Joe Cool is ook coolquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik noem hem gewoon Joe Cool
[ afbeelding ]
Jupsquote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heel veel zieken zal wel ja, ik hoorde het vorige week ook al op het asiel dat ik een van de weinigen was die haar kittens klaar had om te enten
Die geweldige Joe gaat zondag verhuizen he
Apart dat jullie katten wel ziek zijn, maar de kleine niet. De kleine is misschien wel drager van niesziekte. Mijn katten zijn ook weleens strontverkouden geweest maar dat kwam door de zieke kittens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:29 schreef ElisaB het volgende:
Hier hebben we 4 zieken (van de zes); de kleine sloopkogel heeft vooralsnog nergens last van en de jongste volwassene ook niet. De rest is (of was) strontverkouden
De kleine is op zeker drager van niesziekte (althans, ze hadden het volgens het asiel beide toen ze hier kwamen). Verder helemaal niet erg hoor; de grote katten kunnen het wel hebben; goed voor de opbouw van de weerstand, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
Apart dat jullie katten wel ziek zijn, maar de kleine niet. De kleine is misschien wel drager van niesziekte. Mijn katten zijn ook weleens strontverkouden geweest maar dat kwam door de zieke kittens.
Die nieuwe kittens kunnen alleen maar mee vallen, ik ben nu Rhana gewend (kat van mm) omdat mm op vakantie isquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:28 schreef Troel het volgende:
Vandaag komen de nieuwe kittens
Heel veel plezier Nipje
En morgen alweer afscheid van Joe en Odie uit dit topic. Da's toch ergens wel een feestje waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de huidige kittens gaat het goed! Odie heeft vandaag geen snotneus en zit nu te apekooien met Joe.
Ik heb ze vandaag ook even gewogen. Odie weegt bijna 1.8 kg, Socks bijna 2 kg en Joe 2.5 kg![]()
En hier dan wat foto's, u vraagt wij draaien ten slotteFoto's op commando worden alleen lang niet zo leuk.
Odie wilde even bellen
Nieuwsgierige Joe
Socks
Odie Donald Duck lezen
Je stoort me![]()
Muis op zijn lievelingspaal
En nog een filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |