abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2011 @ 01:13:33 #91
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_102206516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:07 schreef twaalf het volgende:

[..]

Hoezo mogen anderen dan ook niet met een badpak zwemmen? Dat bepaal jij niet, maar de eigenaar van het zwembad.
Dan moet de eigenaar een duidelijke en geldige reden hebben.

Anderen mogen niet in een Badpak zwemmen omdat het van hetzelfde soort badkleding is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_102206549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:03 schreef twaalf het volgende:
Ach, houd toch op met dit offtopic-geneuzel. Als het je al een half uur bezighoudt, ben je inderdaad achterlijk. Ik zeg "Dit bedrijf kiest ervoor om de groep mensen die die kledingstukken dragen geen toegang te verlenen.". Met het onderstreepte bedoel ik dan 'boerkini's die niet van zwemstof zijn'.
Hehe, ja natuurlijk ging het jou alleen maar om de stof .. niet om de bekeerde moslima die extra fanatiek is en daarom maar voor de rechter gebracht zou moeten worden want provocatie ..
pleased to meet you
pi_102206572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Hehe, ja natuurlijk ging het jou alleen maar om de stof .. niet om de bekeerde moslima die extra fanatiek is en daarom maar voor de rechter gebracht zou moeten worden want provocatie ..
Ga jij dan lekker topless zonnen in Iran.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102206605
quote:
19s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:11 schreef kingmob het volgende:
Maar even zonder gein, welke andere reden zouden ze gehad kunnen hebben? Racisme lijkt me nogal ongeloofwaardig voor een kuuroord. Ik ga er dus maar van uit dat het niet echt een boerkini was, maar iets wat er op leek.
Zoals ik eerder al zei, een glanslegging en zo'n boerkinibroek lijken nogal erg op elkaar, ik kan me wel voorstellen dat als je nog nooit zoiets gezien hebt je in eerste instantie denkt dat het een legging is
pleased to meet you
pi_102206630
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:13 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dan moet de eigenaar een duidelijke en geldige reden hebben.
Wat? Hij moet een reden hebben om iemand te kunnen weigeren in zijn zwembad? Ik zou zeggen dat het andersom is. Laat mensen maar een reden geven waarom hij ze in zijn zwembad zou moeten toelaten.
pi_102206646

Eens met Thermaalbad Arcen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_102206687
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:17 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ga jij dan lekker topless zonnen in Iran.
mwah, ik heb mijn tijd gehad hoor .. in minirock of spijkerbroek en zonder BH lopen was behoorlijk provocerend zo'n 50 jaar geleden, en in sommige situaties best gevaarlijk.
pleased to meet you
  woensdag 21 september 2011 @ 01:30:45 #98
137562 rakotto
pi_102206750
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:22 schreef twaalf het volgende:

[..]

Wat? Hij moet een reden hebben om iemand te kunnen weigeren in zijn zwembad? Ik zou zeggen dat het andersom is. Laat mensen maar een reden geven waarom hij ze in zijn zwembad zou moeten toelaten.
Als het zwembad openbaar is en voor IEDEREEN bestemd is die voldoet aan de zwemkleding-eisen, dan kun je niemand verbieden tenzij die mensen iets verkeerds doen volgens het wet of volgens de huisregels van het zwembad.

En nogmaals, voordat men weer verder gaat over of het nou een Moslim is of niet. Dat weten we niet, er zijn genoeg non-Moslims die zulke dingen ook dragen.
pi_102206774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:30 schreef rakotto het volgende:

Dat weten we niet, er zijn genoeg non-Moslims die zulke dingen ook dragen.
Nooit gezien. Bron?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_102206838
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit gezien. Bron?
Hij lult maar wat joh.
  woensdag 21 september 2011 @ 01:41:48 #101
137562 rakotto
pi_102206874
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit gezien. Bron?
Een snelle voorbeeld.
http://blogs.telegraph.co(...)i-can-you-blame-her/

Wat ik wil zeggen is, dat vrouwen die onzeker zijn over hun lichaam of te verlegen zijn om verhullende zwemkleding te dragen kunnen zoiets als alternatief aan doen. Dit kan ook mensen helpen die bijvoorbeeld een huid-aandoening hebben zoals exceem oid of andere redenen.
pi_102209248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 01:41 schreef rakotto het volgende:

[..]

Een snelle voorbeeld.

Wat ik wil zeggen is, dat vrouwen die onzeker zijn over hun lichaam of te verlegen zijn om verhullende zwemkleding te dragen kunnen zoiets als alternatief aan doen. Dit kan ook mensen helpen die bijvoorbeeld een huid-aandoening hebben zoals exceem oid of andere redenen.
En volgens jou zijn er genoeg vrouwen die dat doen, een boerkine dragen vanwege bovenstaande redenen?
pi_102209305
quote:

[..]

Een snelle voorbeeld.

Aha, maar je zekere uitspraak wa dus eigenlijk niet meer dan een gokje?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_102209356
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Aha, maar je zekere uitspraak wa dus eigenlijk niet meer dan een gokje?
Dat het zou kunnen is al voldoende om het toe te staan.

Serieus, wat is je probleem als zo'n burkini gewoon van badstof is ....
pi_102209379
quote:

[..]

Een snelle voorbeeld.

Als je verlegen bent doe je eerder een gewoon badpak aan, in zo'n boerkini duikerspak trek je júist de aandacht.
pi_102209461
En terecht. Wij willen in onze zwembaden enkel vrouwen zien die bikini's dragen waar de tieten bijna uitspringen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102209486

Zet hierbij nog een badmuts op en je komt aardig in de buurt.

Trouwens, die reacties op de site in de OP... :X
pi_102209527
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht. Wij willen in onze zwembaden enkel vrouwen zien die bikini's dragen waar de tieten bijna uitspringen.
Whatever, Koos. :z
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:34 schreef Sushimonster het volgende:
[ afbeelding ]

Weinig verhullends aan, niet?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_102209530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:34 schreef Sushimonster het volgende:
[ afbeelding ]

Het is inderdaad bijna hetzelfde.
pi_102209579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Whatever, Koos. :z
Wat is dit keer de argumentatie, Ferdo? Is de burqini niet van de juiste stof gemaakt of hebben de anti's in dit topic eindelijk eens de ballen om gewoon een keer toe te geven dat zij niets moeten weten van de burqini omdat het apparaat gedragen wordt door moslima's?
pi_102209602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:36 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het is inderdaad bijna hetzelfde.
[ afbeelding ]
Niet?
pi_102209630
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dit keer de argumentatie, Ferdo? Is de burqini niet van de juiste stof gemaakt of hebben de anti's in dit topic eindelijk eens de ballen om gewoon een keer toe te geven dat zij niets moeten weten van de burqini omdat het apparaat gedragen wordt door moslima's?
Als dat zo was zouden ze dat wel melden, niet. Dat dacht ik ook wel.

Hoe kom jij eigenlijk bij het stompzinnige idee dat vrouwen alleen bikini's zouden mogen dragen? Je bent de eerste die daarmee aan komt zetten, alsof je wat tekort komt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_102209636
Levenagevaarlijk die oversized badpakken. Blijven ze haken onderwater en verdrinken ze, wordt het zwembad aangeklaagd -O-
pi_102209650
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:40 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Niet?
Een beetje het verschil als een wijde pyama vs een catsuit.
pi_102209657
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Levenagevaarlijk die oversized badpakken. Blijven ze haken onderwater en verdrinken ze, wordt het zwembad aangeklaagd -O-
:')
pi_102209666
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:42 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Een beetje het verschil als een wijde pyama vs een catsuit.
Dus dat het wijd is, is je probleem?
pi_102209674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als dat zo was zouden ze dat wel melden, niet. Dat dacht ik ook wel.
Nee, dat denk ik niet.

quote:
Hoe kom jij eigenlijk bij het stompzinnige idee dat vrouwen alleen bikini's zouden mogen dragen? Je bent de eerste die daarmee aan komt zetten, alsof je wat tekort komt.
Sarcasme is u vreemd?
pi_102209679
Weten we trouwens al of het een (bekeerde) Moslima was (aangezien pa een hollandse naam heeft) of een meisje met misschien wel littekens of een huidziekte?
pi_102209680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:43 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Dus dat het wijd is, is je probleem?
Waar heb ik het over een probleem?
pi_102209689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:42 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

:')
Serieus. Afzuiginstallaties etc. Je zit totaal ingepakt in zo'n ding en het heeft allemaal lubberende stof die verstrikt kan raken. Ik vind dat het zwembad goed heeft gehandeld. Is geen veilige zwemkleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')