Dank je welquote:Op woensdag 21 september 2011 14:07 schreef Cwen het volgende:
Ik lurk al een hele tijd mee, ben dol op katten (we worden zelf binnenkort blikopener van twee prachtige Britten-kittens) en ik vind het echt super hoe goed je het doet met al die opvangertjes! Wilde het even kwijt
Huisje voor Socks? Dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef Puala het volgende:
Ik ga er nog heel goed over na denken, maar ben wel heel erg geinteresseerd!
Dat heb ik haar allang verteldquote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Huisje voor Socks? Dat zou geweldig zijn!
Pst, wil je er niet toevallig twee? Cat22 heeft nog een schattig bijpassend katertje dat een huisje zoekt
Socks is een schootkat bij mijn vriendquote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Twee schootkatten... Het is wel de ideale combinatie natuurlijk
Ja he, dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 22 september 2011 18:20 schreef Rewimo het volgende:
O, wat leuk dat wij de nieuwe kittens ook nog even kunnen zien
Pchchchchchchch! Hap!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Oognip het volgende:
Ja he, dat dacht ik ook al
Kun jij mooi even testen hoe ze reageren als je je hand bij ze in de bench doet
Heel veel zieken zal wel ja, ik hoorde het vorige week ook al op het asiel dat ik een van de weinigen was die haar kittens klaar had om te entenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Leuk om te zien hoe het gaat met de kitteh's.
We zitten helaas met heel veel zieken....
Hij is helemaal niet blackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |