Oh nee, arme Lynn...quote:Op woensdag 28 september 2011 08:23 schreef Oognip het volgende:
Gisteravond heb ik de dierenarts nog gebeld omdat ze aan het uitdrogen is aangezien ze alles er uit spuugt. De dierenarts dacht dat het wel tot vanochtend kon wachten omdat ik zo een afspraak al heb met een dierenarts. Zijn advies was blijven dwangvoeren.
Vannacht is mijn vriend pas om 4 uur naar bed gegaan zodat hij om 1 en 4 uur nog kon dwangvoeren. Om 4 uur lag al het dwangvoer weer in de kattenbak en nu net weerik heb haar maar weer gedwangvoerd maar het gaat echt de verkeerde kant op. Gisteravond kon ze nog wel een beetje lelijk doen, nu niet, ik heb haar net zelfs met blote handen opgetild, vond ze allemaal goed. Ze is in nog geen 12 uur tijd 25 gram afgevallen.
Ik zelf denk dat ze het niet gaat redden
Dat ligt er aan of het nog zin heeft. Lieve Donder had hetzelfde en die is ingeslapen...quote:Op woensdag 28 september 2011 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Arme kleine LynnIk neem aan dat ze nu aan het infuus gaat, als er echt niks inblijft?
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als een kitten lijdt dan laat ik hem liever inslapen als de kans op verbetering niet hoog is.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
Oognip, hoe ver ga jij om de kittens een waardig leven te geven? Heb je een bepaald percentage aan kans (5% of 10% kans) op overleven dat je nog waardig acht of een bepaalde mate aan pijn die je een dier wilt laten lijden.
Ik bedoel dit niet als aanval, maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe jij daarover denkt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als een kitten lijdt dan laat ik hem liever inslapen als de kans op verbetering niet hoog is.
Maar Lynn is niet mijn kitten dus ik heb er niks over te zeggen. De dierenarts zei dat ze er wel doorheen komt.
Als ik bij de dierenarts kom en die zou zeggen dat ze moet worden ingeslapen dan ga ik eerst bellen met de coördinator want vaak zijn die het er niet mee eens. Het gebeurt helaas af en toe dat een kitten wordt ingeslapen wat eigenlijk niet nodig was... Om die reden zou ik overleggen met de coördinator wat die er van vindt (heb het nog nooit hoeven doen gelukkig).quote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wanneer besluit je dat ze in worden geslapen. Gebeurt dit in overleg met 't asiel?
Oke, wel goed geregeld dusquote:Op woensdag 28 september 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als ik bij de dierenarts kom en die zou zeggen dat ze moet worden ingeslapen dan ga ik eerst bellen met de coördinator want vaak zijn die het er niet mee eens. Het gebeurt helaas af en toe dat een kitten wordt ingeslapen wat eigenlijk niet nodig was... Om die reden zou ik overleggen met de coördinator wat die er van vindt (heb het nog nooit hoeven doen gelukkig).
Ja maar het ligt wel aan het gastgezin. Sommige gastgezinnen luisteren naar de dierenarts zonder eerste te overleggen met de coordinator.quote:
Hmmm, dat lijkt me ook niet de bedoeling, tenzij er een zeer ernstige situatie heeft voorgedaan of zo.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar het ligt wel aan het gastgezin. Sommige gastgezinnen luisteren naar de dierenarts zonder eerste te overleggen met de coordinator.
Met Lana en Socks gaat het gelukkig primaquote:Op woensdag 28 september 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dat lijkt me ook niet de bedoeling, tenzij er een zeer ernstige situatie heeft voorgedaan of zo.
Maar goed, het klinkt als een systeem dat goed werkt. Hoe is het met de rest van het gezinnetje?.
Wat snap je niet aan het woord "nu"?quote:
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord "nu"?
't Kan hard gaan met die kleintjes, bergafwaarts maar ook de goede kant op.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehad.
Duidelijk.
Het is NU een paar uur later en ik volg dit topic al langere tijd en ben benieuwd of het beter gaat,wat is jouw probleem daarmee?quote:
En nee, ik verwacht niet dat ze ineens vrolijk rondspringt , maar ben wel benieuwd of ze haar eten binnen houdt en of ze een kans maakt , dat heet belangstelling tonen.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er wordt verwacht dat de kat nu meteen een heel stuk beter te pas is, terwijl ze vanmiddag nog doodziek was en net vandaag haar eerste AB heeft gehad.
Duidelijk.
Helemaal niksquote:Op woensdag 28 september 2011 20:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is NU een paar uur later en ik volg dit topic al langere tijd en ben benieuwd of het beter gaat,wat is jouw probleem daarmee?
Zeg doe eens ff rustigquote:Op woensdag 28 september 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar dat was zeven(!) uur geleden, da's twee dagen in kattetellingquote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het me ook voorstellen, ik vond het gewoon een opmerkelijke post gezien je update van vanmiddag. Sorry hoor.
Je mag meeduimen dat Lynn snel beter wordtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het me ook voorstellen, ik vond het gewoon een opmerkelijke post gezien je update van vanmiddag. Sorry hoor.
Ik hou het wel volquote:Op woensdag 28 september 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
We duimen verder en ik hoop dat ze haar eten binnen kan houden,
Hou je het nog een beetje vol ?
Dat hopen we allemaalquote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Je mag meeduimen dat Lynn snel beter wordten ik reageerde misschien ook wat fel , maar ik ken Oognip persoonlijk en weet hoe ze altijd haar best doet om die kleintjes er boven op te krijgen en hoop dat het dit keer ook weer gaat lukken.
Wat liefquote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Marlbora het volgende:
Even bij gelezen hier en ik begin gelijk met duimen. Hoop zo dat ze zich beter gaat voelen![]()
Overigens; begreep niet goed of de uiteindelijke conclusie was of het teken waren of niet (die zwarte dingen), maar bij mijn katten zijn ze eigenlijk altijd zwart. Misschien ligt het aan de natuur waar ze vandaan komen. Vind het in ieder geval nare beesten ...
Anyway, mijn droomwensen gaan vannacht uit naar de gezondheid van Lynn. En jullie ook veel sterkte met de verzorging. Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |