Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Oeh geen eten bij me en hongerrrrrr hebben
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Jawel maar ben lui
Heb net een collega gestuurd om effe broodje hollandse garnalen te halen en bak met kibbeling
Garnalen meh, kibbeling jum!quote:
Dat vind ik het de hele dag alquote:
Ja vind ik ook!quote:
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ook een bak kibbeling gehaald.
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Goed planquote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?
Ik ben deze week nog vrij. Anna is bezig met haar scriptie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust..
Zijn jullie ook nog een paar dagen vrij?
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Er is altijd nog de dood om naar uit te kijken. Eeuwige vrijheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Als ze haar co-schappen door isquote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Ow nice, wanneer gaat ze dan afstuderen?
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Ze happen goed dit jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |