Nu Smeg! Sla toe! NU NU NU! [scene van saving private ryan]quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wanneer jij in een gewillige bui bent?
ik wacht al wekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wanneer jij in een gewillige bui bent?
Hm.. en ik dacht dat ik al fanatiek wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel gewoon goed bijhouden natuurlijk (gewoon goed afwassen en de messen op tijd slijpen), maar dat is vrij normaal bij mij in de keuken
Ja maar wacht je ook gewillig?quote:
UDOWU deel 254: Ben geen 10 maar een 11, de beste in de game.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
hihi ik kan de tt niet lezen op mobiel
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hm.. en ik dacht dat ik al fanatiek was. Misschien als ik wat ouder ben en wat meer geld heb om te kunnen spenderen
.....Ik sterf bijna van gewilligheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar wacht je ook gewillig?
aaawhquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
.....Ik sterf bijna van gewilligheid
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Negativ![]()
. Hoe baas dat MK dat weet
hihih bedankt dat je dit voor me hebt gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
UDOWU deel 254: Ben geen 10 maar een 11, de beste in de game.
Choco moest me al een keer reanimeren he Choc?quote:
Nou ja, prof... Ik heb koksopleiding gedaan, paar jaar bij een restaurant gewerkt, en nu bij de la place (restaurant waar ik werkte ging failliet, en dit heeft hele fijne werktijden)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik spreek hier met een professionele kok?
Kost mij inderdaad iets te veel, vooral vanwege de complete set van Herman die we hier toch hebben staan.
Rawr, dus je staat op knappenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
.....Ik sterf bijna van gewilligheid
Had ik net ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef speedking het volgende:
MOET JE HOREN ik kon sc niet vinden dumm![]()
hoi
Ja, was me een behoorlijke klusquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco moest me al een keer reanimeren he Choc?
ewa negerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef speedking het volgende:
MOET JE HOREN ik kon sc niet vinden dumm![]()
hoi
ah okequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had ik net ook. Blijkbaar een week terug centraal geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |