SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Moet je regelen dat je er ooit iets te zoeken hebtquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Alleen ik heb er eigenlijk nooit wat te zoeken.
Ik heb een vervelende moeder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind dat juist wel leuk, beetje met mensen meeten of daten die juist niet uit mijn eigen provincie komen. Is toch weer net wat anders enzo, met hoe ze praten en heel die cultuur enzo.
Ik snap eigenlijk niet wat al die mannen op fok klagen over arrogante Nederlandse vrouwen. Valt mij niet eens zo zeer op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind daar de vrouwen mooier ( en de arrogantie minder misplaatst)
Ga ik zeker nog een keer doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef stefanhaan het volgende:
Maar het is wel heloef, het is misschien wel keer slim om in Brabant te gaan stappen. Bijvoorbeeld stratum in eindhoven.
Nou, limlanders kunnen wel arrogant zijn hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat al die mannen op fok klagen over arrogante Nederlandse vrouwen. Valt mij niet eens zo zeer op.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed het volgende heb ik gedaan in deze situatie.
Na dat ik even aan haar broek gevoeld te hebben, verder gepraat en erg gelachen. Zoals gezegt tijdens het lachen elkaars arm vast pakken enz.
Toen ik vertelde dat ik niet zou gaan stappen was het direct van, ja ik ga stappen en jij niet. Jammer ga mee joh.
Nu ben ik niet zo moeilijk over te halen dus heb gezegt van prima zie je daar. Zo gebeurde het ook. Zij op de fiets ik met de taxi.
We zijn elkaar tijdens stappen weer tegen gekomen en direct aan de praat geraakt en weer lachen. En voor we het wisten stonden we op de dansvloer te dansen.
Beetje bij de middel vast pakken en even gecontroleerd of haar broer op haar billen ook voelde zoals die op de been voelde. Dat zei ik ook tegen haar terwijl me handen op onderzoek ging.
Gewoon waar iedereen bij saat. Niks ergens rustig heen gaan.
Nu is zij ook heel dominant dus het was elkaar echt teasen. Uit eindelijk naar huis gegaan met netjes 3x een kus op de wang. Maar wel even net wat langer en vast pakken bij haar middel. Expres niet verder gegaan. Dat komt nog wel.
En jup volgende ochtend voegde ze me direct toe op facebook en een berichtje dat het erg gezellig was en dat we snel weer moeten stappen.
Waarom direct toe slaan, ik vind het spel zelf veel te leuk.
Zie wel wat er dit weekend gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Teasen is inderdaad wel leuk ja!
Beter eerst beetje alles opnaaien voordat je je slag slaat ja
quote:
quote:
Inderdaad, als ze arrogant zijn heeft dat meer met het meisje zelf te maken denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat al die mannen op fok klagen over arrogante Nederlandse vrouwen. Valt mij niet eens zo zeer op.
Je hebt geluk met dat laatste zinnetje kerel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, limlanders kunnen wel arrogant zijn hoor
Maar verder heb ik er ook niks over te klagen. :3
vind het spel veel leuker en spannender. Anders ben ik snel verveeldquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat het spel veel te leuk is om het erg te haasten.
Ja of sommige mannen houden het op (misplaatste) arrogantie omdat ze niet goed kunnen hebben dat ze afgewezen zijn. Zoveel opties.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze arrogant zijn heeft dat meer met het meisje zelf te maken denk ik.
Ik merkte het ook nooit op, tot ik daadwerkelijk het verschil meemaakte...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind hard to get, om een relatie te krijgen wel schijtvervelend maar hard to get in een relatie daarentegen is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vind het spel veel leuker en spannender. Anders ben ik snel verveeld
Limburgs volk is stug, en daardoor moeilijker te versierenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
trouwens, wat heeft limburg en stug of niet stug zijn te maken met versieren?
Straks gaat dit topic dicht, zal jammer zijn.
Waar mag het volgens jou nog wel over gaan hier?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
We zitten gewoon On topic hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
Nee het gaat over vrouwen uit Limburg en of die stugger zijn dan vrouwen boven de rivieren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
Als 1 iemand niet moeilijk is ben ik het wel. En pua is al helemaal niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waar mag het volgens jou nog wel over gaan hier?
Over mislukte PUA-technieken?
Ik zie alleen maar posts die over versieren gaan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als 1 iemand niet moeilijk is ben ik het wel. En pua is al helemaal niet mijn kopje thee.
Wel even goed blijven opletten.
Wat ik wel jammer vind is dat eindeloze slappe gelul over alles behalven versieren. Gevolg daar van is keer op keer gezeik. En we mogen blij zijn dat ze zo makkelijk zijn. Want we zitten al ver over de grens van laatste keer heen.
OF wil je dat dit topic dicht gaat?
Ik namelijk niet.
Je moet er helemaal niet bij nadenken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Maar er werd mij gevraagd hoe ik een vrouw zou versieren.
Ik wist het eigenlijk niet.
Dus ik ben wel benieuwd hoe jullie dat zouden doen.
Er niet bij nadenken is niet mijn sterkste punt helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niet bij nadenken.
Gezellig kletsen it is.
Dan denk je aan gezellig kletsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Er niet bij nadenken is niet mijn sterkste punt helaas.
Op zich gaat het wel vanzelf, als je elkaar leuk vind dan gaat het vanzelf wel wat je ook doet. Er neemt dan altijd wel iemand het initiatief.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Vorige keer was het wel een tikkeltje erger volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als 1 iemand niet moeilijk is ben ik het wel. En pua is al helemaal niet mijn kopje thee.
Wel even goed blijven opletten.
Wat ik wel jammer vind is dat eindeloze slappe gelul over alles behalven versieren. Gevolg daar van is keer op keer gezeik. En we mogen blij zijn dat ze zo makkelijk zijn. Want we zitten al ver over de grens van laatste keer heen.
OF wil je dat dit topic dicht gaat?
Ik namelijk niet.
Gewoon gaan praten en niet teveel denken dat je haar moet versieren... Een gedwongen gesprek voelt echt naar, en als er aantrekkingskracht tussen jullie is merk je dat vanzelf later!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Je gaat gewoon de hond uitlatenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel vanzelf, als je elkaar leuk vind dan gaat het vanzelf wel wat je ook doet. Er neemt dan altijd wel iemand het initiatief.
Ja maar als ik gezellig wil kletsen doe ik dat met een man.quote:
Als ik iemand leuk vind zorg ik er ten eerste voor dat ik hem vaak/vaker tegenkom. Laatste paar keer was dit vrij simpel, gewoon rondje doen door de plaatselijke uitgaansgelegenheden en dan kwam ik ze vaak al tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Als je dat eens even uit je hoofd zet. Dat voelt de ander aan,quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar als ik gezellig wil kletsen doe ik dat met een man.
Want bij een vrouw zit er sowieso een druk op.
Stug zeker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburgs volk is stug, en daardoor moeilijker te versieren
Met hoeveel vrouwen maakte jij het verschil mee ? Ik heb zowel buitenlandse als Nederlandse vriendinnen gehad en waren allemaal leuke meiden, dus ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik merkte het ook nooit op, tot ik daadwerkelijk het verschil meemaakte...
afgelopen 24uur zijn er al 3 waarschuwingen gewees. Dus soms is het in mijn ogen even het moment om daar iets van te zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vorige keer was het wel een tikkeltje erger volgens mij.
Maar je kan beter het goede voorbeeld blijven geven, dit is net zo goed offtopic namelijk.
Ja ik denk dat het komt omdat ik te weinig met vrouwen om ga.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je dat eens even uit je hoofd zet. Dat voelt de ander aan,
Dat dus. Versierspelletjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Een vrouw moet jou maar gewoon accepteren zoals je bent. Als je zo'n stom versier spelletje verkeerd speelt in haar ogen ben je beter af zonder zo'n oppervlakkig iemand.
Als je dat nou ook eens even uit je hoofd zet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het komt omdat ik te weinig met vrouwen om ga.
Met vrouwen praten deed ik amper.
Ik had nooit een gewone vriendin tot 2 maanden terug ongeveer.
Ja op school lukt dat wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens even uit je hoofd zet.
Ga gewoon random praten met een vrouw, net alsof het een vent is.
Als er druk op zit als je met een vrouw praat moet je denk ik eerst dat proberen te verminderen of weg te halen want als het voelt alsof er druk op zit kom je ook zo over. En naar wat ik altijd begrijp vallen vrouwen juist op zelfverzekerde mannen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar als ik gezellig wil kletsen doe ik dat met een man.
Want bij een vrouw zit er sowieso een druk op.
Niet helemaal alsof ze een vent is hoor, voordat die der op der schouder slaat van "Nog een biertje, maat"quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je dat nou ook eens even uit je hoofd zet.
Ga gewoon random praten met een vrouw, net alsof het een vent is.
Ik dacht toen ik op invoeren drukte al precies hetzelfde, maar hij zal vast niet zo blond zijn om niet te begrijpen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet helemaal alsof ze een vent is hoor, voordat die der op der schouder slaat van "Nog een biertje, maat"
Maar het gesprek blijft toch hetzelfde? Of ze nou leuk is of niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja op school lukt dat wel.
Op het station ook wel.
Maar als ze leuk is, dan blokkeert de boel.
Ja maar de nervositeit stijgt richting het plafond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar het gesprek blijft toch hetzelfde? Of ze nou leuk is of niet?
Dat kan ook zijn omdat het gisteren zo uit de hand liep, dan letten ze nu weer extra op. Logisch ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
afgelopen 24uur zijn er al 3 waarschuwingen gewees. Dus soms is het in mijn ogen even het moment om daar iets van te zeggen.
maar dit is het laatste wat ik er over zeg. Ga toch film kijken.
Dan zou hij haar nog per ongeluk friendzonen ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet helemaal alsof ze een vent is hoor, voordat die der op der schouder slaat van "Nog een biertje, maat"
Je zou zeggen van wel, maar de psychologie erachter gaat wel ff wat verder. Als hij de weg moet vragen, dan is het waarschijnlijk geen probleem om dat meisje aan te spreken. Ligt er maar net aan hoe je dat meisje benadert en hoe zelfverzekerd je bent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar het gesprek blijft toch hetzelfde? Of ze nou leuk is of niet?
Gewoon heel, heel, heel vaak proberen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar de nervositeit stijgt richting het plafond.
Dat stukje probeer ik dus inderdaad te begrijpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar de psychologie erachter gaat wel ff wat verder. Als hij de weg moet vragen, dan is het waarschijnlijk geen probleem om dat meisje aan te spreken. Ligt er maar net aan hoe je dat meisje benadert en hoe zelfverzekerd je bent.
Weg vragen is geen probleem nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, maar de psychologie erachter gaat wel ff wat verder. Als hij de weg moet vragen, dan is het waarschijnlijk geen probleem om dat meisje aan te spreken. Ligt er maar net aan hoe je dat meisje benadert en hoe zelfverzekerd je bent.
Dit. + de spanning is juist een reden waarom ik het doe, vooral bij 'rare' vragen, dat is echt ongelooflijk gaafquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Gewoon heel, heel, heel vaak proberen!
En het gevoel van de overwinning ernaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. + de spanning is juist waarvoor ik het doe, is echt ongelooflijk gaaf
Klopt, ik kan wel genieten van flirts en de spanning erbij, er komt alleen nooit wat uit voortquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen spanning.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsjah als je niet aangeraakt wilt worden... Hoe gaat het daar intussen mee?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt, ik kan wel genieten van flirts en de spanning erbij, er komt alleen nooit wat uit voort
Dat is best ernstig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen spanning.
Toen het meisje waar ik verliefd op was opeens achter me stond en vroeg of de printer het deed kon ik met moeite op mijn benen blijven staan en uitbrengen dat de printer het niet deed.
Ik kan er wel om jankenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsjah als je niet aangeraakt wilt worden... Hoe gaat het daar intussen mee?
Hoezo wil je niet aangeraakt worden?quote:
Ik baal er gewoon vanquote:
Ach zo. Er komen zat FOK!ers naar de meet dus het probleem zou snel zat verleden tijd moeten zijnquote:
Weet je dat heb ik totaal niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ook nog. Bazengevoel, kan ik je zeggen
Knuffel om het goed te maken?quote:
En jij blijft sowieso slapen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ach zo. Er komen zat FOK!ers naar de meet dus het probleem zou snel zat verleden tijd moeten zijn
Sneu verhaal, ik schiet volledig in de stress bij omhelzingen enzo, ook mijn hoofdreden om hier te posten, hoewel ik er graag van zou genieten... Maar het gaat al beter dan vroeger, en ooit kom ik er wel overheenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet aangeraakt worden?
Hoopje op Edarrawen bij de meet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sneu verhaal, ik schiet volledig in de stress bij omhelzingen enzo, ook mijn hoofdreden om hier te posten, hoewel ik er graag van zou genieten... Maar het gaat al beter dan vroeger, en ooit kom ik er wel overheen
Jij moet gewoon komenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik überhaupt mag komen van mijn ouders
"Love is in the air"quote:
Komt denk ik ook wel goed, gewoon proberen er beetje aan gewend te raken en niet forcerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sneu verhaal, ik schiet volledig in de stress bij omhelzingen enzo, ook mijn hoofdreden om hier te posten, hoewel ik er graag van zou genieten... Maar het gaat al beter dan vroeger, en ooit kom ik er wel overheen
Ach ik zeg gewoon dat ik een feestje heb, klaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik überhaupt mag komen van mijn ouders
lolquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
"Love is in the air"
Ik zie een stelletje ontstaan.
Het is echt een leuke jongen hoor die Newbie.quote:
Ik ben hier gewoon aan het koppelen anders.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:15 schreef Martijntj het volgende:
Kuch: Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Hosselen lukt zelf niet daarom doe ik het voor andere mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik jou heul niet voor nodig
Jezus. Hoe ga je dat ooit veranderen voor in de toekomst?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen het meisje waar ik verliefd op was opeens achter me stond en vroeg of de printer het deed kon ik met moeite op mijn benen blijven staan en uitbrengen dat de printer het niet deed.
Dat was trouwens eenmalig hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jezus. Hoe ga je dat ooit veranderen voor in de toekomst?
Ik dacht door die post dat je het altijd had als je praat met 'n leuk meisje. Maar achteraf kan dat helemaal niet want die beste vriendin van jou is ook 'n leuk meisje waar je gewoon mee praat IRL.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was trouwens eenmalig hoor.
Meestal kan ik mijn gevoelens voor die meisjes prima verbergen.
Alleen dat moment was even heel vreemd.
Ooit echt echt echt geprobeerd in deze tijden dan (en dan niet op 12 jarige leeftijd)?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hosselen lukt zelf niet daarom doe ik het voor andere mensen.
Wel herkenbaar. Als ik echt verliefd ben dan raak ik helemaal gespannen met die ander in de buurt. Aan de ene kant heb ik zoiets van dat maakt het juist leuk, maar niks kunnen uitbrengen is wel vervelend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat heb ik dus uitgevogeld waarom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ooit echt echt echt geprobeerd in deze tijden dan (en dan niet op 12 jarige leeftijd)?!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je dat heb ik totaal niet.
Ik weet eigenlijk precies waar het probleem zit bij mij dat ga ik nu uitleggen.![]()
Ik heb nu dus een veilige baken meerdere mensen hebben gezegd dat ik niet lelijk ben daardoor is mijn zelfvertrouwen gestegen naar een acceptabel niveau. Nu weet ik van mezelf dat ik een makkelijk beïnvloedbaar humeur heb. Daardoor is de kans van succes ondergeschikt geraakt aan het niet falen. Want nu heb ik een veilige baken niemand heeft me ooit afgewezen en meerdere mensen hebben gezegd dat ik er niet slecht uit zie zelfs meiden die mij niet kenden en geen enkele reden hadden om te liegen.
Heel simpel dus ik ben nu redelijk zelfverzekerd en er van overtuigd dat als ik afgewezen word weer terug de depressieve doemdenker van 3 maanden geleden. En dat risico is te groot, dat het kaartenhuis dat ik de afgelopen tijd met zorgvuldigheid heb opgebouwd in een keer om ver word gegooid.
Je kent het wel, tenzij je een erectiestoornis hebt.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent het wel, tenzij je een erectiestoornis hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kent het wel, tenzij je een erectiestoornis hebt.
Was je geband?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef Flepke het volgende:
Ik ben er weer dames en heren. Even terug lezen & ook_gek beantwoorden.
Ooit wel maar ben al aardig wat uurtjes banvrij hoor.quote:
Zo he, heb nog nooit zo een orgineel lul excuus gelezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat heb ik dus uitgevogeld waarom.
[..]
Hosselen kan hij zelf wel hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hosselen lukt zelf niet daarom doe ik het voor andere mensen.
Je was bezet tochquote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
Okay, begrijp ikOp een gegeven moment is het wel zo dat je een keer een stap moet zetten denk ik, maar ook denk ik dat zoiets eigenlijk wel vanzelf gaat als je eenmaal een baantje hebt (kledingwinkel bijvoorbeeld) en wat meer dingen onderneemt qua activiteiten met vrienden/klasgenoten/collega's, maar dat moet je dan ook maar weer doen. Moet jij met jouw opleiding geen stage lopen?
Ik heb net een leuk meisje beter leren kennen (vriendin van mijn zusje), studeert geneeskunde, doet professioneel modellenwerk - alleen ze is net achttien, dus twee jaar jonger. Maar ze maakte wel heel erg zichtbaar dat ze me wel zag zitten vanavond. Overigens heb ik weer niet geflirt. Mietje of wat.
2 jaar jonger kan toch prima?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
Okay, begrijp ikOp een gegeven moment is het wel zo dat je een keer een stap moet zetten denk ik, maar ook denk ik dat zoiets eigenlijk wel vanzelf gaat als je eenmaal een baantje hebt (kledingwinkel bijvoorbeeld) en wat meer dingen onderneemt qua activiteiten met vrienden/klasgenoten/collega's, maar dat moet je dan ook maar weer doen. Moet jij met jouw opleiding geen stage lopen?
Ik heb net een leuk meisje beter leren kennen (vriendin van mijn zusje), studeert geneeskunde, doet professioneel modellenwerk - alleen ze is net achttien, dus twee jaar jonger. Maar ze maakte wel heel erg zichtbaar dat ze me wel zag zitten vanavond. Overigens heb ik weer niet geflirt. Mietje of wat.
Het klinkt alsof je serieus interesse hebt. Je bent toch bezet. Make up your mind of zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
Mag best wel wat stapjes verder gaan als het van 2 kanten komt, kijk hier voor inspiratie:quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na dat ik even aan haar broek gevoeld te hebben, verder gepraat en erg gelachen. Zoals gezegt tijdens het lachen elkaars arm vast pakken enz.
Beter was geweest om niet toe te geven en hier voor een telefoon nummer te gaan om voor volgend weekend iets af te spreken. Ik bedoel je hebt haar nog niet eens gezoend en je loopt nu al aan een lijntje achter haar aan. Ik pas mijn schema pas aan aan een vrouw als we een serieuze relatie hebben.quote:Toen ik vertelde dat ik niet zou gaan stappen was het direct van, ja ik ga stappen en jij niet. Jammer ga mee joh.
Nu ben ik niet zo moeilijk over te halen dus heb gezegt van prima zie je daar. Zo gebeurde het ook. Zij op de fiets ik met de taxi.
Kontje voelen/knijpen kan je overal op de dansvloer doen, je mag af en toe best er eens speels in knijpen heb ik gemerkt (af en toe legt de vrouw in kwestie haar hand op jou hand en knijpt dan, dan weet je dat je veeeeel te langzaam gaat)quote:We zijn elkaar tijdens stappen weer tegen gekomen en direct aan de praat geraakt en weer lachen. En voor we het wisten stonden we op de dansvloer te dansen.
Beetje bij de middel vast pakken en even gecontroleerd of haar broer op haar billen ook voelde zoals die op de been voelde. Dat zei ik ook tegen haar terwijl me handen op onderzoek ging.
Gewoon waar iedereen bij saat. Niks ergens rustig heen gaan.
Denk er ook eens aan om een vluchtig 4de kusje op haar lippen te geven of wat vrouwen met interesse vaak doen: zachtjes aaien over naakte bovenarm/arm tijdens de zoenen.quote:Nu is zij ook heel dominant dus het was elkaar echt teasen. Uit eindelijk naar huis gegaan met netjes 3x een kus op de wang. Maar wel even net wat langer en vast pakken bij haar middel. Expres niet verder gegaan. Dat komt nog wel.
Haar intresse kwam dus niet door verdovende middelen. Je zit gebeiteld.quote:En jup volgende ochtend voegde ze me direct toe op facebook en een berichtje dat het erg gezellig was en dat we snel weer moeten stappen.
Leuk maar tijdrovend.quote:Waarom direct toe slaan, ik vind het spel zelf veel te leuk.
Ik heb zo mijn vermoedensquote:Zie wel wat er dit weekend gaat gebeuren
Model vs je huidige vriendin, model vs je huidige vriendin. Zo moeilijk is die keuze niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
Niet helemaal.quote:
Nee, want volgens mij heeft ze serieus anorexia. Te mager en let veel te goed op wat ze eet (ze heeft 'n stukje van mijn lasagne gehad en een halve pizza om vervolgens aan te kondigen dat ze er morgen weer hard tegenaan gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je serieus interesse hebt. Je bent toch bezet. Make up your mind of zo.
''Vriendin'' is veel mooier. Modellen zijn ook niet allemaal per definitie mooi trouwens.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Model vs je huidige vriendin, model vs je huidige vriendin. Zo moeilijk is die keuze niet hoor.
Vriendin dumpen en goan met die banaan!
Je neukt in het rond, je hebt het haar alleen nog niet verteld?quote:
Het klinkt alsof je je opties open houdt en als het ware wacht tot er een leuker iemand voorbij komt. Inclusief actief flirten en alles. Ik heb niets tegen onschuldig flirten binnen een relatie op zich, maar wel als je actief contact zoekt met andere vrouwen om bewust te gaan flirten. Maar das mijn mening.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:09 schreef Mpj het volgende:
Nee, want volgens mij heeft ze serieus anorexia. Te mager en let veel te goed op wat ze eet (ze heeft 'n stukje van mijn lasagne gehad en een halve pizza om vervolgens aan te kondigen dat ze er morgen weer hard tegenaan gaat) maar lief, slim en een mooi gezicht heeft ze wel.
Het is bij mij zo dat zodra ik mijn scharrel zie, ik me weer realiseer waarom ik alleen haar leuk vind.
Zie Edarrawen is denigrerend doen met haar tyfus smiley.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef Edarrawen het volgende:
zie flepke eens stoer doen dan hier
Oppervlakkige hork.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Model vs je huidige vriendin, model vs je huidige vriendin. Zo moeilijk is die keuze niet hoor.
Vriendin dumpen en goan met die banaan!
Zie mijn eens slowchatten zonder smileys.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zie Edarrawen is denigrerend doen met haar tyfus smiley.
O, moet je nu huilen?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zie Edarrawen is denigrerend doen met haar tyfus smiley.
And proud of it!quote:
Ik kan wel janken. Je gedrag is niet de oorzaak.quote:
Waarom ben je daar zo trots op? Een goed gesprek boeit je niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
And proud of it!
[..]
Ik kan wel janken. Je gedrag is niet de oorzaak.
Mooi zoquote:Op woensdag 21 september 2011 00:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik kan wel janken. Je gedrag is niet de oorzaak.
Dat is sowieso niet zo. Er wordt met mij geflirt en automatisch ga ik dan beleefd/leuk meedoen; ik kom daar eigenlijk niet onderuit. Tenzij het echt lelijke mensen zijn. Raar gezegd, maar er is iedere dag wel weer een andere situatie. Ik lok het niet uit, ben ook niet actief bezig of wat dan ook, echt niet aangezien ik bang ben om af te gaan. Ik denk dat wel meerdere mensen dat hebben. Dat gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het klintk alsof je je opties open houdt en als het ware wacht tot er een leuker iemand voorbij komt. Inclusief actief flirten en alles. Ik heb niets tegen onschuldig flirten binnen een relatie op zich, maar wel als je actief contact zoekt met andere vrouwen om bewust te gaan flirten. Maar das mijn mening.
af en toe is een ruwe neukpartij toch beter als een goed gesprek en soms andersomquote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo trots op? Een goed gesprek boeit je niet?
Discussies over kwantumfysica hou ik wel met iemand anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo trots op? Een goed gesprek boeit je niet?
Je vind het leuk om mensen verdrietig te zien? Voel je je daardoor beter?quote:
Goede gesprekken kan je vermoedelijk langer volhoudenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
af en toe is een ruwe neukpartij toch beter als een goed gesprek en soms andersom
Oke. Maar ook omdat je eerder zei dat je niet kan beloven trouw te blijven. Dan kan je toch beter single zijn?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet zo. Er wordt met mij geflirt en automatisch ga ik dan beleefd/leuk meedoen; ik kom daar eigenlijk niet onderuit. Tenzij het echt lelijke mensen zijn. Raar gezegd, maar er is iedere dag wel weer een andere situatie. Ik lok het niet uit, ben ook niet actief bezig of wat dan ook, echt niet aangezien ik bang ben om af te gaan. Ik denk dat wel meerdere mensen dat hebben. Dat gebeurt gewoon.
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede gesprekken kan je vermoedelijk langer volhouden
Zie hem happen danquote:Op woensdag 21 september 2011 00:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je vind het leuk om mensen verdrietig te zien? Voel je je daardoor beter?
Wie kan nou beloven om voor altijd trouw te blijven? Op een gegeven moment heb je toch wel ''behoefte'' aan iemand anders? Lijkt mij.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke. Maar ook omdat je eerder zei dat je niet kan beloven trouw te blijven. Dan kan je toch beter single zijn?
Nou als je het dan graag wil weten: ik ben een sadist die jou graag ziet huilenquote:
Zo moeilijk is het niet om niet vreemd te gaan. Je kan iemand niet beloven dat je altijd bij hem/haar blijft, maar trouw? Oh jawel. Dat gaat om principes, iets wat je moreel gezien niet kunt maken. En als je nu het idee hebt behoefte aan iemand anders te krijgen dan snap ik helemaal niet waarom je zonodig een monogame relatie aan wil gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie kan nou beloven om voor altijd trouw te blijven? Op een gegeven moment heb je toch wel ''behoefte'' aan iemand anders? Lijkt mij.
Ik zou dat niet kunnen hoor (als het ooit nog mag gebeuren overigensquote:Op woensdag 21 september 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om niet vreemd te gaan. Je kan iemand niet beloven dat je altijd bij hem/haar blijft, maar trouw? Oh jawel. Dat gaat om principes, iets wat je moreel gezien niet kunt maken. En als je nu het idee hebt behoefte aan iemand anders te krijgen dan snap ik helemaal niet waarom je zonodig een monogame relatie aan wil gaan.
Maar dat is puur mijn mening hoor.
Ik ben het er mee eens. Daarnaast kan je ook eerlijk zijn als je iemand anders leuk(gaat) vind(en) en open kaart spelen, dat is toch best fair.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om niet vreemd te gaan. Je kan iemand niet beloven dat je altijd bij hem/haar blijft, maar trouw? Oh jawel. Dat gaat om principes, iets wat je moreel gezien niet kunt maken. En als je nu het idee hebt behoefte aan iemand anders te krijgen dan snap ik helemaal niet waarom je zonodig een monogame relatie aan wil gaan.
Na foto's in mijn PM box te hebben ontvangen had ik geen interesse meer, in mijn eten.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanavond nieuwe prooi, Flepke?
Omdat de bitches alleen een monogame relatie willenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Na foto's in mijn PM box te hebben ontvangen had ik geen interesse meer, in mijn eten.
lol, ik had je gewaarschuwdquote:Op woensdag 21 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Na foto's in mijn PM box te hebben ontvangen had ik geen interesse meer, in mijn eten.
Je kreeg foto's van je eten in je pmboxquote:Op woensdag 21 september 2011 00:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nou niet helemaal eens, als je toch dan iemand anders leuker vindt dan is het juist netjes om dat eerlijk te vertellen aan je huidige relatie lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Omdat de bitches alleen een monogame relatie willen
Maar even serieus trouw is idd iets heel anders dan voor altijd bij iemand blijven.
Het is ook niet echt netjes om het uit te maken om met iemand anders verder te gaan, maar op zich ben je dan wel trouw. Een vriend van me heeft zijn huidige vriendin ook versierd toen ze nog bezet was.
Ik vind het niet zo netjes om iemand te dumpen als je iets beters tegenkomt. Een beetje laf: je bent gelukkig met haar zolang niemand die mooier is interesse heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet helemaal eens, als je toch dan iemand anders leuker vindt dan is het juist netjes om dat eerlijk te vertellen aan je huidige relatie lijkt me.
dm eens een picquote:
als hijquote:Op woensdag 21 september 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dm eens een picIk Ben liever als hem hoor
Dank je, ik snap heel goed dat het zo overkomt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
Zo he, heb nog nooit zo een orgineel lul excuus gelezen.
taalnaziquote:
Mooier is niet het woord, eerder iemand waarmee je denkt dat je langer door het leven kan gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo netjes om iemand te dumpen als je iets beters tegenkomt. Een beetje laf: je bent gelukkig met haar zolang niemand die mooier is interesse heeft.
i know. maar het is zo makkelijk, eigenlijk. je moet gewoon de zin afmaken:quote:
valt wel mee hoor, niet mijn type maar Kvind je niet lelijkquote:
Faal!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
i know. maar het is zo makkelijk, eigenlijk. je moet gewoon de zin afmaken:
ik ben liever dan hij is.
o kut het moet dan zijn
Toch kan ik niet zeggen dat ik nooit vreemd zal gaan tijdens onze mogelijke relatie, al garandeer ik haar dat wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze is om op te vreten, nou goed?quote:
Waarom zou ik?quote:Plaats jij dan eens foto's, internetheld.
Sorry schat maar ik moest hem wel maken. De opmerking was totaal niet relevant aan je uiterlijk. Al zag je eruit als Doutzen, ik had hem nog gemaakt.quote:
Ik zou het zelf misschien ook doen, maar ik zou er niet trots op zijn. Als je iemand niet meer ziet zitten, moet je het uitmaken. En als je iemand nog wel ziet zitten, lijkt het me weer niet zo logisch dat je opeens op iemand anders valt. En als dat wel zo is, zou ik het netter vinden om niet gelijk een relatie met een ander meisje te hebben, maar het eerst even aan te kijken. Risicovoller, maar wel netter.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Mooier is niet het woord, eerder iemand waarmee je denkt dat je langer door het leven kan gaan.
En dumpen, ja of het is gewoon eerlijk zijn. Als je het met die ander meer ziet zitten.
Maarja dat is moraal, je kunt ook bij die eerste blijven en altijd maar met de gedachten zitten van "had ik maar" en dat kan werken of niet.
En dat hangt weer af van hoeveel je van die eerste houdt.
Is er nu wel iemand die je reacties serieus neemt dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze is om op te vreten, nou goed? [ afbeelding ]
[..]
Waarom zou ik?
Ik zal waarschijnlijk door de fok vleeskeuring komen en dan word ik vervolgens weggezet met "hij kan alles maken".
Mocht dit niet het geval zijn dan zullen mijn reacties in dit topic nooit meer serieus worden genomen.
In beide gevallen zal dit me niet dichter bij mijn doel brengen; het helpen van fokkers met dingen waar ze vooruitgang in kunnen en willen boeken.
[..]
Sorry schat maar ik moest hem wel maken. De opmerking was totaal niet relevant aan je uiterlijk. Al zag je eruit als Doutzen, ik had hem nog gemaakt.
Eens, beter eerlijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
He je kan toch ook gewoon voor de optie kiezen om eerlijk te zijn he , ik vind je wel leuk maar ben niet toe aan een vaste relatie .
Dat is een stuk eerlijker
Op iemand vallen terwijl je een relatie hebt is natuurlijk anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het zelf misschien ook doen, maar ik zou er niet trots op zijn. Als je iemand niet meer ziet zitten, moet je het uitmaken. En als je iemand nog wel ziet zitten, lijkt het me weer niet zo logisch dat je opeens op iemand anders valt. En als dat wel zo is, zou ik het netter vinden om niet gelijk een relatie met een ander meisje te hebben, maar het eerst even aan te kijken. Risicovoller, maar wel netter.
Ik onderneem wel dingen zo heb ik volgende zomer al volgepland met festivals. Een baantje moet ik sowieso nog zoeken. Ik moet volgens mij volgend jaar stage lopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Mpj het volgende:
Waarom daag je iemand uit die weet hoe je eruit ziet, je vraagt erom om met de grond gelijk te worden gemaakt. Je hebt geluk dat ik zo niet ben.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is er nu wel iemand die je reacties serieus neemt dan?
Als je zelf nog niet eens het lef hebt om foto's van jezelf op internet te plaatsen, vind ik dat je geen recht hebt om mensen die dat wel doen af te zeiken. Als je dat wel doet blijf ik je een lul vinden, maar kan ik je iig geen lafheid verwijten.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze is om op te vreten, nou goed? [ afbeelding ]
[..]
Waarom zou ik?
Ik zal waarschijnlijk door de fok vleeskeuring komen en dan word ik vervolgens weggezet met "hij kan alles maken".
Mocht dit niet het geval zijn dan zullen mijn reacties in dit topic nooit meer serieus worden genomen.
In beide gevallen zal dit me niet dichter bij mijn doel brengen; het helpen van fokkers met dingen waar ze vooruitgang in kunnen en willen boeken.
[..]
Sorry schat maar ik moest hem wel maken. De opmerking was totaal niet relevant aan je uiterlijk. Al zag je eruit als Doutzen, ik had hem nog gemaakt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom daag je iemand uit die weet hoe je eruit ziet, je vraagt erom om met de grond gelijk te worden gemaakt. Je hebt geluk dat ik zo niet ben.
Je hebt een paar minuten haar al afgezeken, ga nu niet doen alsof je een aardige vent bent.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom daag je iemand uit die weet hoe je eruit ziet, je vraagt erom om met de grond gelijk te worden gemaakt. Je hebt geluk dat ik zo niet ben.
Geen van dat soort dingen zal werken als je niet benaderd.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderneem wel dingen zo heb ik volgende zomer al volgepland met festivals. Een baantje moet ik sowieso nog zoeken. Ik moet volgens mij volgend jaar stage lopen.
Je hebt gelijk, je hebt me enorm gekwetst en in de grond geboordquote:Op woensdag 21 september 2011 00:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het vult een behoefte van heloef en hij zal zich denk ik een stuk prettiger gaan voelen. Doel bereikt. Punt.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen van dat soort dingen zal werken als je niet benaderd.
Ik kan ook wel 2342389282 uur in een auto op een snelweg gaan rijden, met die vaardigheid haal ik michael schumacher nog niet in hoor als ik hem tref op het circuit.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen van dat soort dingen zal werken als je niet benaderd.
Ik kan ook wel 2342389282 uur in een auto op een snelweg gaan rijden, met die vaardigheid haal ik michael schumacher nog niet in hoor als ik hem tref op het circuit.
Nu nog.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
En daar ben ik nu te laf voor.
Komt wel goed met jou denk ik!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
De behoefte om leuke dingen te doen vult het inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het vult een behoefte van heloef en hij zal zich denk ik een stuk prettiger gaan voelen. Doel bereikt. Punt.
Waarom? Hij boekt geen vooruitgang, hij heeft niet het lef om de volgende stap te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Komt wel goed met jou denk ik!
Behoefte om leuke dingen te doen vullen geen gaatjes, daarvoor ben je geboren met hele andere lichaamsdelen. Gebruik ze dan ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De behoefte om leuke dingen te doen vult het inderdaad.
Hij zegt zelf dat hij al meer zelfvertrouwen heeft dan een paar maanden geleden, probeert meisjes aan te spreken en oogcontact te maken... Je moet die jongen niet zo opjagen en onzeker maken met jouw 'stoere' verhalenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom? Hij boekt geen vooruitgang, hij heeft niet het lef om de volgende stap te nemen.
Nou die jongen gaat zijn sociale vaardigheden verbeteren, zorgt dat hij echt leuke dingen doet en kiest niet voor de allermakkelijkste weg. Dat hij binnen nu en een paar maand geen chick regelt doet daar niets aan af. Daarnaast is heloef een stuk positiever gewordenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom? Hij boekt geen vooruitgang, hij heeft niet het lef om de volgende stap te nemen.
Waarom, waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eigenlijk was het beter toen ik geen zelfvertrouwen had.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Komt wel goed met jou denk ik!
haha net zo iets als geen vrienden hebben dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk was het beter toen ik geen zelfvertrouwen had.
Toen had ik het niet kon ik het ook niet kwijtraken.
Nu heb ik het maar durf ik het nog steeds niet omdat ik bang ben om het kwijt te raken.
Zelfvertrouwen van "een beginner" fluctueert als de pest en als hij een keer glashard word afgewezen dan kan hij vanaf 0 beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij al meer zelfvertrouwen heeft dan een paar maanden geleden, probeert meisjes aan te spreken en oogcontact te maken... Je moet die jongen niet zo opjagen en onzeker maken met jouw 'stoere' verhalen
Mijn lijstje met leuke dingen is net iets langer dan enkel neuken helaas.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Behoefte om leuke dingen te doen vullen geen gaatjes, daarvoor ben je geboren met hele andere lichaamsdelen. Gebruik ze dan ook.
De volgende stap is dan die angst kwijtrakenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk was het beter toen ik geen zelfvertrouwen had.
Toen had ik het niet kon ik het ook niet kwijtraken.
Nu heb ik het maar durf ik het nog steeds niet omdat ik bang ben om het kwijt te raken.
Voila, daar schuilt mijn angst.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen van "een beginner" fluctueert als de pest en als hij een keer glashard word afgewezen dan kan hij vanaf 0 beginnen.
Aan de andere kant zal het opleven bij ieder succes(je).
Vertrouwen op je zelfvertrouwen noemen ze dat niet zelfvertrouwenvertrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De volgende stap is dan die angst kwijtraken
Niet te hard van stapel lopen, versieren komt daarna wel weer, zorg eerst maar dat je goed in je vel zit en vertrouwt op je zelfvertrouwen
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vertrouwen op je zelfvertrouwen noemen ze dat niet zelfvertrouwenvertrouwen?
Dat doe je efficiënter door een willekeurige stad in te lopen en 10000000 vrouwen aan te spreken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou die jongen gaat zijn sociale vaardigheden verbeteren,
Hij kiest wel de makkelijkste weg? Er vanuit gaande dat alleen op zijn zolderkamertje geen weg is.quote:zorgt dat hij echt leuke dingen doet en kiest niet voor de allermakkelijkste weg. Dat hij binnen nu en een paar maand geen chick regelt doet daar niets aan af. Daarnaast is heloef een stuk positiever geworden
Onzin, dat is zo oppervlakkig als maar kan, dan leer je 1 trucje.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat doe je efficiënter door een willekeurige stad in te lopen en 10000000 vrouwen aan te spreken.
[..]
Gewoon geen waarde verbinden aan de reactie van een meisje in kwestie. Alleen zorgen dat je haar benaderd en voor een x aantal minuten aan de praat probeert te houden. X steeds met een minuut verhogen na 5 vrouwen.quote:
Denk je nou echt dat elke persoon zijn zelfvertrouwen uitsluitend uit succes bij vrouwen kan halenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat doe je efficiënter door een willekeurige stad in te lopen en 10000000 vrouwen aan te spreken.
[..]
Hij kiest wel de makkelijkste weg? Er vanuit gaande dat alleen op zijn zolderkamertje geen weg is.
Het gaat niet om de uitkomst / de mening van gleufdieren in kwestie.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat elke persoon zijn zelfvertrouwen uitsluitend uit succes bij vrouwen kan halen
Ik ben type van het altijd net even anders doen dan de regeltjes of verwachtingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:07 schreef Flepke het volgende:
Mag best wel wat stapjes verder gaan als het van 2 kanten komt, kijk hier voor inspiratie:
http://www.vindicarlo.com(...)20vindicarlo.com.pdf
Wat ik zeg, ik ben vrij snel over te halen. En ik ben nog geen 1x dit jaar NIET op stap geweest.quote:Beter was geweest om niet toe te geven en hier voor een telefoon nummer te gaan om voor volgend weekend iets af te spreken. Ik bedoel je hebt haar nog niet eens gezoend en je loopt nu al aan een lijntje achter haar aan. Ik pas mijn schema pas aan aan een vrouw als we een serieuze relatie hebben.
Ben ik me er van bewust. En sommige vrouwen willen gaag de touwtjes in handen hebben. Als je zit dit laat denken is het extra winstquote:Kontje voelen/knijpen kan je overal op de dansvloer doen, je mag af en toe best er eens speels in knijpen heb ik gemerkt (af en toe legt de vrouw in kwestie haar hand op jou hand en knijpt dan, dan weet je dat je veeeeel te langzaam gaat)
Nee daar heb ik dan helemaal niks mee. wat ik dan doe is zeggen. Hey 3 kusjes op de wang, wat saai. 9 van de 10x komt er een stout lachje en is het op de mond, of verder. Het is spelen met het moment.quote:Denk er ook eens aan om een vluchtig 4de kusje op haar lippen te geven of wat vrouwen met interesse vaak doen: zachtjes aaien over naakte bovenarm/arm tijdens de zoenen.
Nee zeker niet. Maar dat wist ik al van af het begin toen ze nuchter binnen kwam. En ze heeft ook niet zo heel veel gedronken.quote:Haar intresse kwam dus niet door verdovende middelen. Je zit gebeiteld.
Heb geen haastquote:Leuk maar tijdrovend.
Inderdaad spanning blijven opbouwen, pfj verhaal is niet mijn ding.quote:Als ik jou was zou ik zolang mogelijk wachten nu met de eerste zoen en die pas geven op een plaats waar ook seks mogelijk is. Verder gewoon spanning blijven opbouwen geïnspireerd op het bovenstaande pdfje.
Dat is knap, want ik weet zelf nog niet eens wat ik gaat doen. En ik ben niet het type om wat te gaan doen om haar tegen te komen. Mij teveel moeite.quote:Ik heb zo mijn vermoedens
Leren dansen doet hij maar ergens anders, bierdrinken doet hij maar met vrienden/alleen.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Onzin, dat is zo oppervlakkig als maar kan, dan leer je 1 trucje.
Jawelquote:Op woensdag 21 september 2011 00:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de uitkomst / de mening van gleufdieren in kwestie.
Inderdaad. Nog even en we kunnen hem beter als troll rapporteren aan de mods.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
JawelDat zegt hij net zelf, dat hem dat nu nog heel veel kan schelen en dat hij bang is dat daardoor zijn zelfvertrouwen eraan gaat.
En alsjeblieft, noem vrouwen geen gleufdierenJe praat echt de hele tijd al over ze als objecten die je kunt neuken maar die verder niet bedoeld zijn om een gesprek mee te voeren.
Zolang het maar werkt mag je van mij betreft alle inspiratie die ik je geef negeren!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben type van het altijd net even anders doen dan de regeltjes of verwachtingen.
Whoa, prioriteiten kerel, 365 nachten per jaar stappen doe ik je niet na.quote:[..]
Wat ik zeg, ik ben vrij snel over te halen. En ik ben nog geen 1x dit jaar NIET op stap geweest.
Het was een leuk excuus.
True. Ik kan dat helaas niet.quote:[..]
Ben ik me er van bewust. En sommige vrouwen willen gaag de touwtjes in handen hebben. Als je zit dit laat denken is het extra winst
Doe je goed.quote:[..]
Nee daar heb ik dan helemaal niks mee. wat ik dan doe is zeggen. Hey 3 kusjes op de wang, wat saai. 9 van de 10x komt er een stout lachje en is het op de mond, of verder. Het is spelen met het moment.
Wie heeft er nou anno 2011 wonend in Nederland geen haast.quote:[..]
Heb geen haast
Ieder zijn smaak.quote:[..]
Inderdaad spanning blijven opbouwen, pfj verhaal is niet mijn ding.
Whut je hebt toch haar facebook? Uitnodigen om naar tent X te gaan natuurlijk. Daarna even haar wat laten zien bij jou thuis.quote:[..]
Dat is knap, want ik weet zelf nog niet eens wat ik gaat doen. En ik ben niet het type om wat te gaan doen om haar tegen te komen. Mij teveel moeite.
Wees origineel.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Mag ik nog even wat paiq chat advies vragen?
Zit dus een beetje te chatten (asynchroon) want ze is niet tegelijk online, maar dat maakt verder niet uit.
Heb een beetje ingehaakt en vragen gesteld over een paar dingen die ze vertelde.
Wat zijn nou leuke vragen om te stellen eigenlijk, zonder dat je verder wat van haar afweet?
Denk na over wat je van haar zou willen weten. Dan kan je toch wel iets verzinnen?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:15 schreef kree het volgende:
Mag ik nog even wat paiq chat advies vragen?
Zit dus een beetje te chatten (asynchroon) want ze is niet tegelijk online, maar dat maakt verder niet uit.
Heb een beetje ingehaakt en vragen gesteld over een paar dingen die ze vertelde.
Wat zijn nou leuke vragen om te stellen eigenlijk, zonder dat je verder wat van haar afweet?
Hmm nou dat vindt ik nou een vraag van niks eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wees origineel.
Denk eens na over de dingen die jijzelf op een dag doet.
"Wat voor merk tandenborstel gebruik jij eigenlijk?" Totale random bullshit.
Klopt, maar om nou gelijk zo persoonlijk te worden en dat allemaal te vragen kan ook afschrikken lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk na over wat je van haar zou willen weten. Dan kan je toch wel iets verzinnen?
Dat is wel beter, kan je daar ook oefenen als je dan wel durft. Kijk, ik ben van mening dat als jij een baantje hebt, je sowieso al vooruitgaat met sociale interactie aangezien je dan vaak wel moet. Zelfde met stage, vandaar die vraag.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderneem wel dingen zo heb ik volgende zomer al volgepland met festivals. Een baantje moet ik sowieso nog zoeken. Ik moet volgens mij volgend jaar stage lopen.
Who gives a fuck over de "juiste" vraag, je leert haar vanzelf wel kennen als je een relatie met haar hebt. Als je geen lol met haar kunt hebben dan zullen alle gesprekken serieus/gedwongen over komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm nou dat vindt ik nou een vraag van niks eerlijk gezegd.
Ik probeer origineel te zijn maar het is lastig om de "juiste" vragen te stellen als je bijna niks over die ander weet.
Zou jij zomaar alles over jezelf op straat gooien richting een wildvreemde?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Behalve wat ze verteld heeft en daar heb ik nu al vragen over gesteld dus wacht nog op antwoord en misschien kan ik daarop doorgaan.
In dat geval zijn er drie "juiste" vragen:quote:Op woensdag 21 september 2011 01:28 schreef kree het volgende:
Ja duh, maar wat ik zeg het is niet live, dus ik moet vragen van tevoren bedenken en die leest ze pas later, kan dus niet gelijk inspelen op dingen.
Emails? Dat is toch iets wat vrienden naar elkaar toe sturen als ze elkaar op geen een andere manier meer kunnen bereiken? Ik geloof dat het zakelijk ook nog wel eens word gebruikt, ik zal het eens aan mijn overgrootopa vragen.quote:Wat zou jij voor vragen stellen (als het bijvoorbeeld een mail is die ze later leest)
Dan begin je toch niet over een tandenborstel lijkt me...
In japan vervangt email eigenlijk de sms functie vandaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:34 schreef kree het volgende:
Nee maar dit is een soort e-mail op het moment.
Als het live chat was dan is het makkelijker want dan kun je inspelen op elkaar.
Ik heb nooit een email gestuurd naar iets wat niet in mijn friendzone zit.quote:En die vragen kan ik stellen, maar het gaat erom, hoe kun je een leuke conversatie maken ookal is het niet live.
Daar zoek ik vragen voor.
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 01:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
In japan vervangt email eigenlijk de sms functie vandaar.
[..]
Ik heb nooit een email gestuurd naar iets wat niet in mijn friendzone zit.
Wel foto's ontvangen trouwens, daar kan het wel praktisch voor zijn.
Daarom, nummer fixen, smsen.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:34 schreef kree het volgende:
Ik wil meer over haar weten, daar heb ik nu 3 vragen over gesteld, maar omdat ze niet online is heb ik nog geen antwoord.
Als zij graag met een wildvreemde over prive zaken praat moet ze daar lekker zelf mee komen.quote:Ik zoek naar iets leuks om te vertellen maar ik kan niks bedenken omdat ik haar interesses etc niet ken op het moment
Het was een hele subtiele reactie, hier iets minder subtiel:quote:Op woensdag 21 september 2011 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
Sorry
Maar wat moet ik hier nu aan hebben?
Denk je niet dat het ook af kan schrikken om gelijk naar haar nummer etc te vragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het was een hele subtiele reactie, hier iets minder subtiel:
ZORG DAT JE "LIVE" CONTACT MET HAAR KRIJGT, ZO SNEL MOGELIJK.
Ik denk dat ze zich niet op dat soort sites begeeft om ellenlange discussies te houden over kwantummechanica via email.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je niet dat het ook af kan schrikken om gelijk naar haar nummer etc te vragen?
Na 10 zinnen op een chat?
Lijkt mij juist dat dat afschrikt of ben ik dan zo naief?
Ja dat facebook is nog wel een idee, heb nu nog steeds een wazige foto.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich niet op dat soort sites begeeft om ellenlange discussies te houden over kwantummechanica via email.
Ik denk dat facebook makkelijker is, heb je meteen een foto.
Gewoon na een paar berichtjes: "Dit is mijn facebook, ben benieuwd hoe je eruitziet, voeg me toe."
Neem meerdere foto's, laat niet bevriende vrouwen in je omgeving de leukste bepalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat facebook is nog wel een idee, heb nu nog steeds een wazige foto.
Uhu maar er gaat toch enorm veel tijd overheen op deze manier?quote:(is wat ik vertelde dat ie geleidelijk aan helderder wordt als je meer met elkaar chat)
Nouja ik wacht in ieder geval nog 1 keer reactie af, want ik heb nu een paar gerichte vragen gesteld waar ik echt eerst wat meer over wil weten voordat ik denk dat "het wat is"
Gewoon een zwik foto's op PAIQ zetten en daarna de best beoordeelde op je profiel gebruiken. Het is zelf niet altijd even makkelijk in te schatten welke men leuk vindt.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:49 schreef Flepke het volgende:
Neem meerdere foto's, laat niet bevriende vrouwen in je omgeving de leukste bepalen.
Gleufdieren vind ik behalve een grappig woord zelden een goed woord om in deze setting te gebruiken. Onder mannen in de kroeg soit, maar niet met dames in het gezelschap.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de uitkomst / de mening van gleufdieren in kwestie.
Ik vind datingsites ook vrij waardeloos als 'hosselen' je al niet zo makkelijk afgaat. Het is nog meer een vleeskeuring dan RL.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uit ervaring kan ik spreken als ik zeg dat het maar zelden de moeite waard is en niet in verhouding staat tot de energie die het kost.
Ja ik heb haar facebook jaquote:[b]Op woensdag 21 september 2011 01:15 schreef Flepke het
Whut je hebt toch haar facebook? Uitnodigen om naar tent X te gaan natuurlijk. Daarna even haar wat laten zien bij jou thuis.
Je kunt haar dan toch gewoon uitnodigen om samen wat te gaan drinken?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef ook_gek het volgende:
Ik plan bijna nooit wat, en helemaal niet qua stappen. Dus ik ga niks of niemand uitnodigen.
Nu niet, wie weet dit weekend. Wat ik zeg. Ik plan bijna nooit wat. Dus ook nu niet. Ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt haar dan toch gewoon uitnodigen om samen wat te gaan drinken?
Ligt er een beetje aan of je probleem meer zit in je uiterlijk of in het niet kunnen aanspreken van vrouwen. Als je de "keuring" door komt is het toch makkelijker online een praatje te maken ipv in een kroeg je 'move' te maken..quote:Op woensdag 21 september 2011 09:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind datingsites ook vrij waardeloos als 'hosselen' je al niet zo makkelijk afgaat. Het is nog meer een vleeskeuring dan RL.
De enigste goeie datingsite is FOK!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook niks met dating site's. Ben meer van vrouwen aanspreken in de kroeg.
Voor mensen die dit niet durven kan een dating site een uitkomst bieden, al vraag ik me dat heel sterk af.
Ernstig gebrek aan leuke hockeydames hierquote:Op woensdag 21 september 2011 10:17 schreef stefanhaan het volgende:
De enigste goeie datingsite is FOK!
persoonlijk vind ik het wel een uitkomst bieden. De drempel of je enigszins qua uiterlijk in smaak valt is wel weggenomen en dat is wel hetgeen wat mij zelf snel tegenhoud in een kroeg. maar goed, de volgende stap is natuurlijk nog steeds in RL.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook niks met dating site's. Ben meer van vrouwen aanspreken in de kroeg.
Voor mensen die dit niet durven kan een dating site een uitkomst bieden, al vraag ik me dat heel sterk af.
Het is dames.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken maar weinig tot geen leuke fok damens
/rugnummers/maten?quote:
Ze zijn er wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik ken maar weinig tot geen leuke fok damens
Te jong heb ik geen last van.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Alleen of ze zijn te oud, of ze zijn te jong of ze zijn ingepikt.
Te jong heb ik maar 1 keer gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Te jong heb ik geen last van.
In de pm praatte je destijds wel anders.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben actief geweest in verschillende reeksen, en zie nooit wat speciaals. Zeker niet in de afgelopen 10jaar.
In deze reeks is er ook niks speciaals.
Dat vooral ja.quote:
Stuur eens een pm met waar jij het over hebt? Want ik heb zoveel ge pmt hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 10:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In de pm praatte je destijds wel anders.
Het was maar een grapje hoor (zie piquote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stuur eens een pm met waar jij het over hebt? Want ik heb zoveel ge pmt haha
Maar geef ik hier eerlijk antwoord.
aan de andere helft van het topic?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik hartverwarmend vond hoe het halve topic mij heeft proberen te koppelen.
Nee aan een iemand.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
aan de andere helft van het topic?
Ik zit echt goed na te denken, maar kan me geen leuke fok vrouw bedenken.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor (zie pi), en die pm's zijn zelfs van nog van voor de zomer geloof ik.
Het was een grapje!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit echt goed na te denken, maar kan me geen leuke fok vrouw bedenken.
Heb in me begin jaren wel heel leuk contact gehad met een bekende fok vrouw. Maar niet meer dan gezellig.
Heb wel heel wat af ge pmt![]()
Kijken hoe ver je kan komen. Is leuk als je verveeld.
En ik denk dat jij het meisje van bij de chinees bedoeld uit een ander R&P topic.
Dat was wel een heel erg leuk verhaal
Ja sympathiek wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:14 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind eigenlijk elk meisje dat hier post op zijn minst sympathiek
Misschien een heel enkele uitzondering.
Van de meeste mensen krijg je niet zo'n hoogte, wat ook wel logisch is, want alles wat je verteld kan misbruikt worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sympathiek wel.
Leuk niet, of nou ja dat kan ik niet altijd opmaken vanachter mijn computertje.
Jahaaaa weet ik, maaar volgens mij had ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het was een grapje!
Ik doelde meer op pm's van een aantal maanden terug waarin je een beetje deed 'slijmen', niks serieus verder.
Haha nee, het was voor de zomer en de pm'er in kwestie was 30.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef debeterebob het volgende:
Volgens Flepke ben ik hier de stalker, dus ik kan het ook geweest zijm
Oh geen idee, zou kunnen? Staat me niks bij van een chinees eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jahaaaa weet ik, maaar volgens mij had ik ook
Met jou gepmt over een ander meisje toch? Daar doelde ik op
Trouwens, ik slijm nooit. Ben altijd eerlijk
Over wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
Ik kreeg PM's van ook_gek en Mpj over precies hetzelfde.
Ja maar sympathiek is niet boeiend. Ze zijn leuk of niet leuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:14 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind eigenlijk elk meisje dat hier post op zijn minst sympathiek
Misschien een heel enkele uitzondering.
Ja dan wordt de lijst kort.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar sympathiek is niet boeiend. Ze zijn leuk of niet leuk.
Als het gaat om aantrekkingskracht, zou ik niet zo snel een vrouw van fok kunnen opnoemen die ik wel eens gezien heb op een foto.
Endarrawen.quote:
Als het om uiterlijk gaat wel, maar dan heb ik ze weer weinig zien posten verder.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar sympathiek is niet boeiend. Ze zijn leuk of niet leuk.
Als het gaat om aantrekkingskracht, zou ik niet zo snel een vrouw van fok kunnen opnoemen die ik wel eens gezien heb op een foto.
Ga weg, jij hebt dat heul niet nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zie eigenlijk ook nooit echt leuke fok-mannen voorbij komen.
Niet dat ik erg veel foto's gezien heb, maar toch.
Zal ik daar even verandering inbrengen?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik hoef jouw sex-tape niet te zien hoor, maar bedanktquote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik daar even verandering inbrengen?
Jij bent toch nog heul geen man.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik daar even verandering inbrengen?
Kijken mag altijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weg, jij hebt dat heul niet nodig
Oh ja ik was een jochie, my bad.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent toch nog heul geen man.
Z'n enorme negertampeloeris zou je alleen maar jaloers maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik hoef jouw sex-tape niet te zien hoor, maar bedankt
Dit dacht ik, maar zei ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Z'n enorme negertampeloeris zou je alleen maar jaloers maken.
Jij heet moneyfornothing?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoef jouw sex-tape niet te zien hoor, maar bedankt
Inderdaad. Goed gezien.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grote piemels zijn eng.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hangt dan ook als een zwaard van Damocles boven je inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grote piemels zijn eng.
Zo'n microding is sowieso een afknapper, maar zo'n enorm gevaarte lijkt me ook maar niks eigenlijk.
Joehoequote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Geef toe, je vond het wel leuk te horenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh geen idee, zou kunnen? Staat me niks bij van een chinees eigenlijk.
Vandaar ook het 'slijmen' met de haakjes.
Joh, d'r moet ooit ook een kind uit, een beetje bovengemiddelde pretknuppel kun je best hebbenquote:
Zou zeker grappig zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 11:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joehoe
vraag me opeens af of je ooit me foto gezien hebt
[..]
Geef toe, je vond het wel leuk te horen
@heloef
Ga er voor man. Jullie willen beiden oefenen. Dus waarom niet! Jij haar aanraken terwijl zij een keuk gesprek heeft met je
Win win situatie
Ik zie haar misschien zaterdag.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joehoe
[..]
@heloef
Ga er voor man. Jullie willen beiden oefenen. Dus waarom niet! Jij haar aanraken terwijl zij een keuk gesprek heeft met je
Win win situatie
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nou vooruit, wat is jouw type dan?
Ik heb nl. best wat mannelijke fobo's gezien
Ja die had ik gezien, maar 30 en niet mijn type.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joehoe
[..]
@heloef
Win win situatie
Seks is niet leuk als het evenveel pijn doet als bevallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, d'r moet ooit ook een kind uit, een beetje bovengemiddelde pretknuppel kun je best hebben
Met niemand denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben benieuwd met wie Endarrawen in bed belandt na de meet, als ik dit allemaal zo hoor
Fotoboek van kastanovaquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld.
Ben ondertussen 31 en naar de kapper geweest hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien, maar 30 en niet mijn type.
Ik zeg lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef heloef het volgende:
Ik zie haar misschien zaterdag.
Maar goed ik heb je uitgelegd dat er bepaalde barrières zijn he.
Ga je me nu ook al koppelen heloef?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Met niemand denk ik.
Al heeft ze gisteren wel uitgelegd hoe je haar moet versieren, dus sla je slag zou ik zeggen!
Nee, zijn hoofd heeft het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fotoboek van kastanova
Fokker met een wel heel berucht posthistory, dat wel.
Nee, ik zeg alleen dat er een kans ligt voor jou...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je me nu ook al koppelen heloef?
Je zat ergens buiten op een terras ofzoiets. Maar 31 is nog erger!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ondertussen 31 en naar de kapper geweest hahavraag me wel af welke foto dat was? Zat ik of was het als uber gay voor de spiegel
[..]
Ik zeg lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooit
Maar kik hem goan dan! Hoppa hosselen die bitches
heeft zij nog enige inspraak?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat er een kans ligt voor jou...
En Charly Sheen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, zijn hoofd heeft het gewoon niet.
Alleen het donker kort haar en lichte ogen is goed, maar ik vind hem niet aantrekkelijk verder.
Ik leg de lat niet hoog.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg lat niet zo hoog leggen, anders neuk je nooit
Maar kik hem goan dan! Hoppa hosselen die bitches
Ja ze kan hem toch nog gewoon afwijzen?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
heeft zij nog enige inspraak?
Haha, nee die ook niet.quote:
Een jonge David Beckham?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nee die ook niet.
Een jonge Brad Pitt met kort haar en zonder baard bijvoorbeeld weer wel.
Op sommige foto's heeft hij wel wat, mits kort/gemillimeterd haar.quote:
Ik zit op school.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
Heloef moet je niet op school zijn btw? En zitten er geen hosselbare chickies bij jou op school?
Chill. En 2de vraag?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit op school.
Wij werken hier op laptops daarom kan ik hier gewoon hangen.
Je vindt kort haar echt een pre he?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op sommige foto's heeft hij wel wat, mits kort/gemillimeterd haar.
Maar dat zijn eerder de wat oudere recentere Beckhams.
Op school wel ja, in de klas niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef Newbie114 het volgende:
Heloef moet je niet op school zijn btw? En zitten er geen hosselbare chickies bij jou op school?
Absoluut.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt kort haar echt een pre he?
Ik heb kort haarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt kort haar echt een pre he?
Dat is wel minder ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Op school wel ja, in de klas niet.
Maar het is enorm afdelingsgericht dus je komt eigenlijk alleen maar in contact met mensen van je eigen afdeling.De rest zie ik niet en spreek ik ook niet.
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |