Dan moet de eigenaar een duidelijke en geldige reden hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:07 schreef twaalf het volgende:
[..]
Hoezo mogen anderen dan ook niet met een badpak zwemmen? Dat bepaal jij niet, maar de eigenaar van het zwembad.
Hehe, ja natuurlijk ging het jou alleen maar om de stof .. niet om de bekeerde moslima die extra fanatiek is en daarom maar voor de rechter gebracht zou moeten worden want provocatie ..quote:Op woensdag 21 september 2011 01:03 schreef twaalf het volgende:
Ach, houd toch op met dit offtopic-geneuzel. Als het je al een half uur bezighoudt, ben je inderdaad achterlijk. Ik zeg "Dit bedrijf kiest ervoor om de groep mensen die die kledingstukken dragen geen toegang te verlenen.". Met het onderstreepte bedoel ik dan 'boerkini's die niet van zwemstof zijn'.
Ga jij dan lekker topless zonnen in Iran.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Hehe, ja natuurlijk ging het jou alleen maar om de stof .. niet om de bekeerde moslima die extra fanatiek is en daarom maar voor de rechter gebracht zou moeten worden want provocatie ..
Zoals ik eerder al zei, een glanslegging en zo'n boerkinibroek lijken nogal erg op elkaar, ik kan me wel voorstellen dat als je nog nooit zoiets gezien hebt je in eerste instantie denkt dat het een legging isquote:Op woensdag 21 september 2011 01:11 schreef kingmob het volgende:
Maar even zonder gein, welke andere reden zouden ze gehad kunnen hebben? Racisme lijkt me nogal ongeloofwaardig voor een kuuroord. Ik ga er dus maar van uit dat het niet echt een boerkini was, maar iets wat er op leek.
Wat? Hij moet een reden hebben om iemand te kunnen weigeren in zijn zwembad? Ik zou zeggen dat het andersom is. Laat mensen maar een reden geven waarom hij ze in zijn zwembad zou moeten toelaten.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dan moet de eigenaar een duidelijke en geldige reden hebben.
mwah, ik heb mijn tijd gehad hoor .. in minirock of spijkerbroek en zonder BH lopen was behoorlijk provocerend zo'n 50 jaar geleden, en in sommige situaties best gevaarlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ga jij dan lekker topless zonnen in Iran.
Als het zwembad openbaar is en voor IEDEREEN bestemd is die voldoet aan de zwemkleding-eisen, dan kun je niemand verbieden tenzij die mensen iets verkeerds doen volgens het wet of volgens de huisregels van het zwembad.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:22 schreef twaalf het volgende:
[..]
Wat? Hij moet een reden hebben om iemand te kunnen weigeren in zijn zwembad? Ik zou zeggen dat het andersom is. Laat mensen maar een reden geven waarom hij ze in zijn zwembad zou moeten toelaten.
Nooit gezien. Bron?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:30 schreef rakotto het volgende:
Dat weten we niet, er zijn genoeg non-Moslims die zulke dingen ook dragen.
Hij lult maar wat joh.quote:
Een snelle voorbeeld.quote:
En volgens jou zijn er genoeg vrouwen die dat doen, een boerkine dragen vanwege bovenstaande redenen?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Een snelle voorbeeld.
http://blogs.telegraph.co(...)i-can-you-blame-her/
Wat ik wil zeggen is, dat vrouwen die onzeker zijn over hun lichaam of te verlegen zijn om verhullende zwemkleding te dragen kunnen zoiets als alternatief aan doen. Dit kan ook mensen helpen die bijvoorbeeld een huid-aandoening hebben zoals exceem oid of andere redenen.
Aha, maar je zekere uitspraak wa dus eigenlijk niet meer dan een gokje?quote:Op woensdag 21 september 2011 01:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Een snelle voorbeeld.
Wat ik wil zeggen is, dat vrouwen die onzeker zijn over hun lichaam of te verlegen zijn om verhullende zwemkleding te dragen kunnen zoiets als alternatief aan doen. Dit kan ook mensen helpen die bijvoorbeeld een huid-aandoening hebben zoals exceem oid of andere redenen.
Dat het zou kunnen is al voldoende om het toe te staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aha, maar je zekere uitspraak wa dus eigenlijk niet meer dan een gokje?
Als je verlegen bent doe je eerder een gewoon badpak aan, in zo'n boerkini duikerspak trek je júist de aandacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Een snelle voorbeeld.
Whatever, Koos.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht. Wij willen in onze zwembaden enkel vrouwen zien die bikini's dragen waar de tieten bijna uitspringen.
Weinig verhullends aan, niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:34 schreef Sushimonster het volgende:
[ afbeelding ]
Zet hierbij nog een badmuts op en je komt aardig in de buurt.
Trouwens, die reacties op de site in de OP...
Het is inderdaad bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:34 schreef Sushimonster het volgende:
[ afbeelding ]
Zet hierbij nog een badmuts op en je komt aardig in de buurt.
Trouwens, die reacties op de site in de OP...
Wat is dit keer de argumentatie, Ferdo? Is de burqini niet van de juiste stof gemaakt of hebben de anti's in dit topic eindelijk eens de ballen om gewoon een keer toe te geven dat zij niets moeten weten van de burqini omdat het apparaat gedragen wordt door moslima's?quote:
Niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het is inderdaad bijna hetzelfde.
[ afbeelding ]
Als dat zo was zouden ze dat wel melden, niet. Dat dacht ik ook wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit keer de argumentatie, Ferdo? Is de burqini niet van de juiste stof gemaakt of hebben de anti's in dit topic eindelijk eens de ballen om gewoon een keer toe te geven dat zij niets moeten weten van de burqini omdat het apparaat gedragen wordt door moslima's?
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Levenagevaarlijk die oversized badpakken. Blijven ze haken onderwater en verdrinken ze, wordt het zwembad aangeklaagd
Dus dat het wijd is, is je probleem?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een beetje het verschil als een wijde pyama vs een catsuit.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden ze dat wel melden, niet. Dat dacht ik ook wel.
Sarcasme is u vreemd?quote:Hoe kom jij eigenlijk bij het stompzinnige idee dat vrouwen alleen bikini's zouden mogen dragen? Je bent de eerste die daarmee aan komt zetten, alsof je wat tekort komt.
Waar heb ik het over een probleem?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:43 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Dus dat het wijd is, is je probleem?
Serieus. Afzuiginstallaties etc. Je zit totaal ingepakt in zo'n ding en het heeft allemaal lubberende stof die verstrikt kan raken. Ik vind dat het zwembad goed heeft gehandeld. Is geen veilige zwemkleding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |