ik herkans em nuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
jahoor ik ga ff tandenpoetsen en net dan een Reid/Luke scene
jaloersss :pquote:
nou zoveel stelde het ook niet voor, Die scenes van Reid en Luke duren 30 seconden max. en dat gejank over Lily, Holden en Molly en Paul?Meg/Emily duurt zoveel langerquote:
"Doe normaal 'man' "!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack, jij stomme klootzak.![]()
![]()
![]()
![]()
Behandelt Carly maandenlang als oud vuil en doet net alsof Janet zijn vrouw is, Carly moet het allemaal maar pikken, ze flipt even en hij moedigt haar zowat aan om weer verslaafd te raken aan alcohol.
Jack en Katie mogen met z'n tweeën naar Afghanistan.
ja zonde. Hopelijk gaat dat veranderen de komende tijd. Die scenes van janet e.d lijken eeuwig te duren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
nou zoveel stelde het ook niet voor, Die scenes van Reid en Luke duren 30 seconden max. en dat gejank over Lily, Holden en Molly en Paul?Meg/Emily duurt zoveel langer
OMG ik kan niet ophouden met kijken naar de reid/luke story op youtube! veeeeeeeeeel beter dan die hele atwtquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:48 schreef Miam het volgende:
[..]
ja zonde. Hopelijk gaat dat veranderen de komende tijd. Die scenes van janet e.d lijken eeuwig te duren.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG ik kan niet ophouden met kijken naar de reid/luke story op youtube! veeeeeeeeeel beter dan die hele atwt
jij gaat lekkerrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie de hele dag niks anders te doen eigenlijk??![]()
Ziekquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hebben jullie de hele dag niks anders te doen eigenlijk??![]()
?quote:
true. laat Janet d'r eigen boeltje eens opknappen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ooooh oke!![]()
Ik heb net gekeken, maar wat is JACK een sukkel zeg!
Carly had echt meer dan groot gelijk..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef Miam het volgende:
Is jou schuld dat ik nu hooked ben aan Reid en LukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We krijgen nu een paar dagen Janet en dr clan te zien geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig werd ze goed aangepakt door Jack. Ze moet een beetje normaal doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef Sk00p het volgende:
CarlyEindelijk liet ze zichzelf gaan.
De Janet/Rocco/Dusty verhaallijn is irritant aan het worden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is jou schuld dat ik nu hooked ben aan Reid en LukeWe krijgen nu een paar dagen Janet en dr clan te zien geloof ik.
zijn we beide hooked! ik ben alweer druk met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:42 schreef Miam het volgende:
[..]
zijn we beide hooked! ik ben alweer druk met kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |