Dit,quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou haar zeker geven. Al was het alleen maar omdat ze in een Rinus clip heeft gefigureerd.
Eens!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Die songtekst is geschreven voor hem.
Niet dat dit nou van uitmuntende hoge kwaliteit is maar beter dan de songtekst van Rinus de dyslectische resusaap die zijn tekst bij elkaar schijt![]()
Oneens.quote:Tevens. Smeg je bent flauw.
Doe es ff normaal man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
Rinus de dyslectische resusaap die zijn tekst bij elkaar schijt![]()
Het is zo. Omdat.quote:
i rest my case.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Studiotje het volgende:
KIELE KIELE KLIELE! EEN AUTO HEEFT 4 WIELEN!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik zou die blonde huppelkut wel doen kantelen denk ik.
Schenkbaar, zeg maar.
Wel een beetje puntige knietjes maar dat neem ik op de koop toe.
whahahahahahaahahha ik ging stukquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, moet je maar niet de wijsneus uit ange ange ange, jij mag lekker hangen.
Flameeee (wat is dat lang geleden dat ik dat gebruikt heb. nou bij dezequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef RichardBatsbak het volgende:
Neuk Rinus er dan ook gelijk achteraan als je op mannen valt.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
whahahahahahaahahha ik ging stukgeweldig
Minder gelukkig en nee.quote:en
[..]
Flameeee (wat is dat lang geleden dat ik dat gebruikt heb. nou bij deze)
Ja, Rinus is wel miljonair nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef RichCalibier het volgende:
Iedereen kan wel afgeven op Rinus, maar hij flikt het wel steeds weer!
Die gozer hoeft nooit meer te werken in sociale werkplaatsen, nooit een studie te volgen (ook al kan ie dat zelf niet, qua intelligentie) en hij zal veel meer verdienen dan alle fok!kertjes bij elkaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |