijgen als er ook nog een aantal pvp-only guilds rondlopenquote:
Lachen is dat manquote:Op donderdag 22 september 2011 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Zo kansloos he, dat mensen dit leuk vinden, beetje de hele dag iemand ganken.
Ik doe het ook wel eens omdat ze hetzelfde bij mij doen, vaak doe ik dailies ook niet alleen maar met paar vrinden op skype. Dan klappen we gewoon elke alliance af die we zien. Maar we gaan niet ganken hoor maar gewoon door met de quests, als we ze weer tegen komen slopen we ze wel weerquote:Op donderdag 22 september 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lachen is dat man
Deed ik ook altijden ga ik als ik 85 ben met fijne gear wéér doen
Heerlijk toch als je die frustratie gewoon kan voelen
Vooral als diegene je zelfs gaat whisperen haha
Ga dan lekker op een PVE of een gay PVE-RP server spelenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:45 schreef Blistering het volgende:
Ik vind het hele principe van ganken gewoon in en in triest. Laat elkaar lekker met rust, ik mind my own business, jij het jouwe.
Maar goed, ik neem WoW ook iets serieuzer dan de gemiddelde persoon van 12 omdat ik het al sinds de release speel.
Dit dus, ik ram gewoon iedereen die ik tegen kom. Ookal zijn ze level 12.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga dan lekker op een PVE of een gay PVE-SR server spelen
In een echte oorlog vermoord je toch ook vijanden die zwakker zijn dan jij zelfquote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ja en door zulke kneuzen ga ik dus niet op een PvP server spelen.
Tof hoor, grote e-peen enzo als 85 een low lvl ganken. Serieus... Get a life morons.
Mja voor mensen die er zo over denken zijn er dus PvE serversquote:Op donderdag 22 september 2011 11:45 schreef Blistering het volgende:
Ik vind het hele principe van ganken gewoon in en in triest. Laat elkaar lekker met rust, ik mind my own business, jij het jouwe.
Maar goed, ik neem WoW ook iets serieuzer dan de gemiddelde persoon van 12 omdat ik het al sinds de release speel.
IK ben nog maar level 5quote:Op donderdag 22 september 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, ik ram gewoon iedereen die ik tegen kom. Ookal zijn ze level 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |