Ik ook. Ik vind hem echt afstotelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef alors het volgende:
Chris![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word onpasselijk van zijn harses
Emily ? neuh geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had wel meer gedaan ...
Zelfs een miljoen kotssmileys zijn nog niet genoeg om mijn haat voor Katie uit te drukken.![]()
Arme Emily.
Volledig mee eensquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:11 schreef Miam het volgende:
Overigens mag wel even gezegd worden dat ik Babs weergaloos vond gisteravond!
Jaaa!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja ik vond het ook zielig!
Hoe zit het trouwens met die update in het Reid-topic???![]()
![]()
![]()
ach, je moet er van houden joh, dat is voor een ieder weer persoonlijk. (gelukkig)quote:Op woensdag 21 september 2011 11:50 schreef KWAKje het volgende:
ik word niet warm of koud van Reid. ik zie niet wat velen hier wel (in hem) zien![]()
ik zie wel dat Katie steeds van die leuke oorbellen draagt
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Miam het volgende:
Voor alle Reid fans! Eric Sheffer Stevens topic bevat nieuwe foto'senjoyyyyy
quote:
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Miam het volgende:
[..]zijn nog niet alle foto's overigens, heb er wel meer, maar die bevatten spoilers.
weet niet of het handig is die te posten
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, je kunt in de OP misschien waarschuwen, en je waarschuwt hier!
Het is geen ATWT topic!!!
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja is ook zo.ik ga vanavond meer foto's posten want moet zo weg.
wohoooo
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is alsoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is er ook een Simon-verlekker-topic ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef Miam het volgende:
[..]
nee! maar die mag je aanmaken want Simon is also![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |