Wilbert Gieske heeft er ooit over verteld dat ze vonden dat Robert en Laura terug moesten omdat ze geliefd waren bij de kijkers en omdat nu Arnie erin bleef hij ook ouders nodig had. Ik denk dus Proper/Peelen/Madsen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Frey het volgende:
Wiens keuze was het toen om Robert terug te halen?
Stefaniequote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Stefanie die Laura op d'r plaats zet
Moet je de dood van Lotje + begrafenis eens zien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. vind die stefanie beter acteren dan laura
Duurt nog ff, of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet je de dood van Lotje + begrafenis eens zien.
Eind van seizoen 1?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Week of 3 als je een beetje doorkijkt.
Zoiets was het idd jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wilbert Gieske heeft er ooit over verteld dat ze vonden dat Robert en Laura terug moesten omdat ze geliefd waren bij de kijkers en omdat nu Arnie erin bleef hij ook ouders nodig had. Ik denk dus Proper/Peelen/Madsen.
Misschien dat PeterKelder meer info heeft
Dat was één van die typisch Australische dingetjes, die er later olv Proper uitgefilterd zijn:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
Als Rien Stefanie wil verkrachten en Robert binnenkomt. Gooit hij Rien eruit en geeft hij Stefanie een klap.
quote:De scripts die wij destijds in handen kregen waren niet alleen zo'n vijf a zes jaar oud, maar ook nog eens Australisch, dus ontzettend conservatief. Dat zat 'em in de manier waarop de problemen werden neergezet en hoe ze behandeld werden. Er werd altijd gekozen voor een conservatief soort mannen-instelling. Als een vrouw vreemd was gegaan [...] werd ze daar altijd op de een of andere manier voor gestraft. Terwijl mannen rustig hun gang konden gaan. Dat gegeven hebben we er niet uitgehaald, maar wel genuanceerd.
Ik vond het wel mooi in dat geval.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was één van die typisch Australische dingetjes, die er later olv Proper uitgefilterd zijn:
[..]
*Robert geeft Stephanie een klap* "SLET!!!"quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi in dat geval.
De platte hand werd vervangen door de vuist.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
Dat gegeven hebben we er niet uitgehaald, maar wel genuanceerd.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
De platte hand werd vervangen door de vuist.
De invloed van Proper.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper pleit voor meer vuistslagen in het nieuwe seizoen.
Tja, maar de vraag is of hij dat nog wel zou willen. De overname van Doctor Proctor schijnt indertijd niet echt vloeiend te zijn verlopenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:26 schreef Frey het volgende:
Hij zou dus zo weer aan de slag kunnen.
Dat heb ik inderdaad een paar keer gezegd, maar zoals Van_Bartolhoven aangeeft wordt er zoveel geroepen dat niet waar blijkt te zijn. Ook dit is iets waarvan ik meen dat het gebeurd is, maar dat weet ik helemaal niet zeker. Voor hetzelfde geld heb ik dat later gefantaseerd. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als het wel zo is en mijn geheugen zo goed blijkt te zijn. Het is het afwachten waard.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Men had het hier toch ook wel eens over een scène dat Linda het kantoor van Frits binnenkwam en Hogendoorn ineens in de stoel bleek te zitten?
Dat is in ieder geval wel waar, die scène staat in die GTST-roman van vorig jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 19:29 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook kan ik mij iets voorstellen van Linda in het kantoor met Frits met een kledingrek, wat iets met Linda Look te maken had.
Hij krijgt het salaris van Rohan, Jantien en Kennard samen en die vliegen eruit. Vervolgens pakt hij de boel op samen met Martin.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, maar de vraag is of hij dat nog wel zou willen. De overname van Doctor Proctor schijnt indertijd niet echt vloeiend te zijn verlopen
Martin mag de koffie rondbrengen, doet-ie tenminste nog iets nuttigsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij krijgt het salaris van Rohan, Jantien en Kennard samen en die vliegen eruit. Vervolgens pakt hij de boel op samen met Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |