Kusje op je linkerbilquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Snuwerd het volgende:
haha gooit smegmanus hem nu dicht (ondanks dat t niet tzelfde topic is)
t liep niet zo lekker dus laat maar even, kom binnenkort wel met beter idee
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef smegmanus het volgende:
Dank voor je input, de (F)A's beslissen wel of een ban nodig is.
Kusjes van mij.
Door een blinde bejaarde naar de overkant gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou en OverRatedquote:
Heb je een voorkont?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jou en OverRated
Of wil je geen kusje?
quote:
Ja hoor, hier heb je een doekje:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Al mijn topics worden geslotenMag ik hier even uithuilen???
Mag ik iets groters?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, hier heb je een doekje:
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef Haifisch het volgende:
Smegmanus, het idee van mijn Habbo meet was een Habbo meet, geen Troll acties. Het was gewoon om een beetje een idee ervan te krijgen.
Wat voor gezeik dan preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.
Of is dit topic anders?
Mijn plan:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.
Of is dit topic anders?
Jij wil dus gewoon serieus lekker op habbo ^^quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mijn plan:
1.kamer aanmaken
2.een iemand heeft de rechten
3.Trolls worden eruit gehaald
4.???
5.Fun!
Ok, prima. We proberen 't.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mijn plan:
1.kamer aanmaken
2.een iemand heeft de rechten
3.Trolls worden eruit gehaald
4.???
5.Fun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |