Momenteel best traag, heb draadloos, maar op mijn laptop (zelfde locatie) veel sneller.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef Rekkie het volgende:
Wat voor traag internet heb je als normaal max 150 kb/'s is ?
Ja die is best oud. We zitten bij ziggo en hebben voor snelste internet gekozen, geen basis pakket dus. Want we hebben ook interactieve tv, film1, history en al die andere shit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/sheenroast_deel_1
Voila.
En verder, de router die je hebt, is die al oud?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef computerprobleem het volgende:
normaal download ik dingen met rond de 140 - 150 kb/s
Maar nu wil ik roast of downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je router, die kan de snelheid die je eigenlijk hebt niet doorgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja die is best oud. We zitten bij ziggo en hebben voor snelste internet gekozen, geen basis pakket dus. Want we hebben ook interactieve tv, film1, history en al die andere shit.
Maar router is al wel 4 jaar oud of zo.
Alleen die beloofde snelheid heb ik nu i.i.g. niet..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O ja, we hebben een onbeveiligd netwerk. Misschien dat het komt omdat anderen er gebruik van maken? Wil er een beveiligd netwerk van maken, maar weet niet hoe
Ja ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Zoek dat eens even op want dat lijkt me de eerste optie om aan te passen.
De router kan echt wel een hogere snelheid doorgeven dan 150 kb/squote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij je router, die kan de snelheid die je eigenlijk hebt niet doorgeven.
Ja ok, maar het kan toch wel een gedeelte van het probleem zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De router kan echt wel een hogere snelheid doorgeven dan 150 kb/s
Niet echt. Ik heb een oudere router en die geeft 2,5 mb/'squote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ok, maar het kan toch wel een gedeelte van het probleem zijn?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef VladimirPoetin het volgende:
Installeer Ubuntu 10.04 LTS dat lost al je computerproblemen op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |