misselijk is dat he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Door die reclame heb ik altijd Rosanne in mijn hoofd
dat dan weer wel natuurlijk! Maar buiten dat vind ik craig beter matchen dan jack.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:27 schreef alors het volgende:
Ja Craig is lekker bezig met het verpatsen van het geld van haar zoon
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef alors het volgende:
ja tuurlijk hij zou een AMAZING opa zijn, ja tuurlijk het was zo'n toffe peer he die Rocco
mijn eerste gedachte toen ik die tulband zag; efteling!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Die muts van Liberty lijkt op een tulband.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:21 schreef Miam het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte toen ik die tulband zag; efteling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mehhh
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
jahquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef sjampoeh het volgende:
Jep, nu een paar dagen trailer trash
Nou..ik heb het gevonden hoor.. thanxx..The Place to be!!!quote:
heeeeeeeeeeee! welkom op fok!quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Nou..ik heb het gevonden hoor.. thanxx..The Place to be!!!
Hey..heb het gevonden..thanxquote:
hmm oke.. heb het nog niet helemaal door hier..maar komt vast!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Miam het volgende:
Yes it is :p misschien wel ff handig te vermelden dat er niet gespoilerd mag worden in dit topiqueeeer is een apart topic voor. Weet de url ff niet.
ja, dat is inderdaad wel een beetje een punt,quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Spoilertopic: ATWT Spoilertopic # 7 Wie, wat,waar en vooral hoe.
Ik mis de tijd waarin ik nog echt met plezier naar ATWT keek, i.p.v. vol ergernissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |