Momenteel best traag, heb draadloos, maar op mijn laptop (zelfde locatie) veel sneller.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef Rekkie het volgende:
Wat voor traag internet heb je als normaal max 150 kb/'s is ?
Ja die is best oud. We zitten bij ziggo en hebben voor snelste internet gekozen, geen basis pakket dus. Want we hebben ook interactieve tv, film1, history en al die andere shit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/sheenroast_deel_1
Voila.
En verder, de router die je hebt, is die al oud?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef computerprobleem het volgende:
normaal download ik dingen met rond de 140 - 150 kb/s
Maar nu wil ik roast of downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je router, die kan de snelheid die je eigenlijk hebt niet doorgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja die is best oud. We zitten bij ziggo en hebben voor snelste internet gekozen, geen basis pakket dus. Want we hebben ook interactieve tv, film1, history en al die andere shit.
Maar router is al wel 4 jaar oud of zo.
Alleen die beloofde snelheid heb ik nu i.i.g. niet..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O ja, we hebben een onbeveiligd netwerk. Misschien dat het komt omdat anderen er gebruik van maken? Wil er een beveiligd netwerk van maken, maar weet niet hoe
Ja ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Zoek dat eens even op want dat lijkt me de eerste optie om aan te passen.
De router kan echt wel een hogere snelheid doorgeven dan 150 kb/squote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je router, die kan de snelheid die je eigenlijk hebt niet doorgeven.
Ja ok, maar het kan toch wel een gedeelte van het probleem zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De router kan echt wel een hogere snelheid doorgeven dan 150 kb/s
Niet echt. Ik heb een oudere router en die geeft 2,5 mb/'squote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ok, maar het kan toch wel een gedeelte van het probleem zijn?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef VladimirPoetin het volgende:
Installeer Ubuntu 10.04 LTS dat lost al je computerproblemen op.
Welke modem heb je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat moet
Ben niet zo'n computerheld sorry
nee hoor..quote:
Nee is echt. Was charlie cheen roast, dus is momenteel erg populairquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef mschol het volgende:
11000 seeders en 9000 leechers, smells like fake..
[..]
nee hoor..
Ze vragen een gebruikersnaam en wachtwoord, hoe the fuck moet ik weten wat gebruikersnaam en wachtwoord is? xDquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Welke modem heb je?
Heel eenvoudig: Zoek je gateway op via ipconfig bij uitvoeren > CMD.
Open dat ipadres (meestal 192.168.1.254) via je internet broswer en dan krijg je de modempagina te zien. Dan ligt het een beetje aan het modem maar dan kan je via WLAN of wireless of thuisnetwerk of home network je draadloze gegevens nakijken. Daar staat ergens beveiliging of encryption en die moet je aanzetten. Hou de code goed bij de hand of verander de code zelf en je probleem lijkt opgelost.
Dat is vaak het standaardwachtwoord, admin admin ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze vragen een gebruikersnaam en wachtwoord, hoe the fuck moet ik weten wat gebruikersnaam en wachtwoord is? xD
Ik gebruik alleen gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op mijn PC, verder nooit een andere gebruikersnaam tegengekomen en die 1e doet het niet.
Dus het houd hier al op
En gebruikersnaam... ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is vaak het standaardwachtwoord, admin admin ofzo.
Lol, gebruikersnaam ik en die admin ww werkte xDquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Gebruikersnaam admin, wachtwoord admin.
ja hoor.. Ubuntu is zeer makkelijk, geen drivers voor nodig, geen virussen, USC, snel, handige programma's al geinstaleerd zoals Transmission, gratis, open-source.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef mschol het volgende:
11000 seeders en 9000 leechers, smells like fake..
[..]
nee hoor..
5mbit xDquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef Cinch het volgende:
Snelste pakket van ziggo heeft 120mbit internet..
TS wat voor snelheid haal je hier bv?
http://www.speedtest.net/
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef computerprobleem het volgende:
Normaal 150 kb/s en dit is gewoon snel internet, vergeleken met wat de meeste hebben.
Downloadsnelheid bedoel ik hequote:Op woensdag 21 september 2011 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]![]()
![]()
x 1 miljard.
Als ik aan het schijten ben, gaat dit op een goeie dag al sneller.
Ik zit vaker >2 als 1quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef LasTeR het volgende:
Niet standaard 1 MB/s downloaden met een torrent
na een jaar is het op usenet zeer lastig te vinden.. een paar uitzonderingen daar gelaten, bij torrent haal ik spul van 2 tot 5 jaar oud nog prima binnenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef remi1986 het volgende:
Dat gezeik met Torrents altijd. Nieuwsgroepen FTW!
http://binsearch.info/?q=roast+&max=100&adv_age=1100&server=
Je hebt hem zo binnen, of je vandaag, volgende maand, volgend jaar of over 3 jaar download
Als je de standaard programma's gebruikt als Spotnet/Spotgrit inderdaad. Maar als je gewoon zoekt met binsearch of nzbindex dan wil het prima. Haal regelmatig nog downloads binnen van paar jaar oud. Geen gedoe met seeders of wat dan ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
na een jaar is het op usenet zeer lastig te vinden.. een paar uitzonderingen daar gelaten, bij torrent haal ik spul van 2 tot 5 jaar oud nog prima binnen
ik gebruikte dan ook binsearch en nzbindex, en het aanbod is t.o.v. torrents bedroevend..quote:Op woensdag 21 september 2011 12:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Als je de standaard programma's gebruikt als Spotnet/Spotgrit inderdaad. Maar als je gewoon zoekt met binsearch of nzbindex dan wil het prima. Haal regelmatig nog downloads binnen van paar jaar oud. Geen gedoe met seeders of wat dan ook.
Ja nou ja, ieder zijn eigen ding. Ik download er al jaren mee en kan bijna alles vinden wat ik zoek. Ik heb juist het probleem met Torrents (heel af en toe wil ik iets via torrents downloaden), maar dan moet ik eerst een half uur wachten op verbinding en dan nog met matige snelheid. Heb ik via usenet al 2 dvd´s binnen :pquote:Op woensdag 21 september 2011 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruikte dan ook binsearch en nzbindex, en het aanbod is t.o.v. torrents bedroevend..
Onzin. Supernews heeft inmiddels een retentie van 1132 dagen en die loopt per dag op. Binsearch en andere zoeksites gaan ook tot 1000+ dagen terug in de tijd met zoeken.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
na een jaar is het op usenet zeer lastig te vinden.. een paar uitzonderingen daar gelaten, bij torrent haal ik spul van 2 tot 5 jaar oud nog prima binnen
het gaat mij meer om het aanbod dan de snelheid, als ik een dagje ofzo er op moet wachte boeit mij niet aangezien ik voldoende in voorraad heb om tussendoor te kijken..quote:Op woensdag 21 september 2011 17:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja nou ja, ieder zijn eigen ding. Ik download er al jaren mee en kan bijna alles vinden wat ik zoek. Ik heb juist het probleem met Torrents (heel af en toe wil ik iets via torrents downloaden), maar dan moet ik eerst een half uur wachten op verbinding en dan nog met matige snelheid. Heb ik via usenet al 2 dvd´s binnen :p
onzin? nee geen onzin, dat is nml mijn ervaring..quote:Op woensdag 21 september 2011 17:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onzin. Supernews heeft inmiddels een retentie van 1132 dagen en die loopt per dag op. Binsearch en andere zoeksites gaan ook tot 1000+ dagen terug in de tijd met zoeken.
Hier geen last van, alles komt strak met 120 Mbit/sec binnen, ook posts van 2,5 jaar oud. Jij baseert het alleen op je eigen ervaring, maar je moet niet als feit verkondigen dat het aanbod ten opzichte van torrents bedroevend is, want dat is gewoon niet zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin? nee geen onzin, dat is nml mijn ervaring..
Als er al wat opstaat wat ouder is (en tegen de max retentie dagen oploopt) is het incompleet of zover beschadigd/missend dat de pars niks meer uit halen..
als ik de zoekmachines moet geloven wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier geen last van, alles komt strak met 120 Mbit/sec binnen, ook posts van 2,5 jaar oud. Jij baseert het alleen op je eigen ervaring, maar je moet niet als feit verkondigen dat het aanbod ten opzichte van torrents bedroevend is, want dat is gewoon niet zo.
Dan zoek je gewoon op de verkeerde termenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de zoekmachines moet geloven wel hoor
exact dezelfde termen als ik op torrents zocht/zoek..quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zoek je gewoon op de verkeerde termen
Heb vanochtend de download aangezet voor de zes Star Wars blu-rays, dus 6x50 gig, en de laatste is net klaar met downloaden. Continu strak 15 MB/sec, dat ga jij never halen met je torrents.
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef mschol het volgende:
maar dan nog de starwars BD's wil je niet aangezien dat verkrachte versie's van het origineel zijn
Gewoon zoeken op 'Star Wars' en een filter van >40 GB aanzetten is voldoende.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:59 schreef remi1986 het volgende:
Het grote probleem met usenet is dan weer wel dat vaak andere namen worden gebruikt. Het kan zijn dat die Star Wars BD er onder sterrenoorlog opstaat. Die vindt je dan alleen met een programma als Spotgrit of één of andere forum (of je moet creatief zijn met namen zoeken)
install Gentooquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef VladimirPoetin het volgende:
Installeer Ubuntu 10.04 LTS dat lost al je computerproblemen op.
Ja, tuurlijk, JIJ gaat sneller dan het lichtquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Parafernalia het volgende:
Tegenwoordig gaan we sneller dan het licht en jij gaat met 150 kb/s
Nou wat een verrassing.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En heb mijn netwerk net even beveiligd en het gaat echt in één keer veel sneller. Veel buren enz. uitgesloten! HAHAHA
Dan moet je verhuizen uit Noord-Irak sukkel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
normaal download ik dingen met rond de 140 - 150 kb/s
laten we bij forums neutraal houden aub...quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan moet je verhuizen uit Noord-Irak sukkel.
Niet liegen! Het is vandaag 24 september 2011.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef computerprobleem het volgende:
Nee, het is vandaag 20 september 2011.
Wie kan helpen?
Ben niet zo'n downloader. Alleen voor programma's enz. die ik echt meteen moet zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |